PDA

View Full Version : Kan dit? Iemand blokkeren zodat hij/zij je geen mails meer kan sturen?

Anne-Marie
09 January 2007, 13:56
hoi!

ik probeer nu al 5 tal dagen mails te sturen naar een bepaald persoon die me nog laarzen moet, maar zodra ik op reply/send klik komt er een foutmelding van 'deze pagina kan niet worden weergegeven'

Nu vroeg ik me af of dit aan mij ligt? want naar andere mensen kan ik wel gewoon mailen. En als het me toch een keer lukt te verzenden naar die persoon krijg ik 5minj later berichtje van 'delivery failure'

Echt heel raar dus...Weet toevallig iemand wat dit is en hoe ik dit kan oplossen? Duizend maal dank!

*goddess on a highway*
09 January 2007, 13:59
geen idee, hotmail doet wel vaker vreemd.. mr anders moet je even ander email aanmaken en testen of het daarbij wel gaat, of onder de account vn een vn je ouders ofzo...

nou, heb mn moeder zover gekregen dat ze donderdag nog eens een kijkje gaat nemen in wijnegem ze moet toch dichtbij zijn vr haar werk.

xxx

LekkerLos
09 January 2007, 14:00
Delivery Failure is volgens mij als 't adres niet meer bestaat. Of misschien zit de inbox vol, maar dat lijkt me sterk.

*sweet_leejdiej*
ik heb geen idee
mss is het emailadres verkeerd?

Inkiej
Zal ik het anders voor je vanaf mijn mail proberen? Of dat je zelf even een andere mail aanmaakt.

Anne-Marie
09 January 2007, 14:01
geen idee, hotmail doet wel vaker vreemd.. mr anders moet je even ander email aanmaken en testen of het daarbij wel gaat, of onder de account vn een vn je ouders ofzo...

nou, heb mn moeder zover gekregen dat ze donderdag nog eens een kijkje gaat nemen in wijnegem ze moet toch dichtbij zijn vr haar werk.

xxx

Ik heb het idd ook al onder een andere (nieuwe) account geprobeerd maar lukt nog steeds niet :s dus idd, mss heeft ze hem wel laten verwijderen? raar!

Ik hoop dat je em nog te pakken krijgt!

LekkerLos
09 January 2007, 14:04
Mischien wordt 't tijd om d'r naam te noemen. Haar EGnaam iig.

-~Studentje~-
09 January 2007, 14:05
Ja kijk maar in je Hotmail-venster bij opties.. je kunt adressen blokkeren of standaard bij ongewenste post laten aankomen enz.
Maarre wat dacht je van verzenden via een ander adres ;)

Jazz
09 January 2007, 14:06
klinkt niet goed!
hoop dat je je laarzen nog krijgt

Anne-Marie
09 January 2007, 14:07
Ja kijk maar in je Hotmail-venster bij opties.. je kunt adressen blokkeren of standaard bij ongewenste post laten aankomen enz.
Maarre wat dacht je van verzenden via een ander adres ;)

heb ik al geprobeerd, speciaal nieuwe account aangemaakt en lukt ook niet :s :confused:

zsa zsa
09 January 2007, 14:14
Gaat dit nu WEER over dat meisje met die laarzen, waarvan je haar naam blijkbaar nog steeds niet hebt willen noemen?

Jij bent echt gek hoor dat je haar nog steeds in bescherming neemt. Ze heeft je gewoon keihard genaaid met die laarzen, en die account van haar is natuurlijk al lang verwijderd en wie weet zit ze op een nieuwe naam hier. Ik denk dat het inmiddels wel volledig gerechtvaardigd is als je haar naam en woonplaats hier gewoon neerzet, dan weet iedereen hier tenminste voor eens en altijd dat zij een oplichtster is.

En als ik nu twee zaken door elkaar haal, sorry. Maar volgens mij was jij diegene die dat meisje per post geld had verstuurd naar een studentenhuis en ook al tevergeefs had opgebeld en al wekenlang haar laarzen niet kreeg. Ja toch? In dat geval begrijp ik niet dat je het geduld hebt om zo netjes te blijven.

killbill
09 January 2007, 14:16
heb je die laarzen nu nog altijd niet????
kom op meid zeg die naam hier toch, onderneem iets, anders kan je fluiten naar je geld hoor!
heel veel succes ermee xxx

*Velvet Rose*
09 January 2007, 14:48
hmm, vreemd. hotmail is stom.

Jip_hipkip
09 January 2007, 14:55
Ik denk dat je gewoon bent opgelicht. Als je het adres hebt zou ik er naartoe gaan en kijken naar haar gezicht als jij voor haar neus staat en naar de laarzen vraagt. En je hebt toch z'n bankafschrift? Neem die eventueel als bewijs mee..

Meikiej
09 January 2007, 14:59
het klopt inderdaad dat je mensen bij hotmail kunt blokkeren.. Dat heb ik namelijk ook een keer gedaan toen twee zogenaamd grappige jochies van school me steeds mailtjes stuurden met plaatjes e.d. erin zodat mijn mailbox de hele tijd vol zat en ik dus geen andere mail kon ontvangen :mad:

mimihopps
10 January 2007, 11:56
meid, noem die naam gewoon.

Je hoeft haar niet in bescherming te nemen...
Noem die naam gewoon, voordat er meer meiden hier intrappen...
Jij zou het toch ook fijn vinden als iemand je zou waarschuwen dat iemand een oplichtster is !!!

Elmo
10 January 2007, 11:57
meid, noem die naam gewoon.

Je hoeft haar niet in bescherming te nemen...
Noem die naam gewoon, voordat er meer meiden hier intrappen...
Jij zou het toch ook fijn vinden als iemand je zou waarschuwen dat iemand een oplichtster is !!!

Inderdaad :rolleyes:

MRSxBLOOM
10 January 2007, 12:04
ik weet het niet, misschien is zijn inbox vol.

i ride sins not tragedy
11 January 2007, 14:15
ik denk dat je alles hebt verzonnen :)
want ik ben echt niet zo heel erg achterdochtig maar bepaalde dingen kloppen gewoon niet.
en je wil gewoon niet haar naam noemen omdat ze niet bestaat.anders had je alllaang der naam genoemt hier , teminste als iemand zoiets flikt bij mij stond der allang met grote dikke letters der naam in een topic.

je hebt geld opgestuurd naar der studentenhuis?
vreemd meestal maak je geld over maar goed dat kan
vervolgens wist je niet haar adres ?
wat raar , je hebt toch ergens geld naar opgestuurd?

misschien zit ik er helemaal naast maar ik heb heeeel erg het gevoel dat je het allemaal verzint.
je bent raar.

Ja dat idee krijg ik ook :p !

Boefje...
11 January 2007, 14:19
ik denk dat je alles hebt verzonnen :)
want ik ben echt niet zo heel erg achterdochtig maar bepaalde dingen kloppen gewoon niet.
en je wil gewoon niet haar naam noemen omdat ze niet bestaat.anders had je alllaang der naam genoemt hier , teminste als iemand zoiets flikt bij mij stond der allang met grote dikke letters der naam in een topic.

misschien zit ik er helemaal naast maar ik heb heeeel erg het gevoel dat je het allemaal verzint.
je bent raar.

Ja dat idee kreeg ik ook al ja.. :rolleyes:

liekeee*
11 January 2007, 14:33
Nu wil ik het ook weten :p
nou meid kom op wie was het, als ze je ECHT heeft opgelicht dan heeft ze je echt genaaid!!!! Dan zou het wel zo eerlijk zijn om haar naam hier te noemen zodat andere meiden van het forum niet opgelicht kunnen worden door haar!!
Er zijn nu veel mensen die aan de geloofwaardigheid van je verhaal gaan twijfelen.. :o

killbill
12 January 2007, 22:07
.................................................. ....we're waiting

killbill
12 January 2007, 22:15
uppppppppppp

Anne-Marie
12 January 2007, 22:15
ik denk dat je alles hebt verzonnen :-)

je bent raar.

ja ik ga ff zo'n verhaaltje verzinnen hoor, heb toch tijd te veel en kick echt op de aandacht die ik krijg maar helemaal niet hoef :rolleyes: jij zit nu echt in elk topic van mij te roepen dat ik nep ben ed (zou je beter niet eens navraag doen aan mensen waarbij ik al HEB GEKOCHT?! die kunnen je nl bevestigen dat ik besta en geen geest ben ofzo ;)

en op je vragen omdat je niet goed hebt kunnen lezen;
ik had het geld via de post naar haar studentenhuis opgestuurd. ik kon haar tel niet opzoeken omdat ik haar THUISadres niet wist want op kamers heb je geen vaste telefoon lijkt me :rolleyes:
ik wou de naam ook nog helemaal niet noemen, omdat ik dat nog meer schrik had dat ze het niet op zou sturen. Maar goed, heb t gizster aangekregen dus kan ik hem zowieso wel zeggen.

maar dat doe ik dus NIET puur omdat ik jou dat niet gun. Jij scheld me uit in al mn topics, een jij verwacht nog dat ik je dingen zeg waar je al dagen (weken?) om loopt te zeuren?

Nou vergeet het maar ;)

en voor de meiden die het wl willen weten ivm oplichting: wees gerust, ze verkoopt niet meer op t forum. Ze zit hier trouwens ook maar heel weinig en moest ze ooit weer een verkooptopic maken, zet ik mijnreactie er wel bij!

Cock
12 January 2007, 22:17
Ik geloof echt niet dat je het verzonnen hebt hoor
haha, stelletje paranoide mensen hier

maar goed
heb je ze nou wel ontvangen of niet? :)

Cock
12 January 2007, 22:18
Ik zou het trouwens netjes vinden als je de naam wl noemt, voordat mensen nog iets van dr kopen (ze kan wel zeggen dat ze niks meer gaat verkopen, maar wie weet). En om nou alleen die naam niet te zeggen om dwars te liggen vind ik een beetje nutteloos..

Miss-Hilton
12 January 2007, 22:20
volgens mij kan je dat wel blokkeren maar weet niet of dat met hotmail gaat, en anders is het geloof ik verwijderd...

Anne-Marie
12 January 2007, 22:21
uppppppppppp

zoo, ben je bevredigt met mn uitleg, ongeduldige meeloper?! :rolleyes:

@ Cock: ik zou heeeeeeel graag der naam hier willen zetten als je dat maar weet!! :mad: maar ik ben nu ook enorm kwaad op die 'kaatie' die in elk van mijn topics gemeen loopt te doen dat ik het ook niet netjes van mezelf zou vinden als ik het wel zou zeggen. Heeft ze gekregen wat ze wilde :rolleyes:

maar als er toevallig weer een topic aangemaakt zou worden met 'onbetrouwbare verkopers'...

Miss-Hilton
12 January 2007, 22:22
anne-marie als ik jou was zou ik gewoon aangifte doen, er mee dreigen kan niet omdat je haar email niet meer werkt (weet niet of je haar telnummer hebt)