PDA

View Full Version : Ipod probleempje

dr. devil
18 March 2012, 09:50
Ik heb zojuist mijn ipod gereset, de nieuwe ios erop geinstalleerd maar nu doet het synchroniseren raar. Ik heb 'synchroniseren als een nieuw toestel ('iPod 3')' gedaan, dus hij wordt niet gesynchroniseerd als reservekopie van hoe het voor de reset was ('iPod 2').

Als ik muziek wil synchroniseren kom ik bij dit scherm:

1462

Maar ik wil helemaal niet de gehele muziekbibliotheek synchroniseren, want daar is geen ruimte voor + ik luister niet alles. Ik wil dat de muziek gewoon wordt gesynchroniseerd als hoe het altijd in itunes staat (sommige nummers geselecteerd en andere niet)

1463

Maar als ik dit in het synchronisatiescherm wil aankruisen krijg ik dit:

1464

dus dat ik alles met de hand moet selecteren, en daar ga ik echt niet aan beginnen. Bovendien is die selectie alleen op artiest, en niet op nummers van de artiest (dus niet specifiek genoeg).

Dus wie kan me helpen, hoe synchoniseer ik alleen de nummers die ik heb aangekruist in itunes naar mijn ipod? Eeuwige dank :)

dr. devil
18 March 2012, 12:43
wie kan me helpen? hoop dat de plaatjes te zien zijn btw

Ellen7
18 March 2012, 12:46
Zie de plaatjes niet.

Maar ik selecteer altijd gewoon altijd de nmrs van artiesten die ik erop wil hebben en sleep die vervolgens naar m'n Ipod.
Bij mij ging het namelijk altijd mis als ik een map had en dat ging synchroniseren.

dr. devil
20 March 2012, 17:02
Dus naar het icoontje slepen? Zal ik proberen, thanks voor je reactie.