PDA

View Full Version : Goede Tijden Slechte Tijden (GTST)

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9

MisaMisa
17 January 2013, 10:32
Sjoerd moet zijn haar knippen, zijn haar is te dun om zo lang te hebben. Irriteer me er echt aan hahaha
Ik hoop dat dat kind van Nina weg gaat op een of andere manier want Mike is zo vervelend en dat van Maxime, ik hoop dat dat uitkomt en dat Ludo haar aanpakt.

hophop
17 January 2013, 11:00
Ik moet elke dag wel kijken van mezelf maar phoe wat wordt ik moe van het verhaallijn rondom Maxime. Duurt veel te lang.

Mike mag er ook uit: hij voegt niks toe, is vervelend en ook niet knap.

En ik vind de tijdelijke Tim ook maar raar, die is in het echt volgens mij een jaar of 35..

-RANDOM
17 January 2013, 11:33
Ik vind die nieuwe Tim ook niet leuk, heb echt het idee dat ik naar een ander personage aan het kijken ben.

mekka
17 January 2013, 11:57
Ugh .. ik vind het personage van Mike echt de hel. Hij is ook z onaantrekkelijk, met die rare grote mond en dat chagrijnige smoelwerk ;-P!
Vind de tijdelijke Tim best oke .. zelfde soort type, alleen wat ouder.

Verder hoop ik ook dat Maxime snel ontmaskerd wordt, alleen is dit volgens mij een begin van een nieuwe slepende verhaallijn waar Janine helemaal buiten haar gezin komt te staan .. Bleeh

fashiondot
17 January 2013, 12:51
Sjoerd moet zijn haar knippen, zijn haar is te dun om zo lang te hebben. Irriteer me er echt aan hahaha
Ik hoop dat dat kind van Nina weg gaat op een of andere manier want Mike is zo vervelend en dat van Maxime, ik hoop dat dat uitkomt en dat Ludo haar aanpakt.

Ik vind het ook vaak heel vies er uit zien dat haar, alsof het al een week niet gewassen is.

EllenB
17 January 2013, 13:10
Eigenlijk vind ik het zo stom dat ik niet meer wil kijken..Maar toch blijf ik kijken, haha.
Dat met Maxime is verschrikkelijk irritant, die mag weer opdonderen van mij. Kan ze niet nog een keer geopereerd worden in Argentinie?

Dan moet iemand eerst haar gezicht weer verbouwen :o

Ik ben blij dat hier veel mensen het met me eens zijn wat betreft de onaantrekkelijkheid van Mike. Ik heb ook al vaak gehoord van mensen die hem erg aantrekkelijk vinden, bah.

jitsketje
17 January 2013, 13:22
Dan moet iemand eerst haar gezicht weer verbouwen :o

.

Dat wil ik persoonlijk wel doen hoor :p

Jeg Elsker Dig
17 January 2013, 19:11
KUT MAXIME!!! wat een kutwijf

OhMyGosh!!!!!
17 January 2013, 19:32
Aarghhh wat een frustratie dit, wat een kutwijf ook die Maxime:mad:

Hoelahoepie
17 January 2013, 19:34
Neeeeeeeeeeeeeee gvd ik word hier kwaad van

EllenB
17 January 2013, 19:38
Tsja Maxime is een kutwijf maar de kleine hersentjes van Nina spelen hierin ook wel een rol hoor, wat is die makkelijk te manipuleren.

Miep42
17 January 2013, 19:40
Neeeeeeeeeeeeeee gvd ik word hier kwaad van

hahahaha ik word gek, ik heb zo echt geen zin meer om te kijken krijg er gewoon een kuthumeur van.

HatseFlats
17 January 2013, 20:42
Wauw, ik schrok echt even van Ludo. Eindelijk weer de bad Guy. Alleen zou het wel raar zijn als ze hierom uit elkaar gaan. Janine heeft hem zo vaak vergeven;)

xNina
17 January 2013, 21:23
volgende week komt Wiet weer terug, dat vind ik wel leuk!
het is echt kut dat iedereen maxime geloofd, ik hoop zo dat janine nog ooit die maarten kan spreken zodat ze bewijzen kan krijgen.

Little_Bird
17 January 2013, 21:24
Haha ik vind het nu echt niet leuk omdat iedereen Maxime gelooft

xVisjee
18 January 2013, 00:22
Ben ik de enige die Maxime leuk vind?

Hoelahoepie
18 January 2013, 09:00
Oke vanavond bestaat geloof ik alleen uit een doordraaiende Sjoerd en geslijm tussen Bing Sjors en Aysen

En ik wil niet dat Wiet terugkomt ik vond haar zo vervelend

Boommm
18 January 2013, 10:39
Ben ik de enige die Maxime leuk vind?

Nee hoor ik ook :D
En speelt misschien ook mee dat ik Janine door de jaren heen steeds minder aan begin te vinden!

Miep42
18 January 2013, 10:41
Oke vanavond bestaat geloof ik alleen uit een doordraaiende Sjoerd en geslijm tussen Bing Sjors en Aysen

En ik wil niet dat Wiet terugkomt ik vond haar zo vervelend

ja ik vond wiet haar gezicht een en al irritatie.

Tiamo
18 January 2013, 10:46
Ja Wiet vond ik ook nooit leuk.

Ik hoop serieus echt dat het snel uitkomt dat Maxime heeft gelogen. Wat een kutwijf, ik erger me er kapot aan :p
En Nina moet dat kind gewoon weg laten halen, vind ik. Is ze gelijk van die hele Meik af en dan kan ze gewoon later een kind met Noud krijgen. Ze moet gewoon niet zo moeilijk doen (maar ja dat is haar stijl niet).

Hoelahoepie
18 January 2013, 10:49
Inderdaad, Nina IS moeilijk

jitsketje
18 January 2013, 10:59
haha, nou je kind even weglaten halen IS ook moeilijk.
Maja Hallo dit is GTST dus daar moeten ze niet zo moeilijk doen!
Weg Meik, Weg Maxime en als Bing nog steeds zo'n eikel is dan mag die ook Weg...

MisaMisa
18 January 2013, 11:03
Wauw, ik schrok echt even van Ludo. Eindelijk weer de bad Guy. Alleen zou het wel raar zijn als ze hierom uit elkaar gaan. Janine heeft hem zo vaak vergeven;)

idd, zo wel raar zijn.

Jef is ook een zeur hhaha ben benieuwd hoelang ze dat volhoud.

mekka
18 January 2013, 13:25
Het lijkt mij wel leuk als Janine op missie gaat, op zoektocht naar Maarten en dat wordt dan allemaal heel spannend, maar uiteindelijk redt ze het wel en BAAAMMMMM hele harde knal voor Maxime naar verweggistan. Hoewel ik haar wel een leuke actrice vind, maar een heel irritant personage.

Tiamo
18 January 2013, 16:11
haha, nou je kind even weglaten halen IS ook moeilijk.

Ja ik zeg ook niet dat dat niet moeilijk is, maar het is wel de beste oplossing in deze situatie. Sowieso wordt die hele opvoeding 1 grote puinzooi met Meik erbij, en als dat kind straks ook nog niet gezond is, is het al helemaal een ramp.

Le Papillon
18 January 2013, 16:23
Ja ik zeg ook niet dat dat niet moeilijk is, maar het is wel de beste oplossing in deze situatie. Sowieso wordt die hele opvoeding 1 grote puinzooi met Meik erbij, en als dat kind straks ook nog niet gezond is, is het al helemaal een ramp.

ik krijg er ook de schijt van dat niemand Janine gelooft elke keer.
kan die kop van maxime wel eraf rukken.

jitsketje
18 January 2013, 16:27
haha, en dan de blikken van Maxime naar Janine toe die natuurlijk niemand anders opvangt.
Eigenlijk heel Hilarisch! :p

OhMyGosh!!!!!
18 January 2013, 16:44
haha, en dan de blikken van Maxime naar Janine toe die natuurlijk niemand anders opvangt.
Eigenlijk heel Hilarisch! :p

Ik had eigenlijk ook nog een vieze knipoog verwacht;)

l*3n
18 January 2013, 21:44
GTST is voor mij altijd even een pauze moment: thee, koekjes + voetjes omhoog.
Alleen de laatste tijd erger ik me meer dan dat ik tot rust kom als gtst aan staat:rolleyes:
Ik vind er zoveel negativiteit & gezeur in zitten dat ik er niet meer met plezier naar kijk. Het Mike gezeik, Sjoerd gezeik, Bings zielige verhaal, etc. bah:mad::p
Ps. dat Wiet terug komt vindk ook niets.

Haha over negatief gesproken he?:p

Virus
19 January 2013, 08:59
Haha eigenlijk lees ik altijd alleen maar negatieve verhalen hier in dit topic

Tiamo
19 January 2013, 12:57
Ik had eigenlijk ook nog een vieze knipoog verwacht;)

Haha ja of zo'n evil smile!

blue sky holiday.
19 January 2013, 18:10
oh ik vond het wel zielig hoor toen Brammetje steeds "mama mama" riep :(
Die nieuwe tim is echt HELEMAAL niks vind ik.

Oja trouwens dat liedje wat werd gedraaid toen Bing in coma ging zit ik steeds te luisteren, zo'n mooi lied.

Ik vind het trouwens raar dat Bing weer wakker is geworden. Hij ging er toch uit?

Hoelahoepie
21 January 2013, 09:43
Maandag 28 januari komt Beau als Tim weer terug :D

Tiamo
21 January 2013, 11:50
Ja ik zag het bij Life 4 You! Wat een leuke, spontane jongen is hij in het echt!

hophop
21 January 2013, 11:53
Ik heb een tijdelijke GTST-break ingelast.
Vind het verhaallijn rondom Janine ontzettend vervelend en helaas zitten daar ook de meeste minuten in.

Hoelahoepie
21 January 2013, 13:39
Ja ik zag het bij Life 4 You! Wat een leuke, spontane jongen is hij in het echt!

Ja ik vind hem ook heel leuk!

Miep42
21 January 2013, 23:46
Ik heb een tijdelijke GTST-break ingelast.
Vind het verhaallijn rondom Janine ontzettend vervelend en helaas zitten daar ook de meeste minuten in.

Ik vind het ook heel naar, maar ik heb de discipline niet om NIET te kijken, helaas.
Ik hoop zo dat maxime snel ontmaskerd wordt, ben er helemaal klaar mee.

jitsketje
22 January 2013, 09:49
Ik vind het ook heel naar, maar ik heb de discipline niet om NIET te kijken, helaas.

Ik kijk nu Traumacentrum om die tijd en dan lukt het me wel, haha.
Soms zet ik in de ochtend de herhaling op om 11.00uur en dan hoor ik het een beetje in de verte.
Alleen als mijn zusje thuis is moet GTST wel echt op, haha.

l*3n
22 January 2013, 12:21

Als je het mij vraagt begint de hele sores met Janine pas. Word weer een lang gerekt therapeuten verhaal met vele leugens etc.

Hoelahoepie
22 January 2013, 17:53
Ja het probleem is inderdaad een beetje dat Maxime geen rol meer heeft als het uitkomt

Maar misschien gaat Maxime dan proberen Janine te vermoorden en is het de cliffhanger voor de zomervakantie :')

cookie05
22 January 2013, 18:29
Ja het probleem is inderdaad een beetje dat Maxime geen rol meer heeft als het uitkomt

Maar misschien gaat Maxime dan proberen Janine te vermoorden en is het de cliffhanger voor de zomervakantie :')

Ik vind het stom dat ze zoveel nadruk leggen op die oude mensen. Weet dat ze erbij horen, maar het was leuker geweest als het vooral had gedraaid om de jongeren, en dat de ouderen daaromheen nog hun eigen probleempjes hadden, net zoals in veel amerikaanse series..

masterchef
22 January 2013, 19:07
Zo voorspelbaar dat er een moment zou komen waarop Bianca zegt dat Anton Tim weg moet sturen...

cookie05
22 January 2013, 19:15
Ik vind bianca zo eng als ze zo boos is haha

Hoop dat wiet deze week terugkomt.. Persbericht zei januari

Essiiie
22 January 2013, 19:42

Omg Maxime gaat het vast met Meik doen

Want alles hebben ze straks allebei geen rol meer en dan ze de familie Sanders saboteren.

Tiamo
22 January 2013, 19:48
Omg Maxime gaat het vast met Meik doen

Want alles hebben ze straks allebei geen rol meer en dan ze de familie Sanders saboteren.

Ohhh ja want Maxime is natuurlijk ook een Sanders met veel geld :D Maar ze is wel onvruchtbaar dus daar heeft Meik weinig aan natuurlijk...

Essiiie
22 January 2013, 19:51
Ohhh ja want Maxime is natuurlijk ook een Sanders met veel geld :D Maar ze is wel onvruchtbaar dus daar heeft Meik weinig aan natuurlijk...

Ja maar dan gaan ze de familie Sanders terug pakken samen:cool: Hahah geen idee hoe de schrijvers dit allemaal gaan uitwerken maar ik weet het nu gewoon helemaal zeker!!!

Hoelahoepie
25 January 2013, 08:44
Oooooooooo dat is nog niet eens zo'n gek idee

En ik vermoed dat Wiet vanavond komt

Hoelahoepie
25 January 2013, 19:39
Godskolere kut Ludo kut Maxime

OhMyGosh!!!!!
25 January 2013, 19:40
Echt he, gvd.

Ik ben wel benieuwd naar de Wiet-Lorena confrontatie.

kellss88
25 January 2013, 21:45
Ooooh gatver kan Maxime heel snel uit GTST? Ik word zo misselijk van haar.

pompoensoep
27 January 2013, 18:59
argh zo frustrerend dat ludo niet eens z'n eigen vrouw serieus wil nemen!!

Miep42
27 January 2013, 20:38
ik word hier niet goed van.

Doofenshmirtz
27 January 2013, 21:46
En ook Wiet terug. Ik stop met kijken.

themirror
27 January 2013, 21:57
ludo en maxime kan ik niet uitstaan
nina moet dat kind weg laten halen, is meteen alle drama met mike klaar
dat tim gezeur wordt nu ook wel vervelend
jeff kan alleen maar zeuren
en wiet mag van mij wegblijven

zo dat is er ook weer uit :)

zacharias
27 January 2013, 22:03
lol ik vind het juist leuk nu?? Wiet terug etc.
alleen dat gedoe met Rikki en Tim mag wel een keer voorbij zijn

en wanneer komt het uit dat Mike verantwoordelijk was voor dat ongeluk? en dat Aysen Danny vermoord heeft?:confused:

Hoelahoepie
28 January 2013, 10:28
en wanneer komt het uit dat Mike verantwoordelijk was voor dat ongeluk? en dat Aysen Danny vermoord heeft?:confused:

Nooit........

Boommm
28 January 2013, 12:05
lol ik vind het juist leuk nu?? Wiet terug etc.
alleen dat gedoe met Rikki en Tim mag wel een keer voorbij zijn

En dat ie gaatjes in de condooms geprikt heeft...
Irritant dat dit soort dingen niet uitkomen.

Hoelahoepie
28 January 2013, 18:52
Grrrrrrrrrrr straks geen gtst door Bea

MisaMisa
28 January 2013, 19:36
Grrrrrrrrrrr straks geen gtst door Bea

idd, zou het morgen om 11uur wel komen?

net shortie gezien, haha dat hoofd van lucas, hij moet echt een grotere rol!

Virus
28 January 2013, 19:41
Hij staat gewoon op gtst.nl

Zainab
28 January 2013, 19:46
Hij staat gewoon op gtst.nl

ja maar niet gratis.

nonoautotune
28 January 2013, 19:54
op youtube!

zoeken naar gtst 28 januari 2013

Virus
28 January 2013, 19:55
ja maar niet gratis.

heb hem net anders gewoon gekeken? :confused:

Zainab
28 January 2013, 20:16
heb hem net anders gewoon gekeken? :confused:

bij mij kost het 0,99 cent .. en op youtube is de video verwijderd.

Jesler
28 January 2013, 20:18
ja maar niet gratis.

Misschien komt ie wel automatisch online na 20.30u? Omdat je 'm na de uitzending wel altijd gratis kan bekijken. En dat ze 'm nu inmiddels weer betaald hebben gemaakt. De shortie van dinsdagavond (oorspronkelijk dus) stond net ook online.

OhMyGosh!!!!!
28 January 2013, 20:35
Ik kan m ook niet gratis vinden...jammer.

Neon
28 January 2013, 21:11
Vanaf vorige week is niks meer gratis op rtlgemist ofzo toch? via kpn moest ik ook opeens 99 cent betalen als ik wilde terugkijken via de tv, terwijl dit eerder wel gewoon gratis was.

En wat gaan ze met de uitzending doen...verschuiven naar morgen? of is dat nog niet bekend?

xNina
28 January 2013, 22:09
ik heb in 2 jaar nog nooit gtst op tv gekeken, ik kijk het altijd op rtl gemist. ik vind het ook echt super kut dat je nu 1 euro voor elke 20 minuten moet betalen, dat kan toch niet! echt zo balen :-( sowieso keek ik nooit tv, alleen rtl gemist, (ik heb ook geen tv), dus als je nu voor alles moet betalen baal ik echt heel erg :(

Tiamo
28 January 2013, 22:18
Vanaf vorige week is niks meer gratis op rtlgemist ofzo toch? via kpn moest ik ook opeens 99 cent betalen als ik wilde terugkijken via de tv, terwijl dit eerder wel gewoon gratis was.

En wat gaan ze met de uitzending doen...verschuiven naar morgen? of is dat nog niet bekend?

Bij mij zijn de oude afleveringen gewoon nog gratis, hoor. Behalve die je vooruit kan kijken, die moet je wel betalen.

Ze zenden morgen gewoon de aflevering uit die eigenlijk vandaag had moeten komen. Later in de week zenden ze een dubbele aflevering uit.

xNina
28 January 2013, 22:34
Bij mij zijn de oude afleveringen gewoon nog gratis, hoor. Behalve die je vooruit kan kijken, die moet je wel betalen.

Ze zenden morgen gewoon de aflevering uit die eigenlijk vandaag had moeten komen. Later in de week zenden ze een dubbele aflevering uit.

maar volgensmij is het vanaf vandaag allemaal 0,99 cent om terug te kijken. alle oude aflevering blijven gratis. maar vanaf vandaag moet je altijd betalen.
mijn tante zei dat al vanmiddag en ik maar volhouden: neeeee joh, echt niet hoor! wil ik nu kijken, moet je betalen :(

OhMyGosh!!!!!
28 January 2013, 22:39

Neee serieus? Wat stom :(

Virus
29 January 2013, 07:34
Oh vaag nu is ie ook weg van gtst.nl. Maar daar had ik hem in ieder geval gister gezien.
Als we vanaf nu altijd moeten betalen is dat wel heel zuur want ik woon nu niet in NL en ik ga echt geen 5 per week betalen om te kijken

Miep42
29 January 2013, 09:36
Oh vaag nu is ie ook weg van gtst.nl. Maar daar had ik hem in ieder geval gister gezien.
Als we vanaf nu altijd moeten betalen is dat wel heel zuur want ik woon nu niet in NL en ik ga echt geen 5 per week betalen om te kijken

nee ik ook niet, dan stop ik gewoon met kijken
hoewel zo gewoon zal dat ook niet zijn dan moet ik wel echt afkicken

Boommm
29 January 2013, 09:41
Als dat zo is dat je voortaan moet betalen vind ik dat echt belachelijk. Vind het juist zo fijn om m'n programma's gewoon online terug te kunnen kijken wanneer 't me uitkomt.

MisaMisa
29 January 2013, 10:00
komt het niet zo om 11.00?

DD.
29 January 2013, 10:04
Nee vanavond is er een dubbele aflevering

Hoelahoepie
29 January 2013, 10:49
Jongens geen paniek. Ik denk dat je die van maandag (die overigens nu van de site gehaald is) moest betalen omdat ie dus nog niet op tv geweest is.

Vanavond is er inderdaad een dubbele aflevering, dus na afloop zullen die van gisteren en vandaag wel gewoon te zien zijn zonder betaling.

Miep42
29 January 2013, 18:54
Jongens geen paniek. Ik denk dat je die van maandag (die overigens nu van de site gehaald is) moest betalen omdat ie dus nog niet op tv geweest is.

Vanavond is er inderdaad een dubbele aflevering, dus na afloop zullen die van gisteren en vandaag wel gewoon te zien zijn zonder betaling.

wat een opluchting ;)

xVisjee
29 January 2013, 18:56
Maar ik wou net dus the B&B van vandaag terugkijken, en daarvoor moet je ook opeens betalen? Terwijl dat normaal dus niet zo was

Miep42
29 January 2013, 19:14
ja dus wel 99 cent. fuckers. ok geen gtst meer voor mij :(

EllenB
29 January 2013, 19:52
Ik dacht dat kan niet waar zijn, dat ze er geld voor gaan vragen..
Heb het nu net geprobeerd, met de eerste aflevering van vandaag. Die kan ik nog gewoon gratiesch kijken op de Ipad app.

Miep42
29 January 2013, 19:59
heel raar, die van vandaag wel maar die van gisteren niet?

masterchef
29 January 2013, 20:04
heel raar, die van vandaag wel maar die van gisteren niet?
Misschien is er wat misgegaan doordat het gisteren niet uitgezonden is en nu met die dubbele aflevering enzo?

MisaMisa
29 January 2013, 20:04
ik hoop zo dat Nina het weghaald, dan is doei mike!

Jeg Elsker Dig
29 January 2013, 20:05
raaaaaawwrrrwrrrrrrrrrrrr he als iemand beau kent jeg elsker dig wil ook wel een beschuitje met hem eten!!!!!!!

Jeg Elsker Dig
29 January 2013, 20:06
en we komen allebei uit den haag sow handig http://forum.ellegirl.nl/images/icons/icon14.png

Hoelahoepie
29 January 2013, 20:06
Ja ik zie nog wel weer gebeuren dat ze in die kliniek zit en dan op het moment dat ze die zuiger (sorry beetje lomp gezegd) aan willen zetten dat ze dan in paniek STOPPPPPPPPPPPP!!!! zegt en dan toch niet

Maar ik hoop dat ze dat niet doet.

En stiekem vind ik Tim en Rikki leuk ik kan er niks aan doen.

Hoelahoepie
29 January 2013, 20:07
raaaaaawwrrrwrrrrrrrrrrrr he als iemand beau kent jeg elsker dig wil ook wel een beschuitje met hem eten!!!!!!!

Nou ik ook :( hahaha zullen we hem delen?

kellss88
29 January 2013, 20:30
Ik wilde het terugkijken, maar helaas is er een aflevering nog niet beschikbaar.

Lizz89
29 January 2013, 20:38
en we komen allebei uit den haag sow handig http://forum.ellegirl.nl/images/icons/icon14.png

Kan hij niet gekloond worden? Ik vind hem ook leeeeeuk!

anonieeem.
30 January 2013, 00:32
De aflevering van gister is nu ook gratis!! Dus nu allebei :D

Hoelahoepie
31 January 2013, 10:08
Bwaaaaaaaaaah Wiet.

Essiiie
31 January 2013, 10:21
Ja ik zie nog wel weer gebeuren dat ze in die kliniek zit en dan op het moment dat ze die zuiger (sorry beetje lomp gezegd) aan willen zetten dat ze dan in paniek STOPPPPPPPPPPPP!!!! zegt en dan toch niet

Maar ik hoop dat ze dat niet doet.

En stiekem vind ik Tim en Rikki leuk ik kan er niks aan doen.

Ja en dan roept ze STOPPPPPPPPP en dan zegt de mevrouw van de kliniek: 'maar Nina.... het is al weg' en dan draait ze zich om en blijkt het Wiet te zijn.

Lijkt me wel heel typisch GTST, zie het zo voor me

Alchemy
31 January 2013, 11:38
Ja en dan roept ze STOPPPPPPPPP en dan zegt de mevrouw van de kliniek: 'maar Nina.... het is al weg' en dan draait ze zich om en blijkt het Wiet te zijn.

Lijkt me wel heel typisch GTST, zie het zo voor me

huh? Wie blijkt dan Wiet te zijn? Ik snap m niet

Hoelahoepie
01 February 2013, 08:07
Hahaha huh Wiet als medewerker bij de kliniek? :')

Er moet echt een soap rondom Lucas worden geproduceerd. Ik wil hem elke dag 10 minuten in een aflevering want ik ga elke keer weer stuk om hem.

fashiondot
01 February 2013, 10:12
Het lijkt wel of Bing met de dag slechter gaat acteren. Die 'lieve' rol is blijkbaar erg moeilijk voor hem.

Miep42
01 February 2013, 10:15
Hahaha huh Wiet als medewerker bij de kliniek? :')

Er moet echt een soap rondom Lucas worden geproduceerd. Ik wil hem elke dag 10 minuten in een aflevering want ik ga elke keer weer stuk om hem.

jaaaaaaaaaa dit vind ik een top idee.

Elodi
01 February 2013, 13:09
Zo hey, Bings persoonlijkheid is echt omgeklapt. Hij is wel extreem aardig de laatste tijd.

Oh en hebben jullie die shortie van vanavond al gezien, verhaallijn met Nina? Nu gaat gtst echt te ver hoor, vind het steeds minder leuk worden.
Ook dat gedoe met Janine, dat niemand haar geloofd kan ik echt niet tegen.

Haha met z'n allen lekker klagen maar toch blijven we kijken.

Potlood
01 February 2013, 13:51
Ik heb het al tijden niet meer gezien, maar heb het idee dat ik het prima kan volgen door dit topic, haha. Ideaal.

MisaMisa
01 February 2013, 16:06
ik heb net die shortie gezien, ben wel benieuwd wat nina en noud gaan doen nu.
en in de aflevering van gisteren, dat wiet dat tegen aysen zegt hahaha zo grappig. zou iets voor mij kunnen zijn.

Hoelahoepie
01 February 2013, 19:23
Ohhh ja hoor iedereen gaat naar Nina toe i het ziekenhuis ik zie dit alweer helemaal verkeerd aflopen (ik heb de shortie niet gezien)

Zainab
01 February 2013, 19:31
wtf die kinderbescherming die zich altijd maar bemoeit met rikki en sjoerd.. gruwelijk irritant en onrealistisch.

Hoelahoepie
01 February 2013, 20:22
Hahahahahahah OMG Nina heeft het niet weg laten halen en moet je eens de shortie zien van maandag hahahaha :') :') doei Mike

Nu maar hopen op een miskraam.

Miep42
01 February 2013, 21:21
Hahahahahahah OMG Nina heeft het niet weg laten halen en moet je eens de shortie zien van maandag hahahaha :') :') doei Mike

Nu maar hopen op een miskraam.

hahaha fijn dat mike even alles eruit gooit, zijn we daar ook weer van af

MisaMisa
02 February 2013, 11:09
hahaha fijn dat mike even alles eruit gooit, zijn we daar ook weer van af

haha idd! en vind lorena en lucas ook grappig hoe ze wiet laten bemoeien met sjors en bing

nonoautotune
02 February 2013, 14:58
ja wel grappig maar een beetje raar
want ze doen het om wiet weer terug in dat gesticht te krijgen toch

ik vind aysen en bing juist wel een leuk koppel

Hoelahoepie
06 February 2013, 09:43
Mike is zo vreselijk ik hoop dat ie voorgoed weggaat

dollface
06 February 2013, 19:31
Arme Sjoerd en Bram :(

Hoelahoepie
06 February 2013, 19:35
Ik vind eigenlijk alle verhaallijnen stom nu

Maar ik vind het wel leuk om naar Beau aka Tim te kijken.

definitely, maybe
06 February 2013, 19:37
jeff is echt rete irritant

OhMyGosh!!!!!
06 February 2013, 20:00
jeff is echt rete irritant

Ja, echt vreselijk, ik zou ook gillend gek worden met hem in huis.
Maar ik moest stiekem wel lachen om die hoofddoek, haha:p

Porselein
06 February 2013, 22:18
hahaha het einde van de shortie van morgen : WTF!? :D

MisaMisa
07 February 2013, 10:29
wat loopt iedereen sjoerd nou zielig te vinden, hij ging als eerste met iemand anders naar bed.

en nuran word maar niet gehoord wel zielig.

Elodi
07 February 2013, 10:43
hahaha het einde van de shortie van morgen : WTF!? :Dhaha inderdaad!!:confused:

EllenB
07 February 2013, 11:29
Nu word ik wel heel nieuwsgierig naar wat jullie in de shortie zagen. Heeft het wat met Lorena en Bing te maken?

Elodi
07 February 2013, 13:42
Nu word ik wel heel nieuwsgierig naar wat jullie in de shortie zagen. Heeft het wat met Lorena en Bing te maken?
ja:p

12345

Burt Cocaine
07 February 2013, 13:47
Ik kan het al 2 weken niet kijken (nee ook niet op internet of 's ochtends/zondag) en dat vind ik stom. Vanavond wel een keertje eindelijk :p

En tis wel al eens gezegd volgens mij, maar ik snap echt niet wat iedereen aan Beau/Tim vindt haha. Ik wilde zeggen dat ik hem zo'n jonkie vindt, maar ik zie net dat hij maar een paar maanden jonger is dan ik. Maar goed nee ik vind echt niets aantrekkelijk aan die jongen :p

Elodi
07 February 2013, 13:58
haha ik vind hem in gtst soms wel wat droog overkomen, maar over het algemeen vind ik hem wel wat hebben (a) weet niet echt waar ik dat dan op baseer

Elodi
07 February 2013, 14:01
oh en nu ik toch in dit topic zit ook ff m'n frustraties over jeff kwijt, wat een nare kerel zeg! denk dat iedereen dat wel vindt haha, ik zou ook niet met zo'n iemand kunnen samenwonen

Zainab
07 February 2013, 14:01
Ik kan het al 2 weken niet kijken (nee ook niet op internet of 's ochtends/zondag) en dat vind ik stom. Vanavond wel een keertje eindelijk :p

En tis wel al eens gezegd volgens mij, maar ik snap echt niet wat iedereen aan Beau/Tim vindt haha. Ik wilde zeggen dat ik hem zo'n jonkie vindt, maar ik zie net dat hij maar een paar maanden jonger is dan ik. Maar goed nee ik vind echt niets aantrekkelijk aan die jongen :p

mmm ik wil.. vind het echt een hottie. :p beter dan Meik sowieso, die echt werd gepresenteerd als ht nieuwe lekker ding van GTST. Zou hij trouwens nu weer weg gaan nu dat verhaallijntje zo'n beetje over is? Al is ze nog wel zwanger natuurlijk..

Ik vind trouwens jeff/nuran/rik wel erg onrealistisch hoor. Hoe Jeff nu doet past helemaal niet bij zijn karakter in de soap, vind het allemaal te geforceerd. Maar eigenlijk weet ik niet wat de schrijvers nog aan moeten met die twee (nuran en rik)? Ze zijn redelijk saai.. misschien moet daar iets heftigs gebeuren? Een stalker ofzo voor Nuran , en dat Rik dan zo'n hele stoere beschermende kerel wordt..

Ook vind ik Ludo eigenlijk heel vreemd, zo'n vet gecompliceerde zeikerige saaie vent nu. Ik vind het gewoon niks voor hem om zich zo druk te maken dat Janine een beetje vreemd en obsessed doet? Wel erg overdreven allemaal.

Zainab
07 February 2013, 14:03
mmm ik wil.. vind het echt een hottie. :p beter dan Meik sowieso, die echt werd gepresenteerd als ht nieuwe lekker ding van GTST. Zou hij trouwens nu weer weg gaan nu dat verhaallijntje zo'n beetje over is? Al is ze nog wel zwanger natuurlijk..

Ik vind trouwens jeff/nuran/rik wel erg onrealistisch hoor. Hoe Jeff nu doet past helemaal niet bij zijn karakter in de soap, vind het allemaal te geforceerd. Maar eigenlijk weet ik niet wat de schrijvers nog aan moeten met die twee (nuran en rik)? Ze zijn redelijk saai.. misschien moet daar iets heftigs gebeuren? Een stalker ofzo voor Nuran , en dat Rik dan zo'n hele stoere beschermende kerel wordt..

Ook vind ik Ludo eigenlijk heel vreemd, zo'n vet gecompliceerde zeikerige saaie vent nu. Ik vind het gewoon niks voor hem om zich zo druk te maken dat Janine een beetje vreemd en obsessed doet? Wel erg overdreven allemaal.

ik WEL, bedoel ik.. maar ik wil hem ook wel. :D

Boommm
07 February 2013, 14:06

Niet stereotype knappe jongen in mijn ogen, maar toch vind ik hem zeker wat hebben! Zocht net nav jouw post zijn leeftijd op, had hem ook jonger verwacht! Wat heeft ie trouwens een oude vader zeg!

Burt Cocaine
07 February 2013, 14:35

Meik vind ik inderdaad nog minder aantrekkelijk haha.

Tantetje
07 February 2013, 15:14
Haha ik vind Meik wel sexy hoor

Alchemy
07 February 2013, 20:21
zo jeetje waar had bing last van

OhMyGosh!!!!!
07 February 2013, 20:24
zo jeetje waar had bing last van

Bing heeft ineens een soort midlifecrisis omdat hij bijna dood was denk ik en wil alleen nog maar doen waar hij zin in heeft. Dus ook lekker even Lorena op haar bek pakken terwijl hij met Aysen is:rolleyes:

masterchef
07 February 2013, 21:10
Waarom blijft iedereen Mike Meik noemen?

Alchemy
07 February 2013, 21:20

waarom niet

ja ik vind tegenwoordig echt alles stom en ongeloofwaardig
en ik vind sjoerd zielig een beetje

Boommm
07 February 2013, 21:21
Gelukkig deed Jef vanavond weer wat normaler. Was zo ongeloofwaardig, van sympathieke lieve man naar onuitstaanbaar norse verwende lul.

masterchef
07 February 2013, 21:28
waarom niet
Omdat ie niet zo heet, dan is het toch niet gek dat ik me afvraag waarom iedereen hier 'm zo noemt?

Boommm
07 February 2013, 21:35
Omdat ie niet zo heet, dan is het toch niet gek dat ik me afvraag waarom iedereen hier 'm zo noemt?

Omdat Nina hem altijd zo noemt.

Alchemy
07 February 2013, 21:53

o sorry dacht dat je bedoelde nu hij niet meer met nina is
maar idd daarom dus

meik

HatseFlats
07 February 2013, 23:15
Bing gaat los, woo

Wil iedereen elkaar nou dood hebben, ik zeg actie.
mag wel weer een beetje power in!

Flierefluiter
08 February 2013, 08:08

Haha, ja dat vroeg ik me een tijdje geleden ook al af :p

Alchemy
08 February 2013, 10:55
Bing gaat los, woo

Wil iedereen elkaar nou dood hebben, ik zeg actie.
mag wel weer een beetje power in!

Hahahaha ja

Sjoerd "Tim mag van mij doodvallen"

Meik "Je mag van mij doodvallen"
Lorena "Nee dankje"

Hoelahoepie
08 February 2013, 11:34
Hahahaha ja

Sjoerd "Tim mag van mij doodvallen"

Meik "Je mag van mij doodvallen"
Lorena "Nee dankje"

Haha ja de schrijvers hadden weer een berg inspiratie over.

OhMyGosh!!!!!
08 February 2013, 19:38
Ah, Sjoerd lijkt wel een zwerver.

Hoelahoepie
09 February 2013, 06:16
Dat stukje van Tim en Rikki die aan kunstschaatsen deden vond ik heel schattig haha

masterchef
09 February 2013, 18:49
Ik kwam net op youtube de 4000e aflevering tegen, in dat oude sanatorium.. Die ben ik nu aan het kijken, vet spannend was die

Tiamo
09 February 2013, 21:52
Haha ik kan me sowieso heel erg vermaken op Youtube met superoude afleveringen van GTST :p Dan kijk je 1 filmpje en dan kom je er weer heel veel tegen die leuk zijn om te kijken, haha.

Tiamo
11 February 2013, 15:36
Hahaha ik lees nu ineens dat de echte vriend van Marly van der Velden (Nina dus) ook Meik heet. Zou die zich inmiddels niet kapot ergeren aan haar uitspraak?

pompoensoep
12 February 2013, 16:52
Hahaha ik lees nu ineens dat de echte vriend van Marly van der Velden (Nina dus) ook Meik heet. Zou die zich inmiddels niet kapot ergeren aan haar uitspraak?

aangezien ze zo te zien al 4/5 jaar een relatie hebben zal dat vast niet het geval zijn ;)

vond het wel een romantisch momentje tussen Ludo en Janine :)

Miep42
12 February 2013, 22:35
Dat stukje van Tim en Rikki die aan kunstschaatsen deden vond ik heel schattig haha

met haar primark muts op

Boommm
13 February 2013, 15:30
Jef gaat weer daten! :p

http://www.telegraaf.nl/prive/21292452/__Marjolijn_Touw_in_GTST__.html

OhMyGosh!!!!!
13 February 2013, 18:07
Jef gaat weer daten! :p

http://www.telegraaf.nl/prive/21292452/__Marjolijn_Touw_in_GTST__.html

Whaha ouwe snoeper;)

Stacey Stardust
13 February 2013, 19:09
waarom is bing opeens zo'n geilneef?

OhMyGosh!!!!!
13 February 2013, 19:35
Hahaha die Aysen, die kop van Bing! Kijken of hij die open relatie nog steeds zo'n goed idee vindt:p

Little_Bird
13 February 2013, 19:37
Aysen gaat toch niks met die vent doen, zo nep was dat hele toneelstuk

OhMyGosh!!!!!
14 February 2013, 19:29
Aargh wat een zak die Mike

MisaMisa
15 February 2013, 11:05
Ik ben benieuwd wat lorena nu gaat doen!

mekka
15 February 2013, 11:20
Ik ook!

Ik moest er ergens wel om lachen omdat Lorena ook echt zo'n kutwijf is die over lijken gaat .. What goes around ...

Hoelahoepie
15 February 2013, 18:06
Haha ik vond dat ook echt genieten ookal vind ik Meik echt kut

Hoelahoepie
15 February 2013, 19:41
Janine is tenenkrommend en ik heb met Sjoerd te doen

Little_Bird
18 February 2013, 19:08
Hahah die Jef net met dat voetbal kijken

themirror
18 February 2013, 21:10
Hahah die Jef net met dat voetbal kijken

wat een schijnheil is het, haha

hophop
19 February 2013, 12:36
Het is op dit moment niet bijzonder spannend, maar ben benieuwd waar ze naartoe aan het werken zijn voor de zomerstop.

Alleen als Ludo en Janine echt gaan scheiden en ze ooit weer bedenken toch wr te gaan trouwen, dan stop ik ermee.

Jesler
19 February 2013, 12:58
Het is op dit moment niet bijzonder spannend, maar ben benieuwd waar ze naartoe aan het werken zijn voor de zomerstop.

Alleen als Ludo en Janine echt gaan scheiden en ze ooit weer bedenken toch wr te gaan trouwen, dan stop ik ermee.

haha inderdaad! Ik dacht ook al; ga maar niet scheiden, want over 5 maanden zijn jullie toch weer getrouwd.

MisaMisa
19 February 2013, 19:27
ik ben benieuwd wat ze met sjors gaan doen, omdat ze in het echt zwanger is. straks kunnen ze die buik niet meer verbergen.

justdelightful.
19 February 2013, 19:35
bah ik heb zo'n vreselijke hekel aan Nina he. Ik kijk nu de aflevering van morgen en ze is echt onuitstaanbaar

Marritjeee
19 February 2013, 19:37
ik ben benieuwd wat ze met sjors gaan doen, omdat ze in het echt zwanger is. straks kunnen ze die buik niet meer verbergen.

Ik vind 'm nu al flink zichtbaar haha.

fashiondot
19 February 2013, 19:51
Ik vind 'm nu al flink zichtbaar haha.

Ik las hier pas ergens dat ze dan alleen nog maar met haar bovenste deel in beeld komt

fashiondot
19 February 2013, 19:52
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/560131_617635831595466_1666468522_n.jpg

T viel me op dat Jack op de nieuwe foto staat van de hele gtst crew, zou die binnenkort terugkomen?

Marritjeee
19 February 2013, 19:54
Ik las hier pas ergens dat ze dan alleen nog maar met haar bovenste deel in beeld komt

Dat klopt, dat was ik ook als ik me niet vergis, maar daarom kan je het nu al wel zien :p.

dr. devil
19 February 2013, 20:40
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/560131_617635831595466_1666468522_n.jpg

T viel me op dat Jack op de nieuwe foto staat van de hele gtst crew, zou die binnenkort terugkomen?

Dat zou leuk zijn als Jack terugkomt:) ik denk alleen dat de foto van het begin van dit seizoen is. Als het een nieuwe foto is zou wiet:mad: er ook op moeten staan

fashiondot
20 February 2013, 08:54
Dat zou leuk zijn als Jack terugkomt:) ik denk alleen dat de foto van het begin van dit seizoen is. Als het een nieuwe foto is zou wiet:mad: er ook op moeten staan

Ohja dat was me nog niet opgevallen

pompoensoep
20 February 2013, 09:01
ah ik vind het heel erg sneu voor janine, moest even een traantje wegpinken :(
ben benieuwd hoe en of ze nog bij elkaar terug gaan komen. Vind het echt achterlijk dat Ludo zo snel wil scheiden

Hoelahoepie
22 February 2013, 08:26
Rikki bleef heel erg hangen met haar sjaal aan de stoel bij de aflevering van gisteren ahhahahahahah zo grappig

masterchef
22 February 2013, 18:38
Ja dit is inderdaad de castfoto die begin dit seizoen gemaakt is.

misslove999
23 February 2013, 18:52
Misschien dat iemand het hier weet, ik had het er met vriendinnen over. Er is een scene geweest echt al jaaaaaaren terug, met laura. In deze scene keek laura in de spiegel en zag zichzelf veranderen (vond ik toen heel eng haha). Dit is denk ik al 8/9/10 jaar terug.

Weet iemand welke scene ik bedoel en welke seizoen het is? Ik wil hem echt graag terugzien maar na youtube te hebben afgezocht nog steeds niks.

OhMyGosh!!!!!
23 February 2013, 19:14
Misschien dat iemand het hier weet, ik had het er met vriendinnen over. Er is een scene geweest echt al jaaaaaaren terug, met laura. In deze scene keek laura in de spiegel en zag zichzelf veranderen (vond ik toen heel eng haha). Dit is denk ik al 8/9/10 jaar terug.

Weet iemand welke scene ik bedoel en welke seizoen het is? Ik wil hem echt graag terugzien maar na youtube te hebben afgezocht nog steeds niks.

Het komt me vaag bekend voor, maar ik zou niet weten van welk seizoen die is! Was zij toen niet psychotisch of zo?

OhMyGosh!!!!!
23 February 2013, 19:16
Je kan het trouwens ook even proberen op het forum van de gtstfanclub haha, daar zitten misschien wel van die die-hardfans die dat weten.

Tiamo
24 February 2013, 13:55
Oh ik kan me dat ook nog wel herinneren inderdaad! Maar geen idee welk seizoen en waar hij te vinden is...

misslove999
24 February 2013, 16:43
Het komt me vaag bekend voor, maar ik zou niet weten van welk seizoen die is! Was zij toen niet psychotisch of zo?

Ja op dat forum had ik gekeken maar daar zijn ze niet echt actief ofzo? Ik dacht dat het was toen ze in haar lesbische fase zat en weet ik het wat.

Ik was ook op zoek naar robert die maden zag op zijn bord, die heb ik wel terug kunnen vinden hahah ;)

EllenB
24 February 2013, 23:48
Ja op dat forum had ik gekeken maar daar zijn ze niet echt actief ofzo? Ik dacht dat het was toen ze in haar lesbische fase zat en weet ik het wat.

Ik was ook op zoek naar robert die maden zag op zijn bord, die heb ik wel terug kunnen vinden hahah ;)

Dat gevoel heb ik ook, dat het uit die periode komt. Dan zou het seizoen vier moeten zijn geweest. Jee, wat lang geleden! Probleem is als je googled op Laura en spiegel dan krijg je info over Robert die door haar door die spiegel is geduwd. Komt uit ong diezelfde periode.

Hoelahoepie
27 February 2013, 19:25
WOW Tim z'n (zang)stem <333333333333333333333333333

Ik ben verliefd ik wil met hem trouwen

lelove
27 February 2013, 20:11
Ik vind Wiet beter bij Tim passen dan Ricky :p

Hoelahoepie
01 March 2013, 16:33
Oh god ja hoor Sjoerd verslaafd aan de drugs straks

fashiondot
01 March 2013, 17:39
Ik word wel een beetje moe van die alcohol en/of drugs verslaafden constant
Dat van Lucas is nog helemaal niet zo lang geleden.

Tiamo
01 March 2013, 21:14
WOW Tim z'n (zang)stem <333333333333333333333333333

Ik ben verliefd ik wil met hem trouwen

Echt, op het moment dat ie de eerste noot ging zingen, dacht ik al: nu worden zevenhonderdduizend meisjes nog verliefder op hem :p

Dat met Sjoerd heb ik ondertussen ook wel weer gehad...

LS*
02 March 2013, 08:04
Echt, op het moment dat ie de eerste noot ging zingen, dacht ik al: nu worden zevenhonderdduizend meisjes nog verliefder op hem :p

Dat met Sjoerd heb ik ondertussen ook wel weer gehad...

Sjoerd vind ik echt vervelend..

ByAranka
02 March 2013, 08:07
Ik word wel een beetje moe van die alcohol en/of drugs verslaafden constant
Dat van Lucas is nog helemaal niet zo lang geleden.

Ja inderdaad, het herhaalt zich wel heel snel achter elkaar allemaal.

hophop
02 March 2013, 08:59
Ja inderdaad, het herhaalt zich wel heel snel achter elkaar allemaal.

Inderdaad! Heb het gevoel naar het seizoen van vorig jaar te zitten kijken alleen dan andere personages.

xNina
04 March 2013, 19:50
oooooch jee, nu snap ik waarom bing bij aysen blijft.

hij wilde altijd zo graag een kind van zich zelf. nu wilt hij een kind met aysen zodat hij daarna weer met sjors verder kan!

Hoelahoepie
06 March 2013, 20:24
Wat wil Mike nou precies doen met die foto's van Lorena's administratie?

Sweetiee
07 March 2013, 12:12

Dat vraag ik me ook af :rolleyes:

xNina
07 March 2013, 13:34

hij is op haar geld uit, dus daar zou het met te maken hebben, maar idd we konden ook niet zien wat er nou op die papieren stond dus wat hij met die foto's kan.. geen idee

GEEZ.
07 March 2013, 18:53
Zitten we allemaal weer klaar voor gtst? haha

Hoelahoepie
08 March 2013, 16:38
Grote kans dat Wiet uiteindelijk toch een keer vreemdgaat met Tim :D

xNina
08 March 2013, 18:23
Grote kans dat Wiet uiteindelijk toch een keer vreemdgaat met Tim :D

ik denk eigenlijk dat tim juist verliefd gaat worden op wiet. :cool:

Little_Bird
08 March 2013, 19:54
ik denk eigenlijk dat tim juist verliefd gaat worden op wiet. :cool:

Zit er dik in, dan blijft Rikki mooi alleen achter

Jesler
15 March 2013, 13:03
Wow, Nina is toch sinds december ofzo zwanger? En nu staat ze al op het punt van bevallen? :p

Potlood
15 March 2013, 13:09
Wow, Nina is toch sinds december ofzo zwanger? En nu staat ze al op het punt van bevallen? :p

Ja, dat is toch altijd. Bram is ook ineens 4 ofzo (zag van de week de laatste paar minuten, dat hij op straat liep). Kan allemaal in goede tijden land.

Paard
15 March 2013, 13:12
Uhg kunnen bing en aysen niet op wereldreis gaan en daar ergens in een ravijn vallen aub

Jesler
15 March 2013, 13:18
Ja, dat is toch altijd. Bram is ook ineens 4 ofzo (zag van de week de laatste paar minuten, dat hij op straat liep). Kan allemaal in goede tijden land.

Ja inderdaad, volgend jaar zit Nina's kind ook al bijna op school vermoed ik. Tenzij dat kind alsnog doodgaat ofzo, wat ook niet ondenkbaar is.

Tantetje
15 March 2013, 16:55
Ja inderdaad, volgend jaar zit Nina's kind ook al bijna op school vermoed ik. Tenzij dat kind alsnog doodgaat ofzo, wat ook niet ondenkbaar is.

Ik heb de spoilers gelezen en volgens mij gaat het kind niet (bij de geboorte al) dood. Ik hoop ergens ook wel dat de baby doodgaat, ik vind deze verhaal lijn niks aan, en dan weer allemaal Nina dingen straks, dat ze denkt dat ze geen goede moeder is enzo bah.

isabelletjuh
15 March 2013, 23:09
Niet dat ik ooit iets in dit topic post, maar ik wil gewoon even kwijt wat een ongelofelijke kuthoer Lorena is :mad: Ik hoop dat ze er nog via Lucas achterkomen dat Lorena Wiet probeert gek te maken.
Ik moet zeggen dat ik GTST de laatste tijd wel beter vind worden.

OhMyGosh!!!!!
15 March 2013, 23:11
Argh ja, zo frustrerend om te zien dat wiet gewoon niet wordt geloofd.

Miep42
16 March 2013, 08:47
wiet kan me niet zo veel schelen, ik vind het veel erger dat maxime niet eens ontmaskerd wordt.
arme janine, gelukkig belde nina haar tijdens de bevalling en is het kind hopelijk gezond.

-RANDOM
16 March 2013, 10:44
Ben ik de enige die zich gister ontzettend heeft lopen ergeren aan Nina? Net een 12- jarige die aan het bevallen was.

Boommm
16 March 2013, 13:23
Ben ik de enige die zich gister ontzettend heeft lopen ergeren aan Nina? Net een 12- jarige die aan het bevallen was.

Nee ik ook. Maar erger me sowieso vaak aan haar onvolwassen gedrag.

OhMyGosh!!!!!
16 March 2013, 14:17
Nina is gewoon een ontzettend verwend nest die denkt dat de wereld om haar draait, ik erger me daar ook aan.

Elodi
16 March 2013, 15:07
Inderdaad! Snap niet wat Noud in haar ziet.

Kweetniet
16 March 2013, 21:45
Ik denk dat de baby gewoon in orde zal zijn.. En dat mike dan alsnog hem/haar wil opvoeden in de hoop nina terug te krijgen.. en nina natuurlijk weer voor hem valt..

Maar voor mij mag maxime ook wel eens ontmaskerd worden, vind t wel zielig voor janine..
En aysen, grrrrr, die mag zo snel mogelijk eruit.. En waarom komt dat van danny niet eens boven tafel?

pompoensoep
17 March 2013, 15:26
Ah hebben jullie de shortie gezien:) fijne shortie haha

Elodi
17 March 2013, 16:24
Ah hebben jullie de shortie gezien:) fijne shortie haha
jaa inderdaad haha

Miep42
17 March 2013, 16:46
vet die shortie!!

Jeg Elsker Dig
17 March 2013, 16:46
ja het werd inmiddels ook wel eens tijd

kellss88
17 March 2013, 16:56
Van mij mag Maxine nu wel eens ontmaskerd worden en dan heel snel uit de serie gaan. Was helemaal blij dat Nina Janine belde dat ze haar nodig heeft!

Ik leef echt teveel mee met de mensen in de soap haha

Miep42
17 March 2013, 16:58
Van mij mag Maxine nu wel eens ontmaskerd worden en dan heel snel uit de serie gaan. Was helemaal blij dat Nina Janine belde dat ze haar nodig heeft!

Ik leef echt teveel mee met de mensen in de soap haha

same here hahaha. ik hoop dat maxime uit haar slof schiet of iets in die richting en dat ze dan eindelijk eens moet opdonderen van ludo.

OhMyGosh!!!!!
17 March 2013, 17:10
Oh lekker die shortie inderdaad!:D

Elodi
20 March 2013, 10:30
Zo, die naam van Nina's baby was ook echt binnen 10 seconden bepaald he:p

_# Lish
20 March 2013, 10:35
Haha deed me gelijk denken aan Ben Saunders... :p

Tantetje
20 March 2013, 13:06
Ben blij dat het nu weer goed is tussen Nina en Janine! En wat zou Mike van plan zijn?

Miep42
20 March 2013, 13:11
Ben blij dat het nu weer goed is tussen Nina en Janine! En wat zou Mike van plan zijn?

Lorena failliet laten gaan, en daarna geen idee. Wil hij het hotel overnemen misschien?

MisaMisa
20 March 2013, 13:13
ik denk dat mike uiteindelijk toch dat kind wil.
en ik hoop dat dat gedoe met sjoerd uitkomt en ook dat hij drugs gebruikt.

PPP
22 March 2013, 21:00
Heb het de hele week niet kunnen volgen en wil niet alles terug kijken. Kan iemand even vertellen wat er is gebeurt met Janine, Nina en Maxime?

Tiamo
22 March 2013, 21:13
Heb het de hele week niet kunnen volgen en wil niet alles terug kijken. Kan iemand even vertellen wat er is gebeurt met Janine, Nina en Maxime?

Nina ging bevallen en ze stuurde iedereen steeds weg omdat ze haar niet begrepen en omdat zij nooit bevallen waren en dus geen idee hadden wat zij doormaakte... Dus uiteindelijk belde ze toch Janine op dat ze moest komen, en nu is hun band weer helemaal hersteld en zijn ze weer helemaal happy met elkaar. Maxime moest janken toen ze dat merkte en daarna is er eigenlijk niets bijzonders meer gebeurd.

Heet dat kind nou werkelijk Nola? Ik dacht eerst dat ze Noa zei, maar tweede keer leek het echt meer Nola/Lola.

Zainab
22 March 2013, 21:17
ja Nola volgens mij. Domme naam. Vond Benthe leuker.

Nina
Lana
Nola

:kots: .. allemaal van die schattig klinkende poppen namen.

PPP
22 March 2013, 21:23
Ah, top! Thnx. Nou ik hoop dat Nina niet weer wispelturig gaat doen en dan weer gemeen wordt tegen Janine. Is het kindje nou gezond?

Vanwaar komt Benthe vandaan?

OhMyGosh!!!!!
23 March 2013, 13:31
Ik vind Noud zo zielig, hij wordt er helemaal buiten gehouden door Nina.

pompoensoep
23 March 2013, 13:58
ik vind de afleveringen van deze week wel erg saai zeg, en dat gezeur met sjoerd vind ik ook echt niet boeiend. Ik wil dat Ludo Janine weer terug wil

Gaby Moore
23 March 2013, 14:13
Lorena failliet laten gaan, en daarna geen idee. Wil hij het hotel overnemen misschien?denk het wel inderdaad, hij wilde het hiervoor toch ook al kopen maar toen kreeg hij het niet ofzo?

Elodi
02 April 2013, 19:18
ik vind die vrouw die Frederique speelt echt een naar persoon, hoe hebben ze haar nou kunnen kiezen voor gtst?

LS*
02 April 2013, 19:59
ik vind die vrouw die Frederique speelt echt een naar persoon, hoe hebben ze haar nou kunnen kiezen voor gtst?

Ik vind haar echt een reus

MisaMisa
02 April 2013, 20:46

is ze geen bekende nederlander? (niet dat ik haar ken maar hoorde zoiets)

masterchef
02 April 2013, 20:48
is ze geen bekende nederlander? (niet dat ik haar ken maar hoorde zoiets)
Ja, Marjolijn Touw, ze doet vooral musicals.

Burt Cocaine
03 April 2013, 15:25
Ik vind haar wel leuk eigenlijk. Ze ziet er enorm lomp uit, maar voor zover ik nu gezien heb vind ik Frederique juist wel een leuk mens...

fashiondot
03 April 2013, 15:27
Ik vind haar ook echt niet leuk en totaal niet passen bij gtst. Gelukkig is het maar een tijdelijke rol.

Die nieuwe vriendin van bing trouwens, is dat ook tijdelijk of voor vast?

Vlugge-Japie
03 April 2013, 15:51
Die Frederique speelde die bitch in de musical De Kleine Zeemeermin, ben haar naam ff kwijt.

ByAranka
03 April 2013, 15:57
Ik vind haar wel leuk eigenlijk. Ze ziet er enorm lomp uit, maar voor zover ik nu gezien heb vind ik Frederique juist wel een leuk mens...

Ik vind haar ook echt heel erg leuk! Maar smaken verschillen dus!

Jeg Elsker Dig
03 April 2013, 16:13
haha jezus die shortie aan het einde ik schrok me dood leek wel een horrorfilm

cookie05
03 April 2013, 17:47
Als ik Frederique hoor zie ik dit voor me:

http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20111230172513/odlotowe-agentki/pl/images/2/2b/Myrna2.png

OhMyGosh!!!!!
03 April 2013, 17:51
^^hahaha

Zij deed ook de stem van de gemene directrice in De klein prinses, die heb ik grijsgedraaid als kind, ze heeft gewoon ook echt zo'n gemene stem.

Miep42
03 April 2013, 17:54
Die Frederique speelde die bitch in de musical De Kleine Zeemeermin, ben haar naam ff kwijt.

jaaaa zo ziet ze er ook uit!!!

http://www.animaatjes.nl/disney-plaatjes/disney-plaatjes/de-kleine-zeemeermin/kleinezee01.gif

zacharias
03 April 2013, 17:55
^^hahaha

Zij deed ook de stem van de gemene directrice in De klein prinses, die heb ik grijsgedraaid als kind, ze heeft gewoon ook echt zo'n gemene stem.

ik vind haar juist super leuk! Frederique lijkt me echt een lief mens
hoop wel dat er meer een verhaallijn met haar erin komt.

ik ben Sjoerd en zeikwijf Rikki wel helemaal zat inmiddels
Anton is mijn held :P

ByAranka
03 April 2013, 18:08

Ik sluit me hier volledig bij aan!

Burt Cocaine
03 April 2013, 19:29
Brrr Sjors denkt echt dat ze ieders droomvrouw is ofzo.

OhMyGosh!!!!!
03 April 2013, 19:34

Oh ik vind haar ook leuk hoor, maar ze heeft gewoon een typische stem.
Ik ben wel benieuwd hoe haar verhaallijn gaat lopen met Jef!

Esther-
03 April 2013, 20:21

Ursula ja, haha.

http://youtu.be/Lz-HAvWvDTo hier hoor je 't. :)

sock
04 April 2013, 10:52
Als ik Frederique hoor zie ik dit voor me:

http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20111230172513/odlotowe-agentki/pl/images/2/2b/Myrna2.png

hahahahahahah

straat soldaat
04 April 2013, 11:25
ik vind nina zo irritant. Zo obsessief met die baby

Tiamo
04 April 2013, 11:33
ik vind nina zo irritant. Zo obsessief met die baby

Hahaha ja WTF gisteren?! "Wilt u mijn baby zien, ze is echt de allermooiste van de hele wereld!" tegen wildvreemden??

straat soldaat
04 April 2013, 12:06
Hahaha ja WTF gisteren?! "Wilt u mijn baby zien, ze is echt de allermooiste van de hele wereld!" tegen wildvreemden??

haha ja dat ging echt te ver en dan natuurlijk komen ze toch mike tegen :rolleyes::rolleyes:
en sneu voor noud

Vlugge-Japie
04 April 2013, 12:11
Het viel mij ook op dat Nina volgens mij op dat moment de baby 'het' noemde. Kan aan mij liggen want ik keek samen met een vriendin, wellicht heb ik 't verkeerd gehoord...

fashiondot
09 April 2013, 12:06
De stylistes van gtst hadden voor de uitzending van gisteren overduidelijk geshopt bij de primark!

*Bananaa
24 April 2013, 19:13
Hoezo chanteert Aysen die nieuwe vriendin van Bing ineens?? Echt totaal gemist..

Burt Cocaine
24 April 2013, 19:20
Hoezo chanteert Aysen die nieuwe vriendin van Bing ineens?? Echt totaal gemist..

Omdat Aysen een rancuneus kutwijf is. En die meid is niet Bing's nieuwe vriendin, maar Bing's illegale draagmoeder, Aysen is daar achter gekomen en wil Bing naaien.

Sjors moet echtecht eens ophouden zich met andere mensen te bemoeien. Vind haar nu echt een stom personage.

*Bananaa
24 April 2013, 19:32
Omdat Aysen een rancuneus kutwijf is. En die meid is niet Bing's nieuwe vriendin, maar Bing's illegale draagmoeder, Aysen is daar achter gekomen en wil Bing naaien.

Sjors moet echtecht eens ophouden zich met andere mensen te bemoeien. Vind haar nu echt een stom personage.

En die chick laat dat gebeuren omdat.. het illegaal is? Of andere reden?

Burt Cocaine
24 April 2013, 19:35
En die chick laat dat gebeuren omdat.. het illegaal is? Of andere reden?

Ja, want ze krijgt geld van Bing voor dat kind en dat mag niet.
En d'r moeder werkt zwart blijkbaar, daar dreigt Aysen ook mee :p

Oh...nou dit einde had ik dan nog niet helemaal verwacht haha.

Zainab
24 April 2013, 20:01
ik vind het best geniaal, Bing verdient dit echt. Hij heeft Sjors ook onvruchtbaar gemaakt en kon daarna niet accepteren dat ze hem geen kind kon geven.. en Aysen mocht z'n handje vasthouden toen ie ziek was en daarna was het oprotten. Zijn obsessie om een kind te krijgen begint ook echt ziek te worden.

En ik zie nu een nieuwe verhaallijn van mijlenver aankomen. Ik zal al een soort van shortie voor de komende weken, dat het dossier van Danny opnieuw wordt onderzocht. Ik denk dat ze er achterkomen dat Aysen hem heeft vermoord, en dat Nuran en Rik dan problemen krijgen (omdat Danny zijn broer was) en het dan nog de vraag is of ze wel gaan trouwen..