PDA

View Full Version : Goede Tijden Slechte Tijden (GTST)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

sheldon88
11 April 2012, 15:00
Wie heeft er zin om gezellig mee te kletsen over de dagelijkse gebeurtenissen in Meerdijk?

Vind het altijd leuk om erover te praten in real life, dus hier ook graag:)

- Over de rare relatie tussen Saskia en Rik
- Wie valt Nina nou lastig (Mike?)
- Janine en Maxime
- Lucas vs Lorena VS Aysen
- Bing en Aysen (wanneer gaan ze verder?)

xVisjee
11 April 2012, 15:08
Ik vind Anton echt zo hufterig bezig op het moment, heb geen idee wat Bianca nog bij hem doet. En wanneer word nou eens duidelijk dat Maxime het niet was? Beetje langdradig..

Airwave
11 April 2012, 15:09
Ik wilde al heel lang zo'n topic openen maar iets weer hield me.

Ik haat die irritante bing, aaargh
Saskia is lelijk met dr brammetje dit en brammetje dat.
Aysen mag van mij op brute wijze vermoord worden, ik vind haar heel vervelend.
Die verhaallijn van maxime en janine mag van mij ook nu wel eens stoppen.
Rikki en Sjoerd hebben de makkelijkste baby ooit.
Sjoerd moet naar een kapper.
God, bijankerd vind ik ook irritant (ze acteert overigens wel goed maar ik vind haar personage zo burgerlijk)
Waarom is Amy ineens weer in de picture.
Die Mike zetten ze neer als een alleswetende kunnende sexgod, hij is volgens mij gestoord.
Laura, waarom zit zij nog in de serie? Zelfde geld voor Jef. Die hebben echt geen toegevoegde waarde.
Nuran moet zich laten nemen door rik en dan zijn we daar ook weer klaar mee.

hollandsoranje
11 April 2012, 15:10
ik keek ook altijd maar kan het nu echt niet meer zien die verhaallijnen worden steeds slechter..

Fiepjeee
11 April 2012, 15:13

God, bijankerd vind ik ook irritant (ze acteert overigens wel goed maar ik vind haar personage zo burgerlijk)
Die Mike zetten ze neer als een alleswetende kunnende sexgod, hij is volgens mij gestoord.
Laura, waarom zit zij nog in de serie? Zelfde geld voor Jef. Die hebben echt geen toegevoegde waarde.

Haha, ik ben het echt voor 99,9% met je eens wat dit betreft! En Rikki mag ook wel eens naar de kapper, futloze stomme haar van dr :p Sjors is trouwens ook een jankwijf, ben blij dat die dr voorlopig ff uit is!

True.Star
11 April 2012, 15:13
Ik hoop echt dat die Aysen snel de serie uit gekickt wordt. Ik vind haar vreselijk irritant. En ik denk dat Mike achter dat Nina-hack-gedoe zit, omdat binnen de familie Sanders wilt komen.

Judeska
11 April 2012, 15:14
Haha ja Jef en Laura voegen idd niets meer toe, daar had ik het laatst ook over met een vriendin.

Ik vind Anton trouwens een heel vervelende acteur. Vooral toen ie bezig was met Maxime en haar van die zogenaamd sexy blikken gaf. Ik voel dan echt gewoon plaatsvervangende schaamte. Ook toen Edwin ziek was. Hij heeft gewoon echt een vervelend hoofd. Vind het gewoon genant om naar hem te kijken

sheldon88
11 April 2012, 15:16
Ik hoop echt dat die Aysen snel de serie uit gekickt wordt. Ik vind haar vreselijk irritant. En ik denk dat Mike achter dat Nina-hack-gedoe zit, omdat binnen de familie Sanders wilt komen.

Ik las op het FOK forum, dat hij misschien wel voor Martine werkt. Dat zou wel spannend zijn!

En inderdaad Aysen..... zo snel mogelijk weg ermee!!!

Chickiee.
11 April 2012, 15:17
Jaa die Mike zit zeker achter dat hackgebeuren, anders heeft hij al helemaal geen nut in de serie..Vind btw dat Noud wel eens wat mag zeggen van dat knusse gedoe tussen zijn vrouw en die gast :p

En idd, die verhaallijn met Maxime duurt te lang.

sheldon88
11 April 2012, 15:17
Ik las op het FOK forum, dat hij misschien wel voor Martine werkt. Dat zou wel spannend zijn!

Dat was trouwens niet onderbouwd, maar meer een hersenspinsel volgens mij

Boommm
11 April 2012, 15:19
Ik vraag me af wanneer ze er onderhand eens achter komen dat niet maxime maar nick achter die "moordpoging" op Janine zat. Duurt echt belachelijk lang en dat terwijl het al een ontzettende saaie verhaallijn was met die nasleep.
En ben ook benieuwd of en wanneer bekend wordt dat Danny door Aysen van de trap is gevallen.

Verder mag Laura er ook van mij uit. Tig jaar geleden eigenlijk al. Jef heeft indd ook geen toegevoegde waarde, maar die mag blijven want is wel schattig ;)

sheldon88
11 April 2012, 15:21
Ik vraag me af wanneer ze er onderhand eens achter komen dat niet maxime maar nick achter die "moordpoging" op Janine zat. Duurt echt belachelijk lang en dat terwijl het al een ontzettende saaie verhaallijn was met die nasleep.
En ben ook benieuwd of en wanneer bekend wordt dat Danny door Aysen van de trap is gevallen.

Verder mag Laura er ook van mij uit. Tig jaar geleden eigenlijk al. Jef heeft indd ook geen toegevoegde waarde, maar die mag blijven want is wel schattig ;)

Ah inderdaad ja. Zooo'n drama om dat spul in haar drankje en hele politie onderzoeken. Maar daarbij was het met 1 gesprekje klaar :S

Chickiee.
11 April 2012, 15:23

hmmm wie is Martine? ik kijk nog niet zolang...

sheldon88
11 April 2012, 15:24
hmmm wie is Martine? ik kijk nog niet zolang...

Martine Hafkamp.

Grootste rivaal van Ludo Sanders ooit

Jeg Elsker Dig
11 April 2012, 15:31
Martine Hafkamp.

Grootste rivaal van Ludo Sanders ooit

zij is die blonde he? met dat korte haar toch

Jeg Elsker Dig
11 April 2012, 15:32

helemaal mee eens trouwens haha
ik vind jef alleen wel leuk
hij geeft altijd goede raad

Strawberry Kisses
11 April 2012, 15:32
zij is die blonde he? met dat korte haar toch

Ja :)

En de moeder van Sjors volgens mij

Geurkaarsje
11 April 2012, 15:35
Ik vind dat gedoe met Aysen zo vervelend worden, echt een irritant mens is zij. Ze verpest onderhand de serie.

ohja en Anton is een lul btw maar daar zullen we het allemaal wel over eens zijn :rolleyes:

Jeg Elsker Dig
11 April 2012, 15:38
vinden jullie die gitaarmuziek die komt als maxime en anton wat doen ook zo belachelijk?

yup
11 April 2012, 15:54
Jeuuuuuuj topicje voor GTST!
Krijgen jullie ook altijd van die blikken als je zegt dat je gtst kijkt?:rolleyes:

Anton moet gewoon even normaal doen. Sjoerd is op zich wel lief voor z'n moeder.

Rick en Saksia is echt raar??? En dat overdreven gedoe van Nuran en Rick slaat ook nergens op.

Lucas is leuk! Zijn opmerkingen en zijn personage zijn wel hilarisch!
Jack en Lorena vind ik ook wel leuk, en die blik van Aysen komt echt m'n strot uit.

sheldon88
11 April 2012, 15:56
Jeuuuuuuj topicje voor GTST!
Krijgen jullie ook altijd van die blikken als je zegt dat je gtst kijkt?:rolleyes:

Anton moet gewoon even normaal doen. Sjoerd is op zich wel lief voor z'n moeder.

Rick en Saksia is echt raar??? En dat overdreven gedoe van Nuran en Rick slaat ook nergens op.

Lucas is leuk! Zijn opmerkingen en zijn personage zijn wel hilarisch!
Jack en Lorena vind ik ook wel leuk, en die blik van Aysen komt echt m'n strot uit.

Zij ziet er ook echt niet uit als ze naast Lorena staat. Niet dat ze lelijk is, maar dan ziet het er zo kinderlijk uit:p

Lottee*
11 April 2012, 15:58
Leuk een gtst topic! Ik volg het nog elke dag haha.

- Krijgt Amy ineens een verhaallijn ofzo? "Ik heb alleen maar lipgloss op hoor!" Bah, vind haar niet goed acteren.
- Lucas vind ik wel echt leuk! Hij heeft altijd van die grappige dingen, hoe hij kijkt en reageert op dingen. Ben blij dat hij Maxime wel gelooft, dit brengt ons hopelijk binnenkort tot de ontplooiing van die verhaallijn en weten ze dat Nick schuldig is.
- Dat gedoe met Nina kan ik niet echt hoogte van krijgen, zal idd wel iets met Mike te maken hebben.
- Vind het wel grappig dat Lorena en Lucas eerst altijd zo goed bevriend waren maar nu tegen elkaar lopen te bitchen
- Saskia is kut
- en Aysen ook (past wel goed bij bing)
- En eigenlijk vind ik Nuran ook maar een dom kind?
Haha sorry heb het niet echt op die nieuwe personages.
Nog wat positiefs dan: Ik vind Sjoerd wel echt top, hij acteert wel goed en is gewoon leuk in de serie.
Oja en Anton is natuurlijk echt een gigantische lul, hoe kan je zo rustig blijven als Bianca :o Ik snap opzich wel dat ze haar huwelijk wil redden, Anton gaat natuurlijk ook vreemd omdat hij niet met zijn verdriet om kan gaan.

OhMyGosh!!!!!
11 April 2012, 16:18

Ja, ik denk ook dat Mike erachter zit. Aysen werkt ook echt op mijn zenuwen, bah.

Jeg Elsker Dig
11 April 2012, 16:20
ja ook echt die reactie van bianca op dat vreemdgaan? lekker normaal? ik zou flippen en hem inelkaar slaan hoor? hahahah ik zou niet rustig blijven en dan chill zeggen "je gaat gewoon vreemd omdat je je verdriet daarmee verwerkt"

OhMyGosh!!!!!
11 April 2012, 16:20

O ja, dat was ik alweer bijna vergeten. Ik denk dat dat gewoon weggemoffeld blijft, dat ze er voor de vorm Jack naar hebben laten kijken en dat het hierbij blijft.

Airwave
11 April 2012, 16:21
Ik kijk het elke avond trouw en na de aflevering wacht ik op de shortie van de volgende dag.
Maar tijdens het kijken zit ik eigenlijk alleen maar commentaar te geven op alles, mijn vriend zit ook regelmatig vreemd naar me te kijken als ik gtst kijk.
Ik snap niet eens waarom ik het kijk, het is zo slecht. Voel me een ramptoerist, can't look away.

Ben zeer benieuwd naar de cliffhanger van dit seizoen.

Jeg Elsker Dig
11 April 2012, 16:21
Ik kijk het elke avond trouw en na de aflevering wacht ik op de shortie van de volgende dag.
Maar tijdens het kijken zit ik eigenlijk alleen maar commentaar te geven op alles, mijn vriend zit ook regelmatig vreemd naar me te kijken als ik gtst kijk.
Ik snap niet eens waarom ik het kijk, het is zo slecht. Voel me een ramptoerist, can't look away.

haha als ik met vriendinnen kijk zit ik ook alleen maar commentaar te geven

sheldon88
11 April 2012, 16:22
Binnenkort is ook de 4500ste aflvering! Dan zal er toch ook wel een ''bijzondere'' aflvering zijn met een spannend plot?

OhMyGosh!!!!!
11 April 2012, 16:23

gtst blijft toch mijn guilty pleasure, het gaat nergens over maar ik kijk het al zˇ lang, het zit in mijn systeem haha, en er komen toch steeds weer dingetjes bij waardoor je blijft kijken.

Beetje Jammer
11 April 2012, 16:35
Ik erger me ook aan Aysen, maar ik dacht eerst altijd dat zij achter de bedreigingen van Nina zat. Want toen zei Lucas ontvoerde had zij zijn sleutels afgepakt, dus eigenlijk heeft ze nog steeds zijn huissleutels, en ze zei ook iets van '' ik pak je familie wel'' ofzo. Maar daar is verder niks meer van terecht gekomen...

Verder wil ik heel graag dat Rik en Nuran bij elkaar komen en dat Bianca de scheidingspapieren aanvraagt.

fashiondot
11 April 2012, 16:37
Waarschijnlijk krijg je straks zo'n situatie dat je als kijker wel weet wie er achter de bedreigingen van Nina zit (ik verwacht Mike), maar dat ze het zelf nog niet weten.

cookie05
11 April 2012, 16:50
Waarschijnlijk krijg je straks zo'n situatie dat je als kijker wel weet wie er achter de bedreigingen van Nina zit (ik verwacht Mike), maar dat ze het zelf nog niet weten.

Dat vind ik juist altijd zo jammer, dat zoals nu wij al 100 afleveringen weten dat Nick achter die moordpoging zat, het heetst van de strijd ALLANG is geweest en het dan straks bijna terloops uitkomt.. Toen Ronja en die familie er nog inzat had je een keer een hele spannende cliffhanger met die roman (uit op zoek naar zorro) en daarbij wist je dus niet wie het had gedaan en dat was zoveel leuker dan wat ze nu doen!

Verder verdenk ik Amy ervan iets met Nina te maken te hebben, die konden elkaar toch nooit uitstaan en nu komt Amy ineens weer in beeld..

LoveChocolate<3
11 April 2012, 17:04
Dat vind ik juist altijd zo jammer, dat zoals nu wij al 100 afleveringen weten dat Nick achter die moordpoging zat, het heetst van de strijd ALLANG is geweest en het dan straks bijna terloops uitkomt.. Toen Ronja en die familie er nog inzat had je een keer een hele spannende cliffhanger met die roman (uit op zoek naar zorro) en daarbij wist je dus niet wie het had gedaan en dat was zoveel leuker dan wat ze nu doen!

Verder verdenk ik Amy ervan iets met Nina te maken te hebben, die konden elkaar toch nooit uitstaan en nu komt Amy ineens weer in beeld..

Ja dat is zo frustrerend! Want dan wil je dat hun het ook te weten komen en dat gebeurd nu dus niet. Hoop echt dat dat snel uitkomt van die moordpoging, irriteer me er steeds aan dat ze nu nog denken dat Maxime erachter zat. :p

Melila*
11 April 2012, 17:20
Binnenkort is ook de 4500ste aflvering! Dan zal er toch ook wel een ''bijzondere'' aflvering zijn met een spannend plot?

Leuk topic!! Ik kijk ook iedere avond, en als ik vrij ben sochtends al de preview van die avond:p.

Maar hopelijk gaat die irritante aysen er uit bij de 4500ste aflevering bah ik irriteer me echt wezenloos aan haar

En dat van Martine en mike en nina dat klinkt wel heel spannend haha zou leuk zijn als martine weer terug komt! Ik weet die aflevering ook nog precies waarin LUDOOO the big bad guy (haha:p) haar met een bootje weg stuurt

Stacey Stardust
11 April 2012, 17:29
kunnen we het even hebben over hoe lelijk en irritant nina is??? teeeering wat irriteer ik me aan haar

en voor sjoerd heb ik echt the hots haha, vind hem zo cute

Commander in Chic
11 April 2012, 17:30

Haha, dit denk ik ook. Eigenlijk nergens op gebaseerd maar meer op gevoel haha. Maar eigenlijk vanaf dat die Amy weer in beeld is, zit er ook iemand achter nina aan. En volgens mij is Amy jaloers op de relatie tussen Ludo en zijn "prinses".

pompservice
11 April 2012, 17:41
Haha het is echt zˇ naar dat iedereen er hetzelfde over denkt!
Echt die kleine dingen, ik vind 't echt apart.

Ik had laatst met een vriendin de volgende theorie waarom GTST kijken fijn is:
De hele dag moet je allemaal moeilijk werken, school, bluh bluh, daarna koken enzovoort. En dan om acht uur naar levens kijken die echt nog tweehonderd keer zo verneukt zijn als die van jou.

Melila*
11 April 2012, 17:42
kunnen we het even hebben over hoe lelijk en irritant nina is??? teeeering wat irriteer ik me aan haar

hahahaha soms denk ik wel eens oh ze valt toch best mee... maar ze heeft soms van die wallen pffffff. Die visagisten doen hun werk niet goed :p

yup
11 April 2012, 17:43

Die wallen zijn inderaad niet zo mooi. Maar zo lelijk is ze nou ook weer niet, normale mond, ogen en hoofd verder. Haar ziet er ook prima uit, net zoals haar huid. Als dat al lelijk is? Zou haar ook niet gekozen hebben als programmamaker hoor, daar niet van. Ze kan wel heel lelijk kijken trouwens haha

Melila*
11 April 2012, 17:47
Die wallen zijn inderaad niet zo mooi. Maar zo lelijk is ze nou ook weer niet, normale mond, ogen en hoofd verder. Haar ziet er ook prima uit, net zoals haar huid. Als dat al lelijk is? Zou haar ook niet gekozen hebben als programmamaker hoor, daar niet van. Ze kan wel heel lelijk kijken trouwens haha

Dat vind ik juist leuk:p

Eline Vere
11 April 2012, 18:10
ik twijfel of t mike is, juist omdat heel nederland denkt dat t mike is

Strawberry Kisses
11 April 2012, 18:12

Ja inderdaad en dan zou die op sommige momenten best snel van plek wisselen volgens mij? :p

True.Star
11 April 2012, 18:30

Misschien wel. Maar toen hij in de serie kwam was er bij RTL Boulevard een stukje over.. Dat hij niet is wie hij lijkt te zijn in de serie (een aardige kerel) en dat hij bijbedoelingen heeft, met name bij de familie Sanders. (erg trouwens dat ik dit allemaal weet)

Maar die theorie van Aysen klinkt ook wel aannemelijk!

straat soldaat
11 April 2012, 19:18
ahhh ik heb het eerste deel gemist want mijn vader moest per se feyenoord kijken natuurlijk

Maje
11 April 2012, 19:24
Het kan Mike niet zijn! Hij werkt nu en de stalker is bij Nina

Jeg Elsker Dig
11 April 2012, 19:36
Het kan Mike niet zijn! Hij werkt nu en de stalker is bij Nina

maar het is sowieso iemand die met hem samenwerkt denk ik

Eline Vere
11 April 2012, 19:36
soms denk ik dat mike arts is, ik volg t niet meer allemaal heel goed want heb t heel druk:(

andy&lou.
11 April 2012, 19:54
vinden jullie die gitaarmuziek die komt als maxime en anton wat doen ook zo belachelijk?

hahahaha ja die muziek!!! vreselijk fout. en dan die akelige blikken van die anton er nog bij brrr

en ik kijk het ook weer lekker, moet die van vanavond nog terugkijken, maar echt een heel relaxend programma is het. al durf ik nooit toe te geven dat ik het kijk haha

London Tipton
11 April 2012, 19:54

Ik vind haar ogen, mond en hele hoofd en gezichtsuitdruddingen wel heel lelijk. Gewoon een beetje een rotkop. Maar misschien komt dat ook omdat haar personage kut is. Als ze nou een heel aardig meisje was vond ik dat misschien wel niet.

no.strings.attached
11 April 2012, 23:11
Haha het is echt zˇ naar dat iedereen er hetzelfde over denkt!
Echt die kleine dingen, ik vind 't echt apart.

Ik had laatst met een vriendin de volgende theorie waarom GTST kijken fijn is:
De hele dag moet je allemaal moeilijk werken, school, bluh bluh, daarna koken enzovoort. En dan om acht uur naar levens kijken die echt nog tweehonderd keer zo verneukt zijn als die van jou.

Haha ja dat is ook het hele idee erachter :)
Als je kijkt naar mijn tv gedrag lijk ik echt een of andere tokkie, ik kijk alle afgezaagde programma's. Maar dat is echt puur ter ontspanning.

Ik ben gtst weer gaan volgen sinds een paar weken.
De stalker van Nina is iig niet Mike, dat is te simpel.

En ik erger me altijd vreselijk aan die Nuran.

xNina
12 April 2012, 00:07
ik vind aysen ook echt verschrikkelijk irritant, ze verpest de serie nogal, elke keer dat ze in beeld is erger ik me weer.

ik ben benieuwd wie nina bedreigt. amy lijkt me sterk, dat kind is 12 ofzo? en ze is ook al wel langer terug dan dat nina word bedreigd.. ik dacht in eerste instantie dat het mike was maar dat is idd wat te voorspelbaar. misschien werkt hij samen met martine en zit martine haar nu te bespieden enzo. maar op zich.. aysen zou ook nog kunnen al had ik daar zelf nog niet aan gedacht.

die amy speelt inderdaad ontzettend slecht. dat kunnen ze beter skippen want dat zijn echt van die kleine ergenis momentjes van gtst.

ik vind nina ook echt ontzettend lelijk, ik irriteer me altijd zo aan haar hoofd en dan vooral die rare hoofden die ze kan trekken en die wallen..

jef moet wel blijven hij is zo leuk haha. en laura tsja die heeft ook niet echt nut meer in de serie maarja zolang ze de baas blijft in de roosenboom....

rik gaat straks vast met nuran, dat vind ik nog wel leuk. al heb ik het idee dat nuran wel 10 jaar jonger is als rik hahaha. het is wel super irritant dat gedoe nu met die saskia. die saskia is zo ongeloofwaardig haha wat een muts is dat zeg die kan echt niet acteren!!

ik vind sjoerd trouwens erg leuk! hij acteert ook echt goed. dat gedoe met maxime en anton was ik wel een beetje klaar mee maar dat is nu gelukkig ook over en ik heb de shortie van donderdag gezien en het ziet er naar uit dat het wel goed komt met anton en bianca. dat zou ik wel prima vinden want ben wel een beetje klaar met dat gezeik in dat huis.

goed topic trouwens kan ik eindelijk mn verhaal kwijt hahaha

Maje
12 April 2012, 10:15
Ik vind het wel zielig voor Maxime dat zij de schuld heeft gekregen, ik hoop dat Lucas en zij vrienden blijven en Lucas niet ineens naar zn moeder gaat luisteren

roze_schildpadje
12 April 2012, 10:29
Ik vind die affaire tussen anton en maxime wel te vies en fout voor woorden.
Word er echt naar van als ze elkaar weer lopen af te lebberen, bah.

Ik dacht ook altijd dat mike de stalker van nina was maar het is inderdaad wel erg voorspelbaar. Het zou erg leuk zijn als het martine is, dan komt er weer wat spanning.

Vind dat er nu teveel vervelende verhaal lijnen in zitten. Ook die aysen vind ik vreselijk, acteert ook slecht.
Mike begint ook steeds vervelender te worden.

Ik vind rik wel leuk en nina, lucas en sjors.
Er moeten gewoon weer wat boeiende verhaal lijnen komen. Een complot met ludo, vreemdgaande nina, een moordenaar ofzo erbij.

Dat drugs verhaal met aysen vind ik echt niks.

Lottee*
12 April 2012, 10:37
shit haha ik wilde bijna een opmerking maken over de aflevering van vanavond die ik al gezien heb via rtl lounge
dat zal ik maar niet doen

cookie05
12 April 2012, 10:38
Maar waarom zou Aysen Nina bespieden door het raam terwijl ze bij haar in huis woont? :P

Ik vind het ook zo jammer dat Ludo zo laf is geworden; dan zie ik hem daar zitten met Janine op de bank en dan denk ik: Hup, ga Aysen bedreigen en vermoorden.. Vroeger had hij echt zo'n houding van: als je aan mijn familie zit, moet je dood.. En nu is hij een desperate houseman

Allysa
12 April 2012, 10:39
Maar waarom zou Aysen Nina bespieden door het raam terwijl ze bij haar in huis woont? :P

Ik vind het ook zo jammer dat Ludo zo laf is geworden; dan zie ik hem daar zitten met Janine op de bank en dan denk ik: Hup, ga Aysen bedreigen en vermoorden.. Vroeger had hij echt zo'n houding van: als je aan mijn familie zit, moet je dood.. En nu is hij een desperate houseman

Ja idd, ik wil ook meer sensatie met Ludo :cool:

Lottee*
12 April 2012, 10:41
^idd mee eens over ludo!

en ik denk ook echt niet dat aysen nina zou bedreigen
ik dacht in het begin nog serieus wiet, maar daar hoor je niemand meer over?

Airwave
12 April 2012, 11:09
Of ik zit er naast maar ik snap het volgende niet. Toko, de plek waar oa nina noud en sjors wonen zit toch boven dansatoria/taluma/scala weet ik veel. Ik was altijd in de veronderstelling dat ze er boven wonen aangezien ze met een wenteltrap naar boven gaan/gingen.
Hoe kan het dan dat mensen zomaar toegang hebben tot het dakterras van toko? Kloppen daar regelmatig mensen op het raam of ze staan er om te bespieden. Ik snap het niet. Ik vraag me dat elke keer af.

IloveCurls..
12 April 2012, 11:11
Nee Toko is niet boven dansatoria. Het woonding was boven teluma, maar dat is afgebrand toch? En zover ik weet is dat dus ook geen dak terras maar gewoon een tuin

Lottee*
12 April 2012, 11:55
amy is de dochter van ludo en martine vijand van ludo en moeder van sjors

meer weet ik ook niet echt

Love_and_fun
12 April 2012, 12:06
Haha ja volgens mij hoeft Laura alleen nog maar te zeggen "is alles ok?" als die Mike zich weer staat te bemoeien met alles en iedereen.

Wie is Amy en wie is Martine? :') ik heb het een aantal weken elke dag gekeken maar dat kan de laatste tijd niet meer en daarvoor heb ik 12 jaar niet gekeken :p Jef, Laura, Rick, Janine en Ludo zijn volgens mij de enigen die er toen ook al in zaten (en Rick is heel lang weggeweest toch?)

Ja Rik is 5 jaar weggeweest!

themirror
12 April 2012, 12:13
Ik vind anton echt verschrikkelijk, wtf, bianca mag zich niet met zijn affaire bemoeien? wat denkt 'ie wel. de waarheid moet nu boven tafel komen over de maxime en nick verhaallijn en van mij mag het nu ook wel duidelijk worden wat aysen allemaal geflikt heeft. :confused:

Tiamo
12 April 2012, 14:17
Of ik zit er naast maar ik snap het volgende niet. Toko, de plek waar oa nina noud en sjors wonen zit toch boven dansatoria/taluma/scala weet ik veel. Ik was altijd in de veronderstelling dat ze er boven wonen aangezien ze met een wenteltrap naar boven gaan/gingen.
Hoe kan het dan dat mensen zomaar toegang hebben tot het dakterras van toko? Kloppen daar regelmatig mensen op het raam of ze staan er om te bespieden. Ik snap het niet. Ik vraag me dat elke keer af.

Nee eerst woonden er wel heel veel mensen boven Scala, toen Benjamin, Daantje en Robin en Pascale en zo nog erin zaten. Maar toen fikte dat inderdaad af en toen is Toko gekomen, maar dat ligt dus nergens boven voor zover ik weet!

Sjiekdefriek
12 April 2012, 19:06
Ohhhhh die Aysen mag van mij echt afgeknalt worden hoor. ELKE aflevering weer tegen Bing "en je weet hoe het vorige keer ging". BLUHHH

En ik vind het ook stom als iedereen weer denkt dat Nina gek is

Airwave
12 April 2012, 19:07
Nee eerst woonden er wel heel veel mensen boven Scala, toen Benjamin, Daantje en Robin en Pascale en zo nog erin zaten. Maar toen fikte dat inderdaad af en toen is Toko gekomen, maar dat ligt dus nergens boven voor zover ik weet!

Aha, dus ik was weer abuis :)

Sjiekdefriek
12 April 2012, 19:08
Lijkt het bij jullie ook alsof er stukjes in een soort van slow motion gaan (echt heeeel kort maar) of word ik gek:confused:

Airwave
12 April 2012, 19:14
zal er zo eens op letten. Vond wel dat het reclame blok er erg snel was.

Trein
12 April 2012, 19:18
Ik vind nina echt zooo nep acteren, kijk er echt met plaatsvervangende schaamte naar, en aysen mogen ze ook wel wegdoen met die vuile lach van haar!!!

OhMyGosh!!!!!
12 April 2012, 19:33
Ik vond het ook wel mooi en ontroerend, hopelijk gaat het vanaf nu beter.

Love_and_fun
12 April 2012, 19:44
BEn ik nou zo labiel of was gtst op het eind gewoon heel erg zielig. moest huilen.:p

Haha ik moest ook huilen:p Maar ik huil heel snel, ook bij GTST. Nu had ik wel weer medelijden met Anton. Het lijkt me lastig als je emoties niet goed kan uiten!

Little_Bird
12 April 2012, 19:52
Ok ik val zo ff dit topic binnen, maar ik weet bijna 100% zeker dat die Mike de stalker van Nina is, die kerel is knettergek volgens mij (misschien is dit ook al 1000x gezegd de afgelopen 8 pagina's, maar die heb ik niet gelezen)

Canaria
12 April 2012, 20:05
Ik denk dat Nina psychotisch is, ik vind Mike als stalker toch te voor de hand liggend.

Little_Bird
12 April 2012, 20:18
Ja dat is wel zo, maar dan nog vertrouw ik hem niet. Het kan ook allebei, dat zij psychotisch is oid EN hij ontbetrouwbaar, alleen dan met iets anders ;)

Boellie
12 April 2012, 20:21
weet iemand waarom Mike zo 'verliefd' reageerd op Sjors?! denk idd ook nie dat hij de stalker is van Nina...

jitsketje
12 April 2012, 20:48
Je zag die Mike praten met Noud terwijl die dingen bij Nina gebeurde...dus dan is het minder logisch dat Mike het is.
Al verdenk ik hem wel.
Of het is gewoon een heel nieuw persoon die we nog niet kennen ;)

straat soldaat
12 April 2012, 20:53
is het niet die chick met die rode haren? Of was die dood?
de moeder van amy

straat soldaat
12 April 2012, 20:56
of nee laat maar die was doodgegaan in de douche

Strawberry Kisses
12 April 2012, 21:08
Ik vertrouw Mike niet maar denk niet dat ie de stalker is, wel doet ie alsof hij ook in een inrichting gezeten heeft enzo.
En Aysen met dr Bing wannabe :')

Boellie
12 April 2012, 21:12
jaa dat turkse meisje en bing, ben ik nou de enige die dat echt facking akward vind, vind het bijna seksuele intimidatie hoor, maargoed

Miep42
12 April 2012, 21:17
jaa dat turkse meisje en bing, ben ik nou de enige die dat echt facking akward vind, vind het bijna seksuele intimidatie hoor, maargoed

Ja joh zij is echt gestoord, slaat nergens op dat ze Řberhaupt nog bij de politie werkt trouwens, na alles wat ze heeft geflikt.

nonoautotune
12 April 2012, 21:23
nee klopt maar dat vind ik ook bij jack, hij kan toch nooit al die zaken mogen doen, hij is bij alles persoonlijk betrokken?
maar ja tis nep he hahah

enne ja bij die aysen snap ik het ook niet dat ze eerst tegen nuran zegt ''als hij met je wil koken dan heeft hij meer zin in het toetje'' en nu heeft ze opeens zelf een one night stand ??? huhhh

Boellie
12 April 2012, 21:26
ja inderdaad, vind het maar een vreemde verhaallijn hoor, hoop wel dat ze er snel achter komen dat ze danny heeft geduwd :p

Miep42
12 April 2012, 21:34
Ja dat is echt vreemd he, dat ze er een probleem mee heeft dat Rik Nuran leuk vindt, maar dat ze zelf Bing bespringt :confused:
Inderdaad maar hopen dat het snel uit komt dat ze Danny heeft geduwd.

sheldon88
13 April 2012, 14:45
Damn, heb huilend zitten kijken naar de laatste scene met Anton en Bianca!:(

Tiamo
13 April 2012, 15:12
nee klopt maar dat vind ik ook bij jack, hij kan toch nooit al die zaken mogen doen, hij is bij alles persoonlijk betrokken?
maar ja tis nep he hahah

Hahaha ja maar sowieso, toen hij besloot bij de politie te gaan werken had hij niet eens een opleiding nodig en werd ie gelijk aangenomen? Kan ook echt alleen maar in GTST!

En ook dat meteen de recherche komt bij Nina, heeeel realistisch... Als dat in het echt gebeurt lachen ze je denk ik eerder uit, haha.

jitsketje
13 April 2012, 15:13

In GTST kunnen ze ook uit de dood opstaan :p

pops
13 April 2012, 18:03
[Ik weet niet of iemand al gezegd heeft - heb de laatste pagina's nog niet gelezen]

Bij de bouwhuisjes thuis staat op alles wat het is. Bv op de wijnglazen staat 'vino', op de koffie kopjes 'koffie', op de kast staat ook iets.
Echt overal op! Echt maf.

Elodi
13 April 2012, 18:06
[Ik weet niet of iemand al gezegd heeft - heb de laatste pagina's nog niet gelezen]

Bij de bouwhuisjes thuis staat op alles wat het is. Bv op de wijnglazen staat 'vino', op de koffie kopjes 'koffie', op de kast staat ook iets.
Echt overal op! Echt maf.haha was me eigenlijk nog niet zo opgevallen, zal dr eens op letten

Tiamo
13 April 2012, 18:11

Cape of God staat daar op geloof ik, maar ik vind dat juist leuk! Hoort bij de landelijke stijl, ik vind dat ze ook echt een heel mooi huis hebben.

Jeg Elsker Dig
13 April 2012, 18:14

hun hele "interieur" is van riviera maison... alles wat je daar ziet kun je ook in de winkel kopen

Stacey Stardust
13 April 2012, 18:34
ik begin aysen eigenlijk wel te waarderen
lekker gestoord lomp wijf haha

lelove
13 April 2012, 18:44
Ik HAAT aysen :p echt. En dat andere -tegenovergestelde- geval ook. Heeft ze nou een fucking hoofddoek om omdat Danny haar ooit 'verlaten' heeft?! Triest :confused: ik heb niks tegen hoofddoeken hoor, maar die reden?

Ik moest ook huilen bij de scene van Anton en Bianca. Ook al vind ik Bianca ook maar een slappe hap :p kom op zeg, val eens even lekker uit tegen die stomme Anton. Ik had em al lang de huid vol gescholden en even lekker een klap verkocht :p verdiend ie!

Stacey Stardust
13 April 2012, 18:49
Ik HAAT aysen :p echt. En dat andere -tegenovergestelde- geval ook. Heeft ze nou een fucking hoofddoek om omdat Danny haar ooit 'verlaten' heeft?! Triest :confused: ik heb niks tegen hoofddoeken hoor, maar die reden?

die nuran is echt fucking irritnt, maar hoe ik het opvatte was dat na de abortus ze uit verdriet oid naar haar geloof heeft gekeerd en daarom een hoofddoek is gaan dragen

Bonheur.du.jour
13 April 2012, 19:02
Alles wat hier gezegd is is echt zo waar, vooral over Aysen en Nuran.. Alhoewel vind ik Lorena ook best achterbaks vooral nu met Lucas..

En dan die Mike, daar erger ik me ook super hard aan. Hij weet het ALTIJD beter en wil ALTIJD zijn zin door drijven bah vieze gladjanus

lelove
13 April 2012, 19:05
die nuran is echt fucking irritnt, maar hoe ik het opvatte was dat na de abortus ze uit verdriet oid naar haar geloof heeft gekeerd en daarom een hoofddoek is gaan dragen

Hmmm ook goed, maar dan snap ik die hoofddoek nog steeds niet. Maar dat ligt aan mijzelf :p

Love_and_fun
13 April 2012, 19:14

Doodgedaan in de douche?:p Zij is toch gewoon in het ziekenhuis gestorven?

Strawberry Kisses
13 April 2012, 19:15
Doodgedaan in de douche?:p Zij is toch gewoon in het ziekenhuis gestorven?

Wel na een ongeluk in de douche toch?

sheldon88
13 April 2012, 19:21
Ik wil weten wat Mike precies van Nina wil.

Ik begin me nu ook te ergeren aan Mike.
Schiet nu maar op met je plannetje tegen de familie Sanders. Zal wel pas tegen de zomerstop duidelijk worden :S

Gaby Moore
13 April 2012, 19:28
Of bij de 4500ste aflevering, die is toch ook al bijna?

Love_and_fun
13 April 2012, 19:34
Wel na een ongeluk in de douche toch?

ja dat wel volgens mij maar dan is ze nog niet doodgegaan in de douche haha:p Ik vond toen het afscheid van haar en Amy wel zielig, ook al acteert Amy slecht. Maar het allerzieligst blijft toch het afscheid van Rikkie en Anita, pfff.

Wat is Saskia irritant zeg!

Love_and_fun
13 April 2012, 19:38
Haha aan dat telefoongesprek van Lorena net te horen zijn we weer van Saskia af.

sheldon88
13 April 2012, 20:03
Neee, niet dadelijk een confrontatie tussen Bianca, Anton & Maxime.. Daar gaat het alweer fout:(

Bonheur.du.jour
13 April 2012, 20:23
Ja Lorena is ook een bitch maar ik vind haar rol wel leuk, zij is gewoon een leuk persoon om naar te kijken en ik vind haar niet irritant verder. Bij Aysen is het gewoon anders, ik vind de hele actrice niet leuk en haar manier van praten en alles en bleh. Nee.

Ja precies.. en vooral die blik alleen van haar. Ze zoekt ook met IEDEREEN ruzie..? En ze lokt ook alles uit, ik snap niet dat ze bij Dansatoria geen camera kunnen terugkijken dan zien ze dat Lucas die GHB indat drankje heeft gedaan en zij dus die GHB in zijn locker heeft gelegd.. Opgelost? Maar helaas dit is goede tijden SLECHTE tijden hahahah wanneer komen de goede?

cookie05
16 April 2012, 19:08
Erger me aan maxime en nuran atm

Sjiekdefriek
16 April 2012, 19:09
Ahhh het einde van Saskia haar paar afleveringen of fame denk ik

Geurkaarsje
16 April 2012, 19:09
Waarom moet er altijd zo'n eng deuntje komen als het gaat om rick en nuran?
Zo'n vreemd woestijndeuntje....

OhMyGosh!!!!!
16 April 2012, 19:10
Dat was een kort rolletje ja.

Wat is Rik een onhandige sukkel eigenlijk.

Authentic
16 April 2012, 19:10
Ik heb het een tijdje niet gezien, is Anton nou vreemd gegaan met Maxim of hoe zit dat verhaal inelkaar?

Sjiekdefriek
16 April 2012, 19:12
Ik kan me altijd helemaal verheugen op de momenten dat mensen elkaar kapot maken haha, erg eigenlijk. Bijvoorbeeld of Lucas Lorena kapot kan maken en Bianca en Anton die Maxime kapot kunnen maken haha

Authentic
16 April 2012, 19:25
Ja, toen Edwin (Antons zoon) overleed kreeg hij een verhouding met Maxime. Het kwam allemaal van hem af, hij heeft zich heel erg opgedrongen en zij wilde niet echt iets van 'm weten. Toen hebben ze 't een tijdje leuk gehad en toen heeft Maxime het gestopt omdat ze het niet meer wilde. Anton heeft haar toen geslagen en bleef haar maar smsen en bellen en lastig vallen enzo. En nu is hij weer 'terug' bij zijn vrouw en doet hij net of Maxime degene was die hem steeds wilde.

Thanks! Duidelijk weer:)

Miep42
16 April 2012, 19:53
Ja Rik is een slome sukkel en Anton is echt een nul, jeetje wat een sneu figuur.

Miep42
16 April 2012, 19:54
Ik dacht trouwens eerst de hele tijd dat Saskia die toiletjuffrouw is, maar die heet Edith. Hahaha heeft even geduurd voor ik er achter kwam dat dat dus 2 verschillende personen zijn.

Marritjeee
16 April 2012, 20:02
Ik dacht trouwens eerst de hele tijd dat Saskia die toiletjuffrouw is, maar die heet Edith. Hahaha heeft even geduurd voor ik er achter kwam dat dat dus 2 verschillende personen zijn.

En wat ik nog het stomme vind, ze heet dus Edith omdat ze reclame maken voor Edet toilletpapier + ze is een toilletjuffrouw. :confused::p

Miep42
16 April 2012, 20:03
En wat ik nog het stomme vind, ze heet dus Edith omdat ze reclame maken voor Edet toilletpapier + ze is een toilletjuffrouw. :confused::p

Oh echt?? Haha, wist ik niet hoor, maar ik heb ook slechts 1 keer een "echt weer Edith" aflevering gezien en toen vond ik het zo saai dat ik het nooit weer heb gekeken. Boring

Jeg Elsker Dig
16 April 2012, 21:01

haha ja maar wel beter dan die gitaarsolo die altijd voorbij kwam bij anton en maxime hahaha

Fruttel.
16 April 2012, 21:07

DAT is echt zo irritant. Elke keer als die turk in beeld komt, moet er zo nodig een turks riedeltje afgespeeld worden. Als ze gaat koken met Rik, moet het turks eten zijn.

Maar nog het ergste vind ik dat Sjors in Toko haar thee altijd in zo'n simpele Blond Amsterdam pot heeft zitten en laatst ging Nuran thee zetten en toen zat het in zo'n zilvere turkse theepot.

WAAROM?!

Miep42
16 April 2012, 21:07
Oh Trouwens, is het iemand al eens opgevallen dat elke keer als er een scene zich in de koning afspeelt, dezelfde lachband wordt gebruikt?
Echt ELKE keer, zo'n hoge meisjeslach.

Jeg Elsker Dig
16 April 2012, 21:12
DAT is echt zo irritant. Elke keer als die turk in beeld komt, moet er zo nodig een turks riedeltje afgespeeld worden. Als ze gaat koken met Rik, moet het turks eten zijn.

Maar nog het ergste vind ik dat Sjors in Toko haar thee altijd in zo'n simpele Blond Amsterdam pot heeft zitten en laatst ging Nuran thee zetten en toen zat het in zo'n zilvere turkse theepot.

WAAROM?!

ja dat vind ik ook te geforceerd ofzo ik weet niet hoe ik dat moet noemen kan er het juiste woord niet voor vinden

alsof turken niet uit een blond theepot thee kunnen drinken

sowieso word ik altijd wel moe van dat ge-theeleut van sjors

Miep42
16 April 2012, 21:17
Dat van dat Turkse was me ook al opgevallen ja, vooral als Nouran (Nuran?) in beeld is. Dat stoort mij ook, we weten nu wel dat ze Turks is en dat hoeft toch niet steeds zo uitgelicht te worden? Niet dat er iets mis mee is, zo bedoel ik het niet, maar ze maken het zelf nu een heel 'apart' verhaal alsof het allemaal vet bijzonder is dat er iemand is die een hoofddoek draagt, ofzo. Ik vind 't vreemd, in ieder geval. Ze doen bij Mike toch ook niet allemaal van die flauwe Belgenmoppen en muziek van Kabouter Plop en grote Vlaamse frieten? Djeez.

En ik dacht ook dat Saskia dezelfde persoon was als die Edith, haha :')

Ja waarom eigenlijk niet, haha moet al lachen als ik er aan denk.

ja dat vind ik ook te geforceerd ofzo ik weet niet hoe ik dat moet noemen kan er het juiste woord niet voor vinden

alsof turken niet uit een blond theepot thee kunnen drinken

sowieso word ik altijd wel moe van dat ge-theeleut van sjors

Ik vind sjors ook een saaie theeleut.

nonoautotune
16 April 2012, 21:52
Dat van dat Turkse was me ook al opgevallen ja, vooral als Nouran (Nuran?) in beeld is. Dat stoort mij ook, we weten nu wel dat ze Turks is en dat hoeft toch niet steeds zo uitgelicht te worden? Niet dat er iets mis mee is, zo bedoel ik het niet, maar ze maken het zelf nu een heel 'apart' verhaal alsof het allemaal vet bijzonder is dat er iemand is die een hoofddoek draagt, ofzo. Ik vind 't vreemd, in ieder geval. Ze doen bij Mike toch ook niet allemaal van die flauwe Belgenmoppen en muziek van Kabouter Plop en grote Vlaamse frieten? Djeez.

En ik dacht ook dat Saskia dezelfde persoon was als die Edith, haha :')

hahahahahhahah cool

Jeg Elsker Dig
16 April 2012, 21:53
Haha ach, voorlopig zijn we even van Sjors en haar Blond mok af :p

ja en die treurige blik

sheldon88
16 April 2012, 22:00
Damn, net shortie met Nina gezien:eek:

Boellie
16 April 2012, 22:05
Damn, net shortie met Nina gezien:eek:

dat was toch mike zijn stem of ben ik nou gek:confused:

sheldon88
16 April 2012, 22:10
dat was toch mike zijn stem of ben ik nou gek:confused:

Het klonk wel Belgisch ja.
Wel toevallig als het gebeurd als hij naar de auto is.. jaja

nonoautotune
16 April 2012, 22:11
Het klonk wel Belgisch ja.
Wel toevallig als het gebeurd als hij naar de auto is.. jaja

ja maar het is toch al de hele tijd obvious dat hij die stalker is

nonoautotune
16 April 2012, 22:12
Wow, spannend! Het klonk inderdaad alsof het iemand met een Vlaams accent is. Maar dan zal het juist wel weer iets anders zijn ofzo, dit ligt er te dik op.

ja dat is wel zo

sheldon88
16 April 2012, 22:14
ja dat is wel zo

Maar toch denk ik dat de schrijvers bij GTST niet zo slim zijn.
Kijk maar naar dat doelloze verhaallijn met Rik en Saskia.

HatseFlats
16 April 2012, 22:49
Ach jeetje, ik mis Saskia nu al
Ik ga denk ik een Ik-wil-Saskia-terug fanclub oprichten
Okay,sarcasme

Maar serieus, staat ze daar nog half met een lach, laat er dan ff iets beter acteren.

Pff hoop echt niet dat Mike achter Nina aanzit, lijkt me weer eens vet dat het dan ineens iemand anders blijkt te zijn. :)

Ow ik irriteer me altijd aan die sluikreclames, Breaker, nu weer thuisbezorgen.nl ofzo. Ineens gaan ze allemaal eten bestellen.:rolleyes:

Jeg Elsker Dig
16 April 2012, 22:55
Ach jeetje, ik mis Saskia nu al
Ik ga denk ik een Ik-wil-Saskia-terug fanclub oprichten
Okay,sarcasme

Maar serieus, staat ze daar nog half met een lach, laat er dan ff iets beter acteren.

Pff hoop echt niet dat Mike achter Nina aanzit, lijkt me weer eens vet dat het dan ineens iemand anders blijkt te zijn. :)

Ow ik irriteer me altijd aan die sluikreclames, Breaker, nu weer thuisbezorgen.nl ofzo. Ineens gaan ze allemaal eten bestellen.:rolleyes:

product placement is dat toch haha

Maje
17 April 2012, 19:23
ohneeee wat doet Nina nou???

Boellie
17 April 2012, 19:40
huh er stond toch overduidelijk iemand (mike) achter die boom?!

OhMyGosh!!!!!
17 April 2012, 19:46
huh er stond toch overduidelijk iemand (mike) achter die boom?!

Ja, ik zag een zaklamp of zo?

Boellie
17 April 2012, 19:56
nee dat bedoel ik niet. als je goed kijkt als Nina naar buiten komt zie je iemand achter een booo, met dezelfde jas als mike.. ik denk eerlijk gezechd dat het mike is, die nina stalkt, althans haar gek wil maken.

Boellie
17 April 2012, 19:58
moet je even kijken vanaf 22.58 :p dan zie je duidelijk iemand achter de boom, schuin achter nina.

Jesler
17 April 2012, 20:13
nee dat bedoel ik niet. als je goed kijkt als Nina naar buiten komt zie je iemand achter een booo, met dezelfde jas als mike.. ik denk eerlijk gezechd dat het mike is, die nina stalkt, althans haar gek wil maken.

ja klopt, zag ik ook ja

nonoautotune
17 April 2012, 20:15
ik vind het niet meer leuk
eigenlijk al heel lang niet maar ik kijk toch steeds :p

OhMyGosh!!!!!
17 April 2012, 20:18
moet je even kijken vanaf 22.58 :p dan zie je duidelijk iemand achter de boom, schuin achter nina.

Ja dat bedoelde ik, dan zie je aan 2 kanten van de boom een elleboog, maar je zag ook een soort lichtje en ik dacht aan een zaklamp:cool:

Boellie
17 April 2012, 20:32
Ja dat bedoelde ik, dan zie je aan 2 kanten van de boom een elleboog, maar je zag ook een soort lichtje en ik dacht aan een zaklamp:cool:

ooh haha dan bedoelen we idd het zelfde maar dat is mike toch? daarom denk ik dus dat hij haar gek wilt maken, wellicht om haar en Noud uitelkaar te halen en zo nog meer in de familie sanders te kunnen dringen

Suus1603
17 April 2012, 20:36
Iemand gister gtst gezien??

Ik ben op zoek naar het jurkje wat Lorena droeg,, helemaal verliefd op. Ik heb het over het moza´ek jurkje wat ze droeg in dansatoria toen ze met Lucas aan het praten was. Aflevering van Maandag 16-4.

(Als hier een ander topic voor is sorry,, niet gevonden..)

Suus1603
17 April 2012, 20:42
Ik bedoelde trouwens niet moza´ek maar mondriaan stijl. Van de schilder Mondriaan.

Stacey Stardust
17 April 2012, 21:04
Ik bedoelde trouwens niet moza´ek maar mondriaan stijl. Van de schilder Mondriaan.

http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=49508446

van river island issie

Jeg Elsker Dig
17 April 2012, 21:20
Dat jurkje stond haar echt damnnn good! Hij viel mij ook meteen op :p

Ik ben nu de aflevering terug aan 't kijken, maar ik vind dat Anton/Maxime/Bianca geshit zoooo saai.

ik vind dat alles lorena goed staat

Miep42
17 April 2012, 22:35
Wat een belachelijk idee van Nina om in die hut te gaan zitten wachten. En heel slim ook om Mike mee te nemen, lekker niet verdacht sjonge jonge.

HatseFlats
17 April 2012, 22:40
Pff vind het niet leuk dat Mike het hoogst waarschijnlijk toch is.

Maar tenenene dan komt Ludo weer in actie met zijn wraakplannetjes.:cool:

Haha heb je het trouwens niet gelezen op "Kwebbel";)

OhMyGosh!!!!!
18 April 2012, 08:18
ooh haha dan bedoelen we idd het zelfde maar dat is mike toch? daarom denk ik dus dat hij haar gek wilt maken, wellicht om haar en Noud uitelkaar te halen en zo nog meer in de familie sanders te kunnen dringen

Ja het moet Mike wel zijn? Wel stom als het zo is, dan is het nou niet bepaald spannend.

KUBUS
18 April 2012, 13:40
.... eerlijk gezechd...

wow, meestal miep ik hier niet op maar gezechd?:p

ennn ik wil dus echt niet dat nina straks ineens noud steekt of zo hoor! en eindelijk is die saskia weg pfoe

Tiamo
18 April 2012, 14:34
Ja het moet Mike wel zijn? Wel stom als het zo is, dan is het nou niet bepaald spannend.

Maar misschien zetten ze de kijkers nu wel op het verkeerde spoor: iedereen denkt nu al helemaal dat het Mike is, misschien is het dus juist daarom wel iemand anders?

Boellie
18 April 2012, 15:35
wow, meestal miep ik hier niet op maar gezechd?:p

ennn ik wil dus echt niet dat nina straks ineens noud steekt of zo hoor! en eindelijk is die saskia weg pfoe

hihi sorry schaam me

cookie05
18 April 2012, 19:10
Haha wat is kwebbelkous? :p

pompservice
18 April 2012, 19:16
Een vriendin van mij zegt dat het ook wel eens Nick kan zijn die Nina stalkt...

Intoxicated
18 April 2012, 19:17
Haha wat is kwebbelkous? :p

Denk een soort facebook o twitter ofzo speciaal voor id soap ;p

cookie05
18 April 2012, 19:27
Een vriendin van mij zegt dat het ook wel eens Nick kan zijn die Nina stalkt...

Nouja het lijkt me wel dat Nick ooit terug moet komen om dat maxime gedoe op te helderen.

Ik wil actie, al dit emotionele gezeur

imafool
18 April 2012, 19:38
Het mˇet inderdaad wel iets met Mike te maken hebben, maar ik denk eerder dat hij iemand ingehuurd heeft om Nina te bedreigen. Hij kan zich dan voordoen als behulpzaam etc en ervoor zorgen dat Nina hem helemaal vertrouwt, steuken tussen Nina en Naud en dan zelf weer de bemiddelaar spelen en dan zo proberen de familie binnen te dringen.

Intoxicated
18 April 2012, 19:39
Mike keek wel een soort van teleurgesteld toen Noud zei dat ze bij Ludo en Janine zouden gaan logeren

Potlood
18 April 2012, 19:48
Ik denk/hoop dat dat gedoe rond Nick en Maxime ook binnenkort uit gaat komen, nu Janine wil gaan bewijzen dat Maxime schuldig is.

kris
18 April 2012, 20:04
Aaah wat was t einde?? Ik heb t net gemist en dat irriteert me :P...

kris
19 April 2012, 08:29
Aaah wat was t einde?? Ik heb t net gemist en dat irriteert me :P...

niemand die hier antwoord op kan of wil geven...???

Strawberry Kisses
19 April 2012, 08:35
niemand die hier antwoord op kan of wil geven...???

Ik weet t niet meer.. Niet dat Nuran tegen Rik zegt dat ze hem nooit aantrekkelijk en zo zal vinden?

coeur de pirate
19 April 2012, 08:42
Ik weet t niet meer.. Niet dat Nuran tegen Rik zegt dat ze hem nooit aantrekkelijk en zo zal vinden?

'en je hebt stom haar!' haha

einde was dat nina en noud bij ludo arriveren, 1 grote big happy family
en daarna dat je ziet dat er iemand naar binnen staat te gluren
zegmaar gefilmd vanuit de persoon die gluurt.

Strawberry Kisses
19 April 2012, 08:48
'en je hebt stom haar!' haha

einde was dat nina en noud bij ludo arriveren, 1 grote big happy family
en daarna dat je ziet dat er iemand naar binnen staat te gluren
zegmaar gefilmd vanuit de persoon die gluurt.

Ja en Rik kei beledigd kijken haha

Ojaa dat was het einde, had hem gisterochtend al gezien vandaar :P (als ik vrij ben kijk ik de previews (A) )

Tiamo
19 April 2012, 09:51
Lijkt mij wel tof als het Nick blijkt te zijn. Als hij in de serie is wordt 't tenminste weer wat spannender!

Waarom zou hij zijn zusje met de dood willen bedreigen?

Potlood
19 April 2012, 09:58
Waarom zou hij zijn zusje met de dood willen bedreigen?

Omdat hij psychisch niet helemaal in orde is. Je weet het maar nooit bij gtst he... :p

HatseFlats
19 April 2012, 10:29
Pff het mag idd allemaal wel wat spannender worden weer.

Ludo heeft nu ook zo een saaie rol. wheree are the bad peopleee?:cool:
behalve die kut aysen. haar blik irriteert.

Moet even wat meer pit in!

KUBUS
19 April 2012, 11:53
pff duurt wel beetje te lang nu met nuran en rik hoor, jemig ga gewoon met elkaar :D

KUBUS
19 April 2012, 16:02
Wat ik eigenlijk ook niet snap is dat Aysen ''met iedereen naar bed gaat'' maar het wel erg vindt wat danny Nuran aan heeft gedaan? Dat is toch heel scheef of niet haha

Wolkje,,
19 April 2012, 16:23
Wat ik eigenlijk ook niet snap is dat Aysen ''met iedereen naar bed gaat'' maar het wel erg vindt wat danny Nuran aan heeft gedaan? Dat is toch heel scheef of niet haha

Hm ik vind iemand zwanger achterlaten en geld geven voor een abortus/dwingen tot abortus en em peren, toch wel wat anders dan met jan en alleman naar bed gaan.

Gaby Moore
19 April 2012, 16:25
Wat ik eigenlijk ook niet snap is dat Aysen ''met iedereen naar bed gaat'' maar het wel erg vindt wat danny Nuran aan heeft gedaan? Dat is toch heel scheef of niet hahahuh nee?? vind dit wel een hele rare vergelijking eigenlijk

Gaby Moore
19 April 2012, 16:43
Dat is inderdaad een rare vergelijking, maar wat ik WEL raar vind is dat Aysen met jan en alleman naar bed gaat en dat ze Nuran waarschuwde voor Rik een paar afleveringen terug toen ze met hem wilde koken. Iets van 'je weet toch dat hij alleen een toetje wil' of iets in die trant.hoezo dan? ze kunnen toch allebei hele andere types zijn? ik ben ook heel losbandig en mijn zus is zowat nog maagd, dus als haar iets overkomt met een jongen waarschuw ik haar daar ook voor. of heb ik dan meteen geen recht van spreken meer omdat ik wÚl seks heb?

Gaby Moore
19 April 2012, 16:51
Nee natuurlijk niet, maar het kwam op mij verkeerd over. Ze verbood Nuran zowat om met Rik af te spreken omdat hij misschien wel op meer uit zou zijn, terwijl hij daar niet eens aanstalten toe heeft gemaakt (zeg je dat zo?). En zelf neemt ze vreemde mannen mee naar huis enzo. Maakt me verder niet uit, maar ik vind dit dan een betere vergelijking dan die over de abortus.haha ja het is een mooie vergelijking maar niet van toepassing hier vind ik. Ik snap best dat ze haar labiele zusje om het zo maar te zeggen wilt waarschuwen voor mannen, maar dat ze dan zelf iemand mee naar huis neemt moet ze toch zelf weten? ze is een heel ander persoon dan nuran

Gaby Moore
19 April 2012, 17:02
Ja okÚ, daar heb je wel gelijk in. Ik blijf het vreemd vinden, maar het is natuurlijk wel zo dat Aysen een 'sterkere' vrouw is dan Nuran en minder na´ef is, waardoor zij ook minder snel domme dingen zal doen of last zal hebben van mannen. Ofzo.hmm dat weet ik niet, je kan ook tÚ los zijn haha, dat wordt misschien ooit nog wel een verhaallijn, dat ze de verkeerde man treft ofzo

Alchemy
19 April 2012, 17:14
Nee natuurlijk niet, maar het kwam op mij verkeerd over. Ze verbood Nuran zowat om met Rik af te spreken omdat hij misschien wel op meer uit zou zijn, terwijl hij daar niet eens aanstalten toe heeft gemaakt (zeg je dat zo?). En zelf neemt ze vreemde mannen mee naar huis enzo. Maakt me verder niet uit, maar ik vind dit dan een betere vergelijking dan die over de abortus.

ja dit vind ik dus ook

cookie05
19 April 2012, 17:17
Ja okÚ, daar heb je wel gelijk in. Ik blijf het vreemd vinden, maar het is natuurlijk wel zo dat Aysen een 'sterkere' vrouw is dan Nuran en minder na´ef is, waardoor zij ook minder snel domme dingen zal doen of last zal hebben van mannen. Ofzo.

Ik denk dat ze dat meer plagend zei toch? Want ze deed er gisteren ook wel gewoon chill over.. Ik vond haar gisteren trouwens voor het eerst een beetje leuk, omdat je eindelijk zag dat ze geen robot is

Alchemy
19 April 2012, 17:22
Ik denk dat ze dat meer plagend zei toch? Want ze deed er gisteren ook wel gewoon chill over.. Ik vond haar gisteren trouwens voor het eerst een beetje leuk, omdat je eindelijk zag dat ze geen robot is

hahaha ja misschien wel, maar kon het niet goed plaatsen vanwege haar robotstem :p

Tiamo
19 April 2012, 18:13
Aysen heeft tot nu toe nog maar 1 man mee naar huis genomen, dan valt het toch nog wel mee hoe losbandig zij is? Ja, en ze heeft Bing gezoend, maar ik vind het nog wel meevallen!

Alchemy
19 April 2012, 19:33
wel zwak van bing dat hij er nu alsnog intrapt

KUBUS
19 April 2012, 19:35
Hm ik vind iemand zwanger achterlaten en geld geven voor een abortus/dwingen tot abortus en em peren, toch wel wat anders dan met jan en alleman naar bed gaan.

Ze hadden toch afgesproken dat t abortus zou worden? Ze is niet gedwongen hij hielp haar alleen met het geld. En aysen doet hetzelfde als danny, one night stands hebben, en zij kan dis hetzelfde eindigen als nuran doordat ze zich gedraagt als danny (iig er werd gister gezegd day ze met jan allman naar bed ging al zie ik dit niet trug)

EllenB
19 April 2012, 20:10

Met iedereen naar bed? Ik kreeg bij die ene one night stand het idee dat ze dat deed om Bing jaloers te maken en denk mede daarom dat ze stiekem erg verliefd is op Bing en wat dat betreft juist serieus. Of heb ik andere one night stands van haar gemist ofzo??

Potlood
19 April 2012, 20:41
Met iedereen naar bed? Ik kreeg bij die ene one night stand het idee dat ze dat deed om Bing jaloers te maken en denk mede daarom dat ze stiekem erg verliefd is op Bing en wat dat betreft juist serieus. Of heb ik andere one night stands van haar gemist ofzo??

Dat zei Nuran gisteren tegen haar, toen Aysen tegen Nuran zei dat niet zo zwaar moet tillen aan haar geloof (o.i.d.).

Miep42
19 April 2012, 22:35
Bing is echt een sul dat hij op Aysens agressieve versierpogingen in gaat. goedkoop

Boellie
19 April 2012, 23:05
SPOILER!!!!!! niet lezen als je nog niet wil weten hoe het gaat!

Mike, loop te stoken en nina komt daarachter, ze verdenkt Mike van dat hij haar stalker is! dus met andere woorden Mike is het niet, maar wie dan wel?! En wat moet Mike van de familie Sanders?

Boellie
20 April 2012, 21:37
wat denken jullie van mijn theorie?

ik denk dat Mike in opdracht van Martine Nina stalkt, want hij reageerd ook steeds zo vreemd op sjors, en sjors is de dochter van martine, of het is misschien amy, omdat ze nu een soort van onzichtbaar is.. en nina alle aandacht van papa en mamma krijgt

themirror
20 April 2012, 21:55
hahaha het zou pas een grap zijn als aysen zwanger zou worden van bing :p

Strawberry Kisses
20 April 2012, 22:12

ik denk dat Mike in opdracht van Martine Nina stalkt, want hij reageerd ook steeds zo vreemd op sjors, en sjors is de dochter van martine, of het is misschien amy, omdat ze nu een soort van onzichtbaar is.. en nina alle aandacht van papa en mamma krijgt

Ik dacht ook aan de Martine - Mike link idd omdat die zo vaag deed met Sjors :p

Miep42
20 April 2012, 22:28

Omg spannend!!! Zou kunnen maar wat heeft Martine tegen Nina?

Krullevaar
21 April 2012, 10:57
hahaha het zou pas een grap zijn als aysen zwanger zou worden van bing :p

Haha daar dacht ik ook gelijk aan. Hij wilt toch zo graag 'een kind van zichzelf' :p

themirror
21 April 2012, 16:21
Haha daar dacht ik ook gelijk aan. Hij wilt toch zo graag 'een kind van zichzelf' :p

Haha ja precies, en met zo'n ''ongelukje'' zal hij ook aan sjors moeten opbiechten dat hij vreemd gegaan is.

Melila*
21 April 2012, 18:20
Haha ja precies, en met zo'n ''ongelukje'' zal hij ook aan sjors moeten opbiechten dat hij vreemd gegaan is.

aaaahw arme sjors, ik kan die aysen echt niet uitstaan hoop dat ze snel opsodemieterd :p

Sjiekdefriek
21 April 2012, 23:11
Omg spannend!!! Zou kunnen maar wat heeft Martine tegen Nina?

Volgens mij zijn Martine en Ludo aartsrivalen dus misschien wil ze Ludo pakken via Nina?

Miep42
22 April 2012, 10:00
aaaahw arme sjors, ik kan die aysen echt niet uitstaan hoop dat ze snel opsodemieterd :p

Ik hoop het ook! Weg met Aysen.

Volgens mij zijn Martine en Ludo aartsrivalen dus misschien wil ze Ludo pakken via Nina?

Ja dat dacht ik ook...maar ik zie Martine er eigenlijk niet voor aan om het dan via Nina te doen....blijft spannend!

Olijfboom
22 April 2012, 13:32
ik vind Mike echt ongelooflijk irritant hoe hij iedere keer zo obvious loopt te stoken. Die link met Martine zou best kunnen maar had er zelf niet aan gedacht.

Vind die Aysen ook echt heel vervelend, en vond het niet heel lekker toen er laatst werd ingezoomd op haar kont, was niet heel erg sexy met van die strepen van haar broekje in haar huid.

Stacey Stardust
22 April 2012, 15:02
ik vind Mike echt ongelooflijk irritant hoe hij iedere keer zo obvious loopt te stoken. Die link met Martine zou best kunnen maar had er zelf niet aan gedacht.

Vind die Aysen ook echt heel vervelend, en vond het niet heel lekker toen er laatst werd ingezoomd op haar kont, was niet heel erg sexy met van die strepen van haar broekje in haar huid.

jaa en je zag ook gewoon stoppeltjes???
was nasty!

ik denk trouwens dat die martine theorie niet klopt hoor :p. want toen nick terugkwam in de serie werd dat ook maanden van tevoren aangekondigd in rtl boulevard enzo, en hier heb ik nog niks over gehoord

OhMyGosh!!!!!
22 April 2012, 17:29
Ja maar ja, niet raar bedoeld, maar ziet jullie kont er altijd perfect voor op tv uit?

LoveChocolate<3
22 April 2012, 17:52
Huh heb ik wat gemist? :p Wanneer was dat met die kont?

Miep42
22 April 2012, 18:17
Ja maar ja, niet raar bedoeld, maar ziet jullie kont er altijd perfect voor op tv uit?

Nou als ik wist dat mijn kont zo close-up in beeld zou komen op tv zou ik er wel even voor zorgen dat hij er perfect uit ziet :rolleyes::p

lynnn
22 April 2012, 18:24
Show me a screenshot!

Alchemy
22 April 2012, 18:43
Show me a screenshot!

ja ik ben nu ook wel heel benieuwd?

Joey
22 April 2012, 18:47
Ik denk dat aysen zwanger word.. En dan heeft bing toch nog een kind van z'n eigen

Boellie
22 April 2012, 18:49
wat ik me afvraag wat moet mike toch van nina, hoezo gaat hij niet achter janine aan,

Miep42
23 April 2012, 22:27
Hahaaaa moest echt hardop lachen wanneer Janine zegt: NEE

Maar goed, ik denk niet dat Mike de stalker is...maar wie is het dan wel????

Gossip and the City
24 April 2012, 11:47
Hahaaaa moest echt hardop lachen wanneer Janine zegt: NEE

Maar goed, ik denk niet dat Mike de stalker is...maar wie is het dan wel????

Het schijnt dat er binnen een paar weken een jongen inkomt, die rond de leeftijd van Amy is. Op andere fora wordt er gespeculeerd dat hij (in opdracht van Martine) Nina stalkt. Die acteur schijnt namelijk op zn twitter hebben gezegd dat ie veel scenes heeft met Noud en Nina. En misschien daarom ook dat Amy nu opeens weer te zien is.

SAFKINAAA
24 April 2012, 12:28
Het schijnt dat er binnen een paar weken een jongen inkomt, die rond de leeftijd van Amy is. Op andere fora wordt er gespeculeerd dat hij (in opdracht van Martine) Nina stalkt. Die acteur schijnt namelijk op zn twitter hebben gezegd dat ie veel scenes heeft met Noud en Nina. En misschien daarom ook dat Amy nu opeens weer te zien is.

Acteur.......................Personage ....... Entree/Exit
Terence Schreurs ......Yvon Terstal......Entree 30 april
Bas van Prooijen....... Onbekend..........Entree 1 mei
Olaf Otten ................Onbekend......... Entree mei

Boommm
24 April 2012, 13:12
Ik denk ook nog steeds dat Amy wat met het stalker-verhaal te maken heeft. Ineens is zij weer in beeld, en zij en Nina hebben nooit met elkaar overweg gekund. Daarnaast kan ze het geloof ik altijd slecht hebben dat Nina Ludo's 'prinses' is en daarom misschien jaloers.

sheldon88
24 April 2012, 20:07
Pfff, begin me te ergeren aan Mike.

Ben benieuwd naar de nieuwe karakters, wat ze gaan toevoegen.

Zo snel mogelijk eruit aub!
Aysen
Nuran
Janine
Kan niet eens kiezen in welke volgorde :p

Miep42
24 April 2012, 23:14
Neeee Janine moet er niet uit! Nuran en Aysen ok.
Ludo+Janine ftw

Boellie
24 April 2012, 23:33
Ik denk ook nog steeds dat Amy wat met het stalker-verhaal te maken heeft. Ineens is zij weer in beeld, en zij en Nina hebben nooit met elkaar overweg gekund. Daarnaast kan ze het geloof ik altijd slecht hebben dat Nina Ludo's 'prinses' is en daarom misschien jaloers.

ja idd, het is amy of haar vriend ( komt een nieuw jonge jongen de serie in) in elk geval is het mike niet... en weet ik bijna duizend procent zeker dat het amy is.

Virus
25 April 2012, 07:30
Kunnen jullie de laatste aflevering ook niet online bekijken? :c

Olijfboom
25 April 2012, 07:44
Kunnen jullie de laatste aflevering ook niet online bekijken? :c

ik heb em gister nog wel online kunnen kijken.. nee nu doet ie het inderdaad niet!

Gossip and the City
25 April 2012, 09:32
Ik heb het gister niet kunnen kijken... Waarom wil Janine niet met Ludo trouwen?
En Bing mag er van mij ook echt uit, samen met Aysen en Nuran. Vind Bing sowieso de laatste jaren niet leuk meer.

Miep42
25 April 2012, 09:37
Janine wilde in de eerste instantie niet met Ludo trouwen omdat ze wel wat anders aan haar hoofd heeft, Lucas die met haar een koude oorlog voert, Nina die wordt bedreigd, etc etc.
Eerst was Ludo op zijn pik getrapt, maar toen hield hij een pleidooi dat hij zo ook van haar hield en zijn liefde er niet minder om zou worden, en toen wilde Janine toch wel trouwen. :confused:

Boommm
25 April 2012, 09:42
Vind het zo stom dat Aysen wil dat het geheim blijft dat ze het met Bing heeft gedaan, maar hem intussen wel uitgebreid gaat betasten in het openbaar :confused:

Olijfboom
25 April 2012, 21:10
Vind het zo stom dat Aysen wil dat het geheim blijft dat ze het met Bing heeft gedaan, maar hem intussen wel uitgebreid gaat betasten in het openbaar :confused:

Ja idd! Vond dat ook wel heel vreemd opeens. Maar ik vind het ook altijd heel irritant dat iedereen in GTST gewoon in de huiskamer seks heeft. Ún ik vind het ook heel irritant dat iedereen zo hutjemutje in toko woont omdat ze gewoon de lui zijn om een nieuw decor te maken:rolleyes:

xNina
25 April 2012, 21:29
Ja idd! Vond dat ook wel heel vreemd opeens. Maar ik vind het ook altijd heel irritant dat iedereen in GTST gewoon in de huiskamer seks heeft. Ún ik vind het ook heel irritant dat iedereen zo hutjemutje in toko woont omdat ze gewoon de lui zijn om een nieuw decor te maken:rolleyes:

ja mee eens, eerder vond ik toko niet zo erg maar nu nuran en aysan er bij in wonen erger ik me elke keer aan dat huis.

en iedereen heeft gewoon seks in de woonkamer, dat is echt raar

verder denk ik toch dat mike de stalker is, haha

amy lijkt me onmogelijk omdat ze zo jong is. en volgensmij speelt ze maar elke keer eventjes erin omdat ze nog zo jong is en dus niet zoveel mag spelen ofzo

Tiamo
26 April 2012, 16:46
Ja en ßltijd als ze dan net weer zijn aangekleed en alles komt er iemand binnen. Echt, waarom niet 10 minuten daarvoor? Wel heel toevallig hoor altijd.

Divaofgeneva
26 April 2012, 19:24
Ik heb het gister niet kunnen kijken... Waarom wil Janine niet met Ludo trouwen?
En Bing mag er van mij ook echt uit, samen met Aysen en Nuran. Vind Bing sowieso de laatste jaren niet leuk meer.

Ik ben Bing ook echt spuugzat, hij mag er zeker wel eens uit. Ik vind Nuran wel leuk!

jitsketje
26 April 2012, 19:28
Bing en Aysen eruit...
Bah!

Nuran vind ik best wel een leuk meisje.
Als ze dan even iets met Rik krijgt is het wel schattig.

Divaofgeneva
26 April 2012, 19:50
Mike vertrouw ik nog steeds niet, maar aan de andere kant begin ik nu toch wel echt te twijfelen of het niemand anders is, maar het nadeel is dat ik gewoon niemand anders kan bedenken dan Mike. Alleen het ligt er zo dik op dat het Mike is..

Beetje Jammer
26 April 2012, 20:57
ik hoop echt heel erg dat het ooit nog uitkomt dat maxime het niet heeft gedaan met janines medicijnen... denken jullie dat dat ooit nog gaat gebeuren?

justdelightful.
26 April 2012, 20:58
Ik heb net de shortie van morgen gekeken en de stalker is toch wel Amy!

IloveCurls..
26 April 2012, 21:00
Ik heb net de shortie van morgen gekeken en de stalker is toch wel Amy!Hmm beetje jammer dat je dit niet als spoiler zet...

justdelightful.
26 April 2012, 21:02
Hmm beetje jammer dat je dit niet als spoiler zet...

Ohh sorry, ik wist niet eens dat dat kon haha post niet meer zovaak op t nieuwe forum. Maar kdacht dat de meesten de shortie al wel bekeken hadden

IloveCurls..
26 April 2012, 21:02
Ohh sorry, ik wist niet eens dat dat kon haha post niet meer zovaak op t nieuwe forum. Maar kdacht dat de meesten de shortie al wel bekeken hadden

Ik niet iig ;)

Beetje Jammer
26 April 2012, 21:08

huh, echt???
wat stom.

Jeg Elsker Dig
26 April 2012, 21:09
huh, echt???
wat stom.

beetje jammer

:p
van die spoiler......

Little_Bird
26 April 2012, 21:16
Waar kan je die shortie kijken dan? Gewoon op Youtube?

Jesler
26 April 2012, 21:16

maar hoe kan zij in Nina's computer op zo'n manier dat zelfs de politie het niet terug kan vinden? en dat gekke telefoontje was toch niet haar stem?

Beetje Jammer
26 April 2012, 21:25
maar hoe kan zij in Nina's computer op zo'n manier dat zelfs de politie het niet terug kan vinden? en dat gekke telefoontje was toch niet haar stem?

beetje onrealistisch weer inderdaad, dat een 11?12?13?jarige dit allemaal ff regelt. Want alleen al voor die stem moet ze iemand ingeschakeld hebben.

justdelightful.
26 April 2012, 21:25
Waar kan je die shortie kijken dan? Gewoon op Youtube?

www.gtst.nl

Jeg Elsker Dig
26 April 2012, 21:26
beetje onrealistisch weer inderdaad, dat een 11?12?13?jarige dit allemaal ff regelt. Want alleen al voor die stem moet ze iemand ingeschakeld hebben.

er is vanavond in boulevard verteld dat er een nieuw persoon in de serie komt namelijk Amy's vriendje....

Beetje Jammer
26 April 2012, 21:30
er is vanavond in boulevard verteld dat er een nieuw persoon in de serie komt namelijk Amy's vriendje....

Ja, heb ik ook gehoord ja. Ja wat dat betreft zou ze wel hulp van buitenaf kunnen krijgen, dat is ook weer zo.

en jongens zijn misschien op die leeftijd al best technisch?haha

Keep the Vogel
26 April 2012, 21:41

jeetje dit vind ik nou ook wel erg jammer dat je dit zegt :(

Jeg Elsker Dig
26 April 2012, 21:42
jeetje dit vind ik nou ook wel erg jammer dat je dit zegt :(

ja vond ik ook kut maarja
hoef ik morgen niet te kijken :)

Potlood
26 April 2012, 21:44
He ja, laten we allemaal die spoiler gaan quoten, zodat dat bericht steeds op de laatste pagina blijft staan en iedereen het dus direct ziet als ze dit topic opent...

Krullevaar
27 April 2012, 10:50

Dat kind is 12 ofzo, en nu heeft ze een vriendje???

sheldon88
27 April 2012, 10:56
Ik vind het jammer (wie de stalker is)

Beetje Jammer
27 April 2012, 10:58
ik vind het ook jammer.
ik vind dat *stalker* tenenkrommend slecht acteert dus jammer dat die nu weer een hoofdrol in een verhaallijn krijgt.

fashiondot
27 April 2012, 11:48
Wat is de meerwaarde om hier al de stalker van Amy te zetten, terwijl je weet dat mensen dat niet al willen weten. Nogal jammer dit.

fashiondot
27 April 2012, 11:49
Wat is de meerwaarde om hier al de stalker van Amy te zetten, terwijl je weet dat mensen dat niet al willen weten. Nogal jammer dit.

Juist ja, Nina dus. Was het nou mogelijk om berichten te wijzigen? Ik zie het namelijk nergens staan

Tiamo
27 April 2012, 12:05
Wat is de meerwaarde om het dan 50x weer te quoten? Het was al gezegd en als iedereen er dan nu eindelijk over ophoudt, is het niet telkens opnieuw te zien in het topic. Dank u!

fashiondot
27 April 2012, 12:11
Wat is de meerwaarde om het dan 50x weer te quoten? Het was al gezegd en als iedereen er dan nu eindelijk over ophoudt, is het niet telkens opnieuw te zien in het topic. Dank u!

Ja sorry hoor ik word er gewoon chagrijnig van

Olijfboom
27 April 2012, 17:01
ik hoop echt heel erg dat het ooit nog uitkomt dat maxime het niet heeft gedaan met janines medicijnen... denken jullie dat dat ooit nog gaat gebeuren?

Ja ik denk het wel, Janine ging nu toch proberen te bewijzen dat Maxime het gedaan heeft? Dan zal ze er vast achter komen dat ze onschuldig is en Nick het gedaan heeft.

HatseFlats
27 April 2012, 20:06
AMY!

Zo nu mag het gezegd worden!:)

Maar waarom nou eigenlijk? Jaloezie?
Ik denk dat het ook een beetje met haar moeder Isabella te maken heeft.

Tiamo
27 April 2012, 21:50
Ik denk dat het jaloezie is, je merkt wel vaker dat ze jaloers reageert als Ludo Nina aandacht geeft. Maar ze kan het dus allemaal zelf met die laptop en dus niet een of ander vriendje die dat zou doen? Of misschien dat die ook nog gaat verschijnen.

OhMyGosh!!!!!
28 April 2012, 10:38
Ik denk dat het jaloezie is, je merkt wel vaker dat ze jaloers reageert als Ludo Nina aandacht geeft. Maar ze kan het dus allemaal zelf met die laptop en dus niet een of ander vriendje die dat zou doen? Of misschien dat die ook nog gaat verschijnen.

Ik las laatst dat er inderdaad een vriendje van Amy in de serie komt, dus dan klopt dat wel bij elkaar.

fashiondot
28 April 2012, 13:27
Ik denk dat een dergelijk vriendje haar geholpen heeft..

Er was toch ook een programma waardoor je het nummer illegaal kon achterhalen? Jack wilde dat niet gebruiken en toen zei Nina dan gebruik ik het toch zelf. Ik snap niet waarom dat nog niet gedaan is?

Bonheur.du.jour
28 April 2012, 15:26
Ik vind het ook jammer dat het Amy is.. ik had eerder gehoopt op Mike want ik vind hem echt strontvervelend en hij mag er van mij wel weer uit. Ik vond sowieso dat hij erg verdacht reageerde op jack toen hij hem kwam ondervragen, hij begon zowat te flippen. En hij deed er ook alles aan om het Nina niet te laten geloven, dus Sjoerd en Rikkie inschakelen..

Ik ben benieuwd als dat uitkomt dat Amy het is wat Ludo dan gaat doen..

Virus
28 April 2012, 16:36
Misschien is Mike dan Amy's vriendje hahaha

Jeg Elsker Dig
28 April 2012, 17:24
Misschien is Mike dan Amy's vriendje hahaha

Nee, bij boulevard was een foto van hem te zien het is iemand anders. een 15 jarige jongen

Beetje Jammer
28 April 2012, 20:19
ik neem terug wat ik zei over Amy, ik vind nog steeds dat ze slecht acteert maar niet ZOOO slecht als ik dacht.

ik hoop dat dit een beetje een leuke verhaallijn wordt.

Oh en ik hoop ook dat Maxime nu echt bij Anton uit de buurt gaat blijven want dat is zielig voor Bianca.

Miep42
28 April 2012, 23:13
ik neem terug wat ik zei over Amy, ik vind nog steeds dat ze slecht acteert maar niet ZOOO slecht als ik dacht.

ik hoop dat dit een beetje een leuke verhaallijn wordt.

Oh en ik hoop ook dat Maxime nu echt bij Anton uit de buurt gaat blijven want dat is zielig voor Bianca.

Ik vind Anton echt een domme lul, ik zou een leuke man zoeken als ik Bianca was.
En Maxime kan ook wel beter krijgen.

Beetje Jammer
29 April 2012, 09:07
Ik vind Anton echt een domme lul, ik zou een leuke man zoeken als ik Bianca was.
En Maxime kan ook wel beter krijgen.

Ja maar ik denk dat het voor buitenstaanders wel makkelijker is om te zeggen dat ze even een nieuwe man moet zoeken... ik begrijp haar ook wel dat ze 25 jaar samen is met die man en van hem houdt enzo.
Maar ik betwijfel of het ooit nog goed gaat komen dus wat dat betreft kunnen ze er beter mee kappen.