PDA

View Full Version : H&M ONLINE:Waarom veranderd de prijs??

Shopaholic!
23 November 2007, 19:45
Oke ik snap er geen biet van!
ik was vanochtend op H&MONLINE shop aan het kijken en had een mooie jas gezien van 79 90 voor 39 90
omdat ik niet wist welke maat ik nodig had gign ik even na de H&M toe vanmidag om te kijken welke maat goed zat & wou ik hem bestellen via de online shop omdat die daar de helft goedkoper is

kijk ik net op de online shop;
IS DE PRIJS GEWOON WEER 79 90 !? :confused:

terwijl ik toch echt echt echt het zeker weet dat het die jas was, en ook een jurkje en een trui die ikwou bestellen waren de help goedkoper en nu ineens weer de normaale prijs :confused:

ECHT STOM!
sorry moest het even kwijt :p

LaPolitan
23 November 2007, 19:48
JA KLOPT! bij mij ook al, ik wou zo een mooie vest en gilet bestellen en nog zo'n truitje die ik al heel lang wou, maar ik wachten want ik had het geld niet. Nu waren ze dus allemaal de helft goedkoper (vanmiddag), ik dacht ik wacht nog wel even tot vanavond. Kijk ik net zijn alle prijzen weer normaal! TRIEST gwn! ik dacht eerst, uitverkocht ofzo?

Echt raaaaarr

Shopaholic!
23 November 2007, 19:50
JA KLOPT! bij mij ook al, ik wou zo een mooie vest en gilet bestellen en nog zo'n truitje die ik al heel lang wou, maar ik wachten want ik had het geld niet. Nu waren ze dus allemaal de helft goedkoper (vanmiddag), ik dacht ik wacht nog wel even tot vanavond. Kijk ik net zijn alle prijzen weer normaal! TRIEST gwn! ik dacht eerst, uitverkocht ofzo?

Echt raaaaarr
Jaa raaar hé
zitten ons een beetje te lekker te maken met een doodmusje ! :p :D

LaPolitan
23 November 2007, 19:56
Jaa indd! Het waren ook dingen van de nieuwe collectie , ik zag een skinny van de kerstcollectie en dat vond ik al vreemd.

Mjaah, ik ga morgenochtend nog eens kijken en dan snel bestellen :p

Miss-Hilton
23 November 2007, 20:03
ik denk dat het een foutje is

LaPolitan
23 November 2007, 20:09
Er zullen vast wel mensen zijn die wel gelijk hebben besteld. Die hebben dus geluk :p

Dreamer
23 November 2007, 20:09
Ja, ik denk dat het ook een foutje was. Gelukkig had ik wel even snel een vestje kunnen bestellen voor 14.90 ipv 29.90 :D

*SuuSjAaH*
23 November 2007, 20:11
het waren tijdelijke acties, stond in de nieuwsbrief

Mode Meisje
23 November 2007, 20:19
Ik heb ook wat van de nieuwe collectie, hoop dat ze het laten staan en niet veranderen zoals met de kortingen!

recover_*
23 November 2007, 20:29
verandert met een T gerne
het is geen voltooid deelwoord :cool:
en je wilt niet weten hoe enorm slim ik me nu voel :o

Shopaholic!
23 November 2007, 20:51
verandert met een T gerne
het is geen voltooid deelwoord :cool:
en je wilt niet weten hoe enorm slim ik me nu voel :o
nou het spijt me zeer
kan er ook niets aan doen dat ik dislectie heb! :rolleyes:

Shopaholic!
23 November 2007, 20:51
ja!! er waren echt superveel dingen van de nieuwe collectie in de outlet in de aanbieding! heb er echt veel van besteld.. en nu is alles weer weg?! :confused:

Neem aan dat jij wel gewoon die goedkopere prijs betaald inplaats van die er nu weer staat? :)

sazie
23 November 2007, 22:18
Ik had vorige week een jurkje besteld voor 14,90..
de volgende dag stond ie er opeens weer op voor 22,90.. Maar ik heb maar 14,90 moeten betalen

sazie
23 November 2007, 22:24
Ik had vorige week een jurkje besteld voor 14,90..
de volgende dag stond ie er opeens weer op voor 22,90.. Maar ik heb maar 14,90 moeten betalen
nu staat ie er zelf voor 29,90 :eek:

Cinderella_
23 November 2007, 23:59
nou het spijt me zeer
kan er ook niets aan doen dat ik dislectie heb! :rolleyes:
een d schrijven als het een t moet zijn is geen dislectie, dan draai je letters om, niet weten wanneer t of d is gewoon dom! :cool:

Mexi
24 November 2007, 00:07
een d schrijven als het een t moet zijn is geen dislectie, dan draai je letters om, niet weten wanneer t of d is gewoon dom! :cool:

dyslectie, dom. Zo kan ik jou ook noemen he, je kan het niet eens spellen.

En D en T verwisselen heeft zeker wel met dyslectie te maken en niet omdat je dom bent. Leer eerst eens wat over dyslectie, voordat je mensen dom gaat noemen.

Mexi
24 November 2007, 00:13

En D en T verwisselen heeft zeker wel met dyslectie te maken en niet omdat je dom bent. Leer eerst eens wat over dyslectie, voordat je mensen dom gaat noemen.

dyslexie bedoel ik dus :cool: :eek:

Shopaholic!
24 November 2007, 10:33

Idd met jou kan ik praten trouwens beetje of topic dit! :p