PDA

View Full Version : Haar té licht geblondeerd

Liefs_sanne*
30 January 2008, 18:11
Hee! ;)

ik heb mijn haren gisteren geblondeerd, maar vind het té licht uitgevallen! De kleur vind ik niet helemaal bij mijn gezicht passen en wil mijn haren het liefst wat donkerder. Ik wil mijn haar voorlopig niet weer verven, omdat het super slecht is voor mijn haar. Nu zat ik te denken of het misschien iets is om ,met shampoo voor bruin haar, mijn haren te wassen. Ik hoor weleens van vriendinnen dat ze er een bruine glans van krijgen. Ik hoef natuurlijk niet opeens bruin haar, maar het gaat er meer om dat het lichte er een beetje vanaf gaat. Dat het zegmaar niet meer zo héél fel is.

Wat zouden jullie doen en hebben sommigen hier ervaring mee?

Thanks! X

-sjaak
30 January 2008, 18:15
Ik weet niet, heb dat met shampoo nog nooit geprobeerd, maar je kan het altijd proberen. Ik zou eerlijkgezegd gewoon nog een keer je haar verven, als je er iig echt niet blij mee bent.

Muze!
30 January 2008, 18:18
Heb ik ook een x gehad, was zooooooooooooo verrot. Heb er toen een kleurspoeling overheen gegooid!

Liefs_sanne*
30 January 2008, 18:23
Heb ik ook een x gehad, was zooooooooooooo verrot. Heb er toen een kleurspoeling overheen gegooid!

Had jij ook licht blond haar? En werd je haar niet groen? Want ik lees als je blond haar hebt en je haar dan donkerder wil verven dat het groen kan worden. Welke kleur/merk spoeling heb jij gebruikt en was het toen weer goed?

Muze!
30 January 2008, 18:27
Nou, mijn haar was echt echt blond. Beetje a la Paris Hilton blond. Toen heeft mijn kapster voor mij een kleurspoeling uitgezocht, en die was perfect. Ik dacht van L'oreal? Echt ideaal was dat.

OhMyGosh!!!!!
30 January 2008, 18:30
dat wil ik ook wel weten, ik heb het ook net laten blonderen en daarna laten verven, het was de bedoeling dat het weer een beetje tussen bruin en blond in zou komen, een soort honing/karamelkleur. maar het is dus te licht naar mijn idee en ik durf het ook niet te laten verven omdat het dan officieel overleden is ben ik bang......

-sjaak
30 January 2008, 18:31
Volgens mij kan je dan wel groen haar krijgen...

Liefs_sanne*
30 January 2008, 18:34
Volgens mij kan je dan wel groen haar krijgen...

Ja dat lees ik dus ook al je je haren donkerder verft, ik denk dat ik bruin shampoo ga proberen omdat dat niet zo heel effectief/krachtig is en het misschien iets minder fel maakt..

OhMyGosh!!!!!
30 January 2008, 18:58
hm ik heb nog van die shampoo van john frieda, brilliant brunette, dan ga ik die maar eens proberen