PDA

View Full Version : morgen naar londen!!

lieveheersbeestje
05 September 2007, 13:00
ik ga morgen voor 21 weken naar Londen!!!

ik weet dat het hier eigenlijk niet hoort maar toch.

ik heb er zo'n zin in!!!!

hebben jullie nog tips in londen of dingen die ik echt niet moet vergeten mee te nemen :p

Londen here I come

No. 5
05 September 2007, 13:02
Jeetje wat super zeg! Ga je daar stage lopen?

Vergeet geen geld mee te nemen, ik vond het daar heeeel erg duur haha. :p

saffiertje
05 September 2007, 13:10
niet vergeten bij de topshop langs te gaan! en idd vééél geld mee te nemen, ik weet niet of het loont qua wisselkoersen om geld in Nederland om te wisselen, maar anders wel doen! Want het is daar duur genoeg...

Oja en veergeet harrods niet;) Hebben soms toch nog wel leuke goedkope aanbiedingen, ik heb er allemaal ck ondergoed tegen een laag prijsje gescoord:D veel plezier!:D

Roma
05 September 2007, 13:11
oeeeeei ik ben jaloers, ik wil daar volgend jaar gaan wonen (zoiezo voor een half jaar en wie weet voor langer) en tips tja....
-als je van vintage houdt portobello market in notting hill
-winkelen is op oxford street leuk, maar duur, maar als je wacht tot rond kerst, de afprijzingen beginnen al iets voor kerst en dan is alles heel goedkoop en de echte sale begint op 27 december, en dan is het echt ongelovelijk druk, maar als je het er voor over hebt kan je echt heeeel goedkoop mooie dingen (vooral schoenen) scoren.
-Primark is een hele goedkope (kleding) winkel met leuke dingen (zit o.a. op oxfordstreet)
-studenten krijgen bij heel veel dingen in Londen korting
-musea's zijn leuk en goedkoop voor regenachtinge dagen
-covent garden is heel gezellig, vooral bij mooi weer
-hampstead heath is leuk om te picknicken of te harlopen o.i.d
-als je vaak met de metro/bus moet zou ik een abboment aanschaffen,wel even een klap geld (zijn best duur) maar is over langere tijd veel goedkoper.

waar ga je eigenlijk wonen?

DEHVANHARTJE
05 September 2007, 13:16
Veeeel plezier. Ga je er stage lopen?

#Handmade
05 September 2007, 13:18
have fun!:D, oh en bij de topshop krijg je korting als je bv je OV laat zien, studenten korting!

FUCKFACE
05 September 2007, 13:22
OOOOH TEGEK! :D
ik ben er nog nooit geweest x]
dus kheb geen flauw ideee!
maaar heel veel plezier! ^^

Koetje
05 September 2007, 13:23
Jeetje, leuk zeg!!!

P.ameLaaaa..*
05 September 2007, 13:25
Leuk :D veel plezier!!

lieveheersbeestje
05 September 2007, 13:30
ja ga er stage lopen bij een super leuk bedrijf wat vanalles doet voor startende ondernemers in de kunsten. Dus ze organiseren evenementen, cursussen, helpen bij het schrijven van ondernemingsplannen, hebben een eigen krantje enz.

ik weet nog niet precies waar ik ga wonen, mijn stagebedrijf regeld onderdak voor mij. Dat is mijn vergoeding, dus het gaat idd wel duur wordden, terwijl er zoveel leuke dingen te koop zijn