PDA

View Full Version : Pukkeltjes op mijn rug

Love song for no one
22 March 2006, 21:20
Heej! Ik heb nogal last van puistjes op mijn rug, heel vervelend, want ik vind het niet echt fijn om dan een bloot topje aan te doen zodat je mijn rug ziet, maar dat wil ik wel! Zeker met de zomer weer voor de deur. Hebben jullie hier ook last van/last van gehad? Wat doen jullie eraan/hebben jullie eraan gedaan? Ik zit er best wel mee. Kan iemand me helpen? Groetjes :)

MRS.L
22 March 2006, 21:24
Nee, ik heb er zelf geen last van.
Maar anders moet je je huidverzorging ook op je rug proberen als je dr een beetje bij kan? Veel succes!

*Summer_Lover*
22 March 2006, 21:27
Ik heb het ook. Gelukkig draag ik t-shirts maar ik denk dat als jij bruin wordt, dat het dan weg zal gaan ;)

Noa..
22 March 2006, 21:28
heb er ook last van gehad, en de zon hielp heel erg veel. Dus zodra het lekker weer werd meteen in de tuin liggen. Ik ben nu een paar maanden aan de pil, en het is helemaal weg. Dus als je geen bezwaar hebt tegen de pil, kun je dat ook proberen.

Love song for no one
22 March 2006, 22:09
ga naar je huisarts en laat je rug zien
dan schrijft ie je een middeltje voor

Heb jij dat ook gedaan? En zo ja, wat kreeg je en hielp het?

jose
22 March 2006, 22:35
heeft me vriend ook last van, ik niet... maar hij laat zn rug dan extra bruin worden in de zomer en dan zie je het niet meer, gaan ze ook weg...

kyra
23 March 2006, 21:49
mn zus had t!
maar onder de zonnebank en in de zon gaat t over, bij haar tenminste!
dus misschien paar x zonnebank?
of anders diane35 slikken...kan ook helpen!

Duud89
24 March 2006, 08:21
mn zus had t!
maar onder de zonnebank en in de zon gaat t over, bij haar tenminste!
dus misschien paar x zonnebank?
of anders diane35 slikken...kan ook helpen!
ghehehe jouw handtekening

ontopic:

heb er ook last van
maar neit zo heel erg, dus hoop ook maar dat het vanzelf weggaat..

Sha
24 March 2006, 11:12
Ik heb er zelf ook last van gehad, ik ben toen naar de dokter geweest die me een of ander chemicalien middel wilde voorschrijven. Daar wilde ik dus echt niet aan beginnen. Gewoon teveel bijwerkingen. toen vond de dokter het misschien een goed idee om aan de pil te gaan (diane 35). Dit heeft echt ontzettend geholpen en ik ben er helemaal vanaf!! KusJe Sha

*A little wishing star*
24 March 2006, 11:34
Ik heb er ook last vangehad , en de diane pil is echt heel goed ze zijn nu allemaal weg.

Minoesj
24 March 2006, 11:52
kheb ook hore zeggen dat je er van die talkpoeder op moet doen. ga dat zelf ook es probere, maar de mense die dit gebruike, welke is beter?die van niveau baby of zwitsal?