PDA

View Full Version : Concealer

Fou
03 March 2011, 21:49
Als je een concealer koopt, om wallen te camoufleren, waar moet je dan op letten? En hoe weet je welke kleur het beste is?

krullebolxx
03 March 2011, 22:13
Dat je een toon lichter hebt als je eigen huidskleur! (in ieder geval lichter als je normale foundation)
Concealer die je wil gebruiken om wallen te verbergen moet de huid daar zegmaar 'oplichten'.

Je hebt ook groene concealer, maar dat is voor rode vlekjes.

Tessa-TNF
04 March 2011, 08:29
Ik zou zeggen koop de concealer van catrice en ga eens uit proberen!

avenuedemoutarde
05 March 2011, 00:06
vooral dat er genoeg pigment inzit en inderdaad dat ie iets lichter is dan je eigen huidskleur:)

die van catrice zou ik overigens niet nemen, hij is best wel redelijk voor die prijs maar doet niet echt heel veel meer dan een normale foundation tenzij je er veel van gebruikt...

wil je echt een goede hebben (en heb je er wat meer geld voor over) dan zou ik voor touche eclat van YSL gaan, die is echt superdekkend en natuurlijk:)

KayaQuintana
05 March 2011, 19:42
vooral dat er genoeg pigment inzit en inderdaad dat ie iets lichter is dan je eigen huidskleur:)

die van catrice zou ik overigens niet nemen, hij is best wel redelijk voor die prijs maar doet niet echt heel veel meer dan een normale foundation tenzij je er veel van gebruikt...

wil je echt een goede hebben (en heb je er wat meer geld voor over) dan zou ik voor touche eclat van YSL gaan, die is echt superdekkend en natuurlijk:)

Touche eclat is geen concealer maar een high lighter ;) Je hebt dus kans dat deze niet voldoende dekt. Eerst uitproberen in de winkel is een aanrader ;)

-LOVELY!
06 March 2011, 15:00
Ik zou voor onder je ogen een lichtere kleur nemen dan je huidskleur of een rozige, deze zat ook in het palet van catrice en ik heb hem net gevonden op http://www.hetcosmeticahuis.nl/makeup-studio-concealer-p-1748.html

en

http://www.hetcosmeticahuis.nl/makeup-studio-neutralizer-p-1719.html

ik ga een van die twee sowieso bestellen:D

LoveChocolate<3
06 March 2011, 16:53
Ik raad die van Catrice ook wel aan hoor, dat palletje dan! Zit ook een roze concealer in, die is voor wallen/donkere kringen.

HetPuntje
07 March 2011, 16:27
Ik zou (zoals hierboven gezegd wordt) een roze concealer gebruiken. De roze kleur heft de blauwe kleur van jouw wallen als het ware op.
In het Concealer paletje van Catrice zit ook een roze concealer, deze is te koop bij het Kruidvat of in mijn webshop. Succes!:D

Lot Sofie
07 March 2011, 21:44

Ik heb zelf donkere kringen, maar ik vond die van YSL echt NIET het geld waard..

avenuedemoutarde
08 March 2011, 20:30
Ik heb zelf donkere kringen, maar ik vond die van YSL echt NIET het geld waard..

ah jammer.. ik vond m zelf wel erg goed (heb zelf echt mega donkere kringen), maar misschien verschilt het per persoon/huidstint:)