PDA

View Full Version : Leuke Dingen met je haar doen?

R0ethie
06 June 2006, 18:27
Heej

Ik wil iets leuks doen met me haar maar het lukt me nooit, ik heb ongevver haar tot net over me schouderd..
ik heb wel is geprobeerd sown half knotje half staart te doen maar het mislukt steeds..
en ik vnid het ook sow leuk van die golfjes.. komt dnk ik door vlechtjes ofsow maar bij mij mislukt dat vaak dan wordt het gwn lelijk .. dan worden ze heel klein en ik wil juist grovere

Kan iemand alsjeblieft met leuke ideeen komen??

XXXX
Mii!

N'ik
06 June 2006, 18:30
Voor grovere krullen kun je een carmen-set gebruiken, werkt heel goede je krijgt er een hele mooie krul van!

SweetLittleAngel
06 June 2006, 18:46
doe eens een haarband in je haar, steek het dan op, en doe dan de haarband er terug uit. meestal geeft dat nog een leuk effect

of zet het hééélemaal wild en doe het dan in een staart :p

*~*Anne*~*
06 June 2006, 19:28
krultang als je steil haar hebt.. en als je krullend haar hebt een steiltang :p

TheReelMe
07 June 2006, 10:23
wat ook grappig is:

je pakt een pluk die draai je rond en je neemt steeds een nieuw plukje mee. Dan doe je er zo'n minielastiekje in en dan iets van 2 of 3 onder elkaar maken. Ziet er wel leuk uit. Soort invlechtjes dus maar dan gedraaid. Je kunt er ook een soort diadeem van maken zeg maar..
Zo ziet het er dan uit:
http://i5.tinypic.com/120h0g0.jpg
(sorry voor het onduidelijke plaatje maar dit was het ENIGE plaatje dat ik kon vinden op internet..)

TheReelMe
07 June 2006, 10:34
en dit haar is gewoon té cute:
http://i5.tinypic.com/120h3m0.jpg

I_nge
07 June 2006, 10:39
Haarbandje :)! Of een sjaaltje door je haar..

En strakke staart, een vlecht, rommelig doen en dan vastdoen :p Euhmm... Verder weet ik zo even niks ;)

Moccachino
07 June 2006, 12:00
ik heb haar tot over mijn schouders, half lang en heb krullen/slag
ik stijl het de ene keer, dan stijlen en een dikke haarband
dan een rommelige staart op mijn hoofd, plaatje j.lo komt in de buurt
dan een staart aan de zijkant van mijn hoofd met dunne haarband
dan woest fohnen en in model brengen achteraf, krijg ik veel krullen door :p

koop eens een haar en haar, staan ook veel kapsels in :p

Ilsee**
07 June 2006, 12:35
mmm dat is mij probleem ook n btje haha dat k nix leuks weet met me haar :p

maria2OO2
07 April 2014, 07:43
Heej

Ik wil iets leuks doen met me haar maar het lukt me nooit, ik heb ongevver haar tot net over me schouderd..
ik heb wel is geprobeerd sown half knotje half staart te doen maar het mislukt steeds..
en ik vnid het ook sow leuk van die golfjes.. komt dnk ik door vlechtjes ofsow maar bij mij mislukt dat vaak dan wordt het gwn lelijk .. dan worden ze heel klein en ik wil juist grovere

XXXX
maria2002

EllenB
13 April 2014, 11:13
Heej

XXXX
maria2002

Jouw taalgebruik is zooo 2006!