PDA

View Full Version : Na hoeveel dates..

Woolenhat
24 July 2011, 15:02
hadden jij en je vriend voor 't eerst seks.

Gewoon nieuwsgierig :)

Inconsolable.
24 July 2011, 15:38
Na iets van 9 maanden ofzo. Maar ja, was 16 en was de eerste keer :o

Love_and_fun
24 July 2011, 15:42
Ik heb op het moment geen vriendje maar met 1 ex na 2 weken(ik denk ongeveer 3 dates), met een ander na 2 dates, en weer een ander na 4 dates. Dusja, zoiets.

Pinkpillow
24 July 2011, 15:50
Met mn ex na 3 weken. Best snel, maar ik zag m toendertijd elke dag.

Jesler
24 July 2011, 15:53
Best wel een tijd, want we zagen elkaar eerst altijd in het openbaar (terras, kroeg). Na hoeveel dates weet ik niet, maar t was na 3 maanden daten ofzo? En na 2 weken relatie.

Noa,,
24 July 2011, 15:56
Eerste keer was na half jaar met mijn ex. Was toen pas 15.

Met mijn uhm, huidige vriendje in ontwikkeling op de 6de date, kwam omdat we wisten dat ik binnen 1 week toen daarna weg zou gaan voor 2 maanden. Voelde goed dus waarom niet :)

suikertje
24 July 2011, 16:06
Er wordt denk ik veel over gelogen...maar bij mij was het wisselend: van de eerste date (niet slim!;) tot de 5e..maare het hangt natuurlijk van de jongen af:p..(bink of gentleman!) en je verliefdheidsfactor.. je kunt je wel je van alles voornemen maar tloopt soms echt anders dan je van plan bent :)

Dakraam
24 July 2011, 16:18
Euh geen 1 date...:o

We vonden elkaar leuk, zoenden voor het eerst op een feestje en we sliepen diezelfde nacht bij elkaar in de caravan... :p

We hebben ook eigenlijk geen dates gehad daarna, de dag na het feestje ben ik de hele dag bij hem thuis geweest en na 4 weken woonden we al samen :o

Woolenhat
24 July 2011, 16:22
Maar, als jullie op n van de eerste dates al met hem slapen, zijn jullie niet bang dat 't voor hem alleen voor de seks was, hij vervolgens heeft wat hij hebben wilt en je laat zitten?

Metafiction
24 July 2011, 16:26
Bij mijn ene vriendje was het na ongeveer 2 maanden (we zagen elkaar alleen met vrienden erbij en het was mijn eerste keer), en met die daarna op de 3e date, na ongeveer 2 weken.

JabbathaSlut
24 July 2011, 16:31
Bij mij ging het heel snel.. Hij kwam voor het eerst een weekend bij mij, want hij woont ver weg. 5 weken daarna ofzo ging ik voor het eerst naar hem en toen gebeurde het al. Ik was 15 en het was mijn eerste keer, dus iedereen denkt, jezus wat snel, maar ik had altijd jongens op afstand gehouden en ik was (ben) gewoon super verliefd.

Het ligt gewoon heel erg aan het soort jongen en aan de situatie denk ik. Het zou nooit zo snel gegaan zijn als het de eerste de beste lambal was :o

suikertje
24 July 2011, 16:32
Hoezo denk je dat er veel over wordt gelogen?

Veel meisjes willen zich volgens mij als niet-slet voordoen.. maarre ik ken er ook wel die erover opscheppen:p

suikertje
24 July 2011, 16:39
Maar, als jullie op n van de eerste dates al met hem slapen, zijn jullie niet bang dat 't voor hem alleen voor de seks was, hij vervolgens heeft wat hij hebben wilt en je laat zitten?

Dat moet je dus ook niet doen.. maar je moet voor hij "verder" mag gaan duidelijke afspraken maken:geen o.n.s., alleen met mij ,vanaf nu zn vriendin, yes or no enz.:p

Love_and_fun
24 July 2011, 16:43
Bij mij ging het heel snel.. Hij kwam voor het eerst een weekend bij mij, want hij woont ver weg. 5 weken daarna ofzo ging ik voor het eerst naar hem en toen gebeurde het al. Ik was 15 en het was mijn eerste keer, dus iedereen denkt, jezus wat snel, maar ik had altijd jongens op afstand gehouden en ik was (ben) gewoon super verliefd.

Het ligt gewoon heel erg aan het soort jongen en aan de situatie denk ik. Het zou nooit zo snel gegaan zijn als het de eerste de beste lambal was :o

Nouja mijn eerste keer was ook toen ik 15 was en ik kende die jongen 2 weken, waarvan we een week 'verkering' hadden. Dus dat valt wel mee hoor:p

Electric_
24 July 2011, 16:49
We hadden voor het eerst seks toen we ongeveer 3 weken een relatie hadden.

Jeg Elsker Dig
24 July 2011, 17:28
uuhmm we hadden niet echt "dates" want we kwamen elkaar steeds tegen in een discotheek en dat is hoe we elkaar zagen, maar we kenden elkaar al 2 maanden

whatthefuck?
24 July 2011, 17:40
op de eerste date. 5 maanden later kregen we iets en nu zijn we een half jaar samen :)

jojoX
24 July 2011, 21:45
Veel meisjes willen zich volgens mij als niet-slet voordoen.. maarre ik ken er ook wel die erover opscheppen:p

Volgensmij ben jij zo iemand die er over opschept..

Inconsolable.
24 July 2011, 22:04
vind ik je alsnog aardig geduldig hoor:p hoe oud is je vriend dan?

Ik bedoelde inderdaad dat ik het best een lange tijd vind, 9 maanden, maar dat komt vooral omdat ik hier veel verhalen lees dat het na een paar dates al gebeurd. Zelf ben ik helemaal niet zo'n typ, ik vind seks best wel een 'ding' en doe het niet zomaar.
Ik ben eigenlijk wel blij met de tijd dat er overheen ging voor m'n eerste keer. :)

suikertje
24 July 2011, 22:52
Nou.. knap van je hoor .. 9 maanden.. maar ik had dan denk ik geen enkel vriendje gehad....of ging je soms met de zoon van de dominee:p

Inconsolable.
24 July 2011, 22:56
Nou.. knap van je hoor .. 9 maanden.. maar ik had dan denk ik geen enkel vriendje gehad....of ging je soms met de zoon van de dominee:p

ghehe, dit was te verwachten van je.

bumba
24 July 2011, 22:59
Na iets van 9 maanden ofzo. Maar ja, was 16 en was de eerste keer :o
Dit, maar bij mij was het nog iets langer, 11/12 maanden ofzo

Inconsolable.
24 July 2011, 23:04
Was het voor die jongen dan ook de eerste keer? Anders lijkt het me voor die jongen nogal moeilijk :p Maar iig dan heb je wel de goede jongen te pakken alsie gewoon wil wachten. :)
(tegen mij zeggen vriendinnen ook omdat ik nu tijdje wil wachten 'looptie niet door te 'drammen' om seks?' maar als iemand dat zou doen mag ie meteen vertrekken..)

Ja, was ook zijn eerste keer.
Inderdaad, drammen moet ie echt niet doen. In mijn ogen, als je echt iets serieus met elkaar wil en een van jullie wil nog geen seks, moet dat toch wel mogelijk zijn.

bumba
24 July 2011, 23:04
Was het voor die jongen dan ook de eerste keer? Anders lijkt het me voor die jongen nogal moeilijk :p Maar iig dan heb je wel de goede jongen te pakken alsie gewoon wil wachten. :)
(tegen mij zeggen vriendinnen ook omdat ik nu tijdje wil wachten 'looptie niet door te 'drammen' om seks?' maar als iemand dat zou doen mag ie meteen vertrekken..)
Ja, was ook zijn eerste keer. Vind ik wel fijn, maar als hij niet had willen wachten tot ik er klaar voor was had hij ook echt op kunnen rotten hoor, ik snap dat het belangrijk is, maar er zijn ook andere dingen. Voorspel deden we wel al 'n stuk eerder, dus het is niet dat hij niets mocht haha;P

Inconsolable.
24 July 2011, 23:05
ik heb zoiets van: als ik weet dat ik een goeie jongen te pakken heb en het voelt goed, dan doe ik het gewoon. kan dus ook zijn dat ik de jongen een paar keer in openbare ruimtes heb gezien en 2 dates heb gehad ofzo. ik hecht niet zoveel waarde aan tijd, wel aan mn gevoel erbij

Ja inderdaad, het gaat uiteindelijk gewoon om je gevoel en niet om de tijd. Maar mijn gevoel hangt samen met de tijd haha. Ik zou me er zelf niet prettig bij voelen als het allemaal heel snel gaat, zie ik mezelf snel als slet en ben bang dat anderen dit ook zien of zo. Ach ja.

Inconsolable.
24 July 2011, 23:11
Ja, was ook zijn eerste keer. Vind ik wel fijn, maar als hij niet had willen wachten tot ik er klaar voor was had hij ook echt op kunnen rotten hoor, ik snap dat het belangrijk is, maar er zijn ook andere dingen. Voorspel deden we wel al 'n stuk eerder, dus het is niet dat hij niets mocht haha;P

Haha ja, bij mij was het ook niet dat 'ie 9 maandjes met z'n handjes van me af moest blijven :P

suikertje
24 July 2011, 23:23
ghehe, dit was te verwachten van je.

Met deze rot-opmerking suggereer je dat ik een soort slet ben of zo.. maar je kan je ook afvragen of jij met je 9 maanden ..wel normaal bent:D En ms. zegt het ook wel iets over die jongen:)

MALUKUNONA#1
24 July 2011, 23:43
meteen al, het was toch mn vriend, waarom wachten:rolleyes:

Electric_
25 July 2011, 07:08

Ik had ook na 9 maanden seks met m'n ex met wie ik voor het eerst seks had.

Inconsolable.
25 July 2011, 12:05
Met deze rot-opmerking suggereer je dat ik een soort slet ben of zo.. maar je kan je ook afvragen of jij met je 9 maanden ..wel normaal bent:D En ms. zegt het ook wel iets over die jongen:)

Nee, dat wilde ik niet suggereren. En ja, ik vind het eigenlijk heel normaal. :)

suikertje
25 July 2011, 13:08
Ik erger me toch een beetje (erg) aan dat brave-meisjes-hem-lang-laten-wachten beeld, dat een paar van jullie hier zo ophangen..

Gelukkig hebben die jongens nog net iets meer last :o van hun hormonen dan wij... dus.. laten we eerlijk zijn.. gebruiken wij (ik tenminste wel;)) sex als bindings- en manipulatiemiddel: hij mag (pas).. als aan mijn voorwaarden wordt voldaan, hihi ;) dat heeft OLH mooi geregeld zo..

Maar ik snap echt niet hoe je dat 9 maanden of nog langer kunt volhouden in deze tijd waarin de chicks voor het oprapen zijn..vraag me af of je dan eigenlijk geen doetje als vriend hebt:p.. welke normale jongen houdt zoiets nou vol?

Ja.. en als het dan een keer de eerste avond meteen raak is (stom,stom)..komt dat gewoon omdat ik die avond gewoon bloody "sensitive" was en.. die jongen die avond.. gewoon onweerstaanbaar..alles goed deed..hm..hmm

~*Summer Girl*~
25 July 2011, 13:13
Toen we 4 maanden wat hadden. Het was voor ons beide de eerste keer en we waren 18 (of hij nog net 17 dat weet ik niet meer).

Inconsolable.
25 July 2011, 13:13
Ik erger me toch een beetje (erg) aan dat brave-meisjes-hem-lang-laten-wachten beeld, dat een paar van jullie hier zo ophangen..

Gelukkig hebben die jongens nog net iets meer last :o van hun hormonen dan wij... dus.. laten we eerlijk zijn.. gebruiken wij (ik tenminste wel;)) sex als bindings- en manipulatiemiddel: hij mag (pas).. als aan mijn voorwaarden wordt voldaan, hihi dat heeft OLH mooi geregeld zo..

Maar ik snap echt niet hoe je dat 9 maanden of nog langer kunt volhouden in deze tijd waarin de chicks voor het oprapen zijn..vraag me af of je dan eigenlijk geen doetje als vriend hebt:p.. welke normale jongen houdt zoiets nou vol?

Ja.. en als het dan een keer de eerste avond meteen raak is (stom,stom)..komt dat gewoon omdat ik die avond gewoon bloody "sensitive" was en.. die jongen die avond.. gewoon onweerstaanbaar..alles goed deed..hm..hmm

Waarom erger je je eraan? Omdat wij het toevallig net iets anders doen dan jij? Omdat we daar (morele) grenzen hebben liggen? Ik snap dat niet echt, dat je je daar aan ergert, maar ok.
Ik weet niet in welke wereld jij bent opgegroeid, maar in mijn omgeving is het echt niet zo raar dat we zo lang gewacht hebben. Oordeel liever niet over mij of mijn vriend aan die paar verhalen dat ik hier vertel? Want zo voelt het wel een beetje :)

Annaah
25 July 2011, 13:16

Gelukkig hebben die jongens nog net iets meer last :o van hun hormonen dan wij... dus.. laten we eerlijk zijn.. gebruiken wij (ik tenminste wel;)) sex als bindings- en manipulatiemiddel: hij mag (pas).. als aan mijn voorwaarden wordt voldaan, hihi ;) dat heeft OLH mooi geregeld zo..

Waarom laat jij mensen niet gewoon in hun waarde? Hier erger ik me dus aan. En ik weet zeker als je een goede vent te pakken hebt, dat die echt wel eventjes kan wachten als je er nog niet aan toe bent, dan maar een doetje.

suikertje
25 July 2011, 13:49
Waarom erger je je eraan? Omdat wij het toevallig net iets anders doen dan jij? Omdat we daar (morele) grenzen hebben liggen? Ik snap dat niet echt, dat je je daar aan ergert, maar ok.
Ik weet niet in welke wereld jij bent opgegroeid, maar in mijn omgeving is het echt niet zo raar dat we zo lang gewacht hebben. Oordeel liever niet over mij of mijn vriend aan die paar verhalen dat ik hier vertel? Want zo voelt het wel een beetje :)

Je spreekt hier dus over morele grenzen.. daarbij suggereer je toch dat ""snelle"' meisje immoreel(er) zouden zijn...ik kan net zo goed gaan (ook dom:)) zeggen dat jullie tutjes zijn.. niet meer van deze tijd. Of misschien zijn we wel gewoon wat begeerlijker..dat is misschien wel de echte reden:p

Inconsolable.
25 July 2011, 14:40
Je spreekt hier dus over morele grenzen.. daarbij suggereer je toch dat ""snelle"' meisje immoreel(er) zouden zijn...ik kan net zo goed gaan (ook dom:)) zeggen dat jullie tutjes zijn.. niet meer van deze tijd. Of misschien zijn we wel gewoon wat begeerlijker..dat is misschien wel de echte reden:p

Nee, dat wilde ik ook niet suggereren. Ik denk dat de morele grenzen voor iedereen anders liggen. En mijn morele grens geldt alleen voor mij, over anderen ga ik niet oordelen. Als iemand na een paar dates al seks heeft, dan is dat fijn voor diegene. Zelf zou ik het niet doen, maar diegene heeft zijn eigen leven. Waarom moeten we op iedereen die het anders doen dan wij meteen een stempel plakken? Die heeft sneller seks dan ik heb, dus dat is een slet. Die wacht er lang mee, dus dat is een tut. Waar slaat het op? Iedereen heeft eigen waarden en normen, daar moeten ze lekker naar toe leven. Misschien snap ik diegene dan niet, maar die kan ik prima in zijn of haar waarde laten. Kan jij mij in mijn waarde laten? :)

Mex21
25 July 2011, 17:41
Ehm nou we hebben maar 1x echt officieel gedate, maar we zagen elkaar wel veel vaker. Was wel na de eerste date haha :p

RogerRabbit
25 July 2011, 18:12

Hij hoeft toch niet perse de bad-guy te zijn? Misschien doe jij het wel alleen om de seks, of allebei, of is het voor allebei ware liefde. Of nog erger voor hem ware liefde en blijkt het voor jou achteraf alleen maar om de seks geweest te zijn. Misschien loopt het na een maand stuk. Misschien ga je trouwen. Dat weet je nooit van te voren, maar als het gewoon op dat moment fijn voelt dan hoef je daar toch niet verder over te piekeren.. als je maar zorgt dat je er geen onverwachte kindertjes aan over houdt.

ladyhawke
25 July 2011, 21:18
Op de eerste date

justaboutfashion
27 July 2011, 10:18
Ik vroeg mij af: zijn jullie ook wat onzeker als je voor het eerst seks hebt met je nieuwe date/vriend?

Bulletproof#
27 July 2011, 11:13
Op de eerste date gingen we verder (we hadden elkaar hiervoor n keer gezien, ontmoet zeg maar) en na een maand officieel een relatie te hebben hadden we seks.

-ELISE
27 July 2011, 11:30
Met mijn toenmalige vriend was het na twee dates. Hij bleef bij me slapen na het uitgaan.. Misschien snel voor de eerste keer seks, maar ik was er klaar voor en het voelde goed met hem.

Als ik date komt het sowieso wel vaker voor dat ik de eerste date al seks heb. Als het niet op een relatie uitloopt, is dat jammer maar ik heb toch een leuke tijd met hem gehad. Ik kan me daar echt niet druk om maken.

taperjeangirl
27 July 2011, 11:53
Met mijn huidige vriend na 4 maanden daten, we hadden toen na 2 maanden echt een relatie.
Vind het wel spannend om er lang mee te wachten, dan blijft het iets speciaals voor mijn gevoel :) En dat vond hij gelukkig ook