PDA

View Full Version : eBooks voor op mijn iPad!

Australie
30 January 2013, 15:08
Ik ga binnenkort op reis voor een wat langere tijd. Ik hou heel erg van lezen, maar omdat ik ga backpacken kan ik vrijwel geen boeken meenemen. Ik wil wel mijn iPad meenemen en ben nu dus op zoek naar leuke boeken om hierop te zetten.

Heeft iemand leuke (liefst Nederlandstalige) boeken voor mij? Of links waar ik boeken kan downloaden? Ik heb er niet echt veel verstand van, maar het is me laatst wel voor het eerst gelukt om een boek (een epub bestand) op mijn iPad te zetten! Die had iemand naar me gemaild. :o

Ik hoop dat iemand iets leuks voor me heeft/weet!
md1987md@hotmail.com

Alvast heel erg bedankt!

Froukje.
30 January 2013, 15:14
Ja ik heb heel veel, epub bestanden op mijn e-reader, kun je die lezen op je ipad? Dan wil ik ze wel naar je mailen hoor!

Froukje.
30 January 2013, 15:14
Ja ik heb heel veel, epub bestanden op mijn e-reader, kun je die lezen op je ipad? Dan wil ik ze wel naar je mailen hoor!

haha oh ik lees nu dat het je gelukt was om een epub bestand erop te zetten. Ik ga je mailen!

Joonspersieboon
30 January 2013, 15:20
haha oh ik lees nu dat het je gelukt was om een epub bestand erop te zetten. Ik ga je mailen!

Ik heb zelf ook wel wat ebooks maar weet niet welke nu echt leuk zijn als iemand leuke heeft mag je ze mij ook wel opsturen

jeanineprinssen30@msn.com

Australie
30 January 2013, 15:30

Wow, superlief, dankje!

Ik wil trouwens nog even zeggen dat ik je blog echt superlauk vind, zat een paar dagen geleden wat blogposts te lezen en moest gewoon hardop lachen haha.

Froukje.
30 January 2013, 15:35
Wow, superlief, dankje!

Ik wil trouwens nog even zeggen dat ik je blog echt superlauk vind, zat een paar dagen geleden wat blogposts te lezen en moest gewoon hardop lachen haha.

O wat leuk om te horen, dankjewel! Ik heb je drie mailtjes gestuurd, is het aangekomen? Want van eentje kreeg ik een melding dat ie niet aangekomen was dus die heb ik weer opnieuw gestuurd.

En Joonspersieboon ik heb jou ook wat gemaild!

Love_and_fun
30 January 2013, 15:50
Ik download boeken altijd gewoon net zoals torrents! Dus uTorrent installeren op je computer en vervolgens op www.kat.ph zoeken naar juiste boeken. Downloaden in uTorrent, slepen naar iTunes (of het programma van je e-reader als je die hebt), et voila!

Love_and_fun
30 January 2013, 15:51
Ik download boeken altijd gewoon net zoals torrents! Dus uTorrent installeren op je computer en vervolgens op www.kat.ph zoeken naar juiste boeken. Downloaden in uTorrent, slepen naar iTunes (of het programma van je e-reader als je die hebt), et voila!

Dit moest zijn; ik download boeken altijd gewoon net zoals films, dus via torrents.

Australie
30 January 2013, 15:51
O wat leuk om te horen, dankjewel! Ik heb je drie mailtjes gestuurd, is het aangekomen? Want van eentje kreeg ik een melding dat ie niet aangekomen was dus die heb ik weer opnieuw gestuurd.

En Joonspersieboon ik heb jou ook wat gemaild!

Ja, ik kreeg deel 2 als derde :)

Maar wat lekker veel boeken zeg, en ook echt bekende! Denk dat ik daar een heel poosje mee vooruit kan, super! Echt heel erg bedankt!

Donya
30 January 2013, 16:01

Hoi Froukje, ik zou ook graag meer boeken op mijn ipad willen. Zou je het ook naar mij willen opsturen. Alvast mijn dank.

Froukje.
30 January 2013, 16:04
Ja tuurlijk, wat is je email? Je mag mij ook mailen, email staat op mijn blog bij 'over mij'.

SilentMorning
30 January 2013, 16:06
Ik heb er heel veel. Geef maar wat specifieke titels en als ik ze heb wil ik ze jullie wel opsturen.

Australie
30 January 2013, 16:08
Ik heb er heel veel. Geef maar wat specifieke titels en als ik ze heb wil ik ze jullie wel opsturen.

Hmm, weet niet echt titels zo.. Misschien wat leuke, luchtige boeken? Of boeken over reizen, of die zich afspelen in andere landen. Niet te zwaar voor op reis. Als je iets hebt, zou heel chill zijn!

SilentMorning
30 January 2013, 16:21
Hmm, weet niet echt titels zo.. Misschien wat leuke, luchtige boeken? Of boeken over reizen, of die zich afspelen in andere landen. Niet te zwaar voor op reis. Als je iets hebt, zou heel chill zijn!

Haha, ik heb een collectie van minstens 5.000 Nederlandse boeken, waarschijnlijk nog wel meer. Ik vind het moeilijk om daar dingen uit te gaan zoeken ;p

Australie
30 January 2013, 16:43
Haha, ik heb een collectie van minstens 5.000 Nederlandse boeken, waarschijnlijk nog wel meer. Ik vind het moeilijk om daar dingen uit te gaan zoeken ;p

Haha, really? Wow, hoe kom je aan zoveel eBooks? Naja, als je zin en tijd hebt stuur maar een paar van je favorieten, ik ben overal wel blij mee!

SilentMorning
30 January 2013, 16:48
Haha, really? Wow, hoe kom je aan zoveel eBooks? Naja, als je zin en tijd hebt stuur maar een paar van je favorieten, ik ben overal wel blij mee!

Prima. Ik kijk vanavond even ;)

Australie
30 January 2013, 16:49
Prima. Ik kijk vanavond even ;)

Oh, echt super!

Daarom hou ik van EG, met zulke vragen is iedereen altijd zo behulpzaam! :D

SilentMorning
30 January 2013, 17:04
Oh, echt super!

Daarom hou ik van EG, met zulke vragen is iedereen altijd zo behulpzaam! :D

Ja, maar lezen is belangrijk ;p

Australie
30 January 2013, 17:15
Ja, maar lezen is belangrijk ;p

Haha, klopt! Ik kan me ook niet voorstellen op reis te moeten gaan zonder iets te lezen.. Maar boeken passen echt niet. Dus voor nu superchill dat er ebooks bestaan.

MrsCarr
30 January 2013, 19:09
Zou 1 van de dames mij ook wat ebooks willen toe sturen? Maakt niet uit wat. Alvast bedankt :o .

mrscarr@live.nl

biggirlsdontcry
30 January 2013, 19:14
Zou je het misschien ook naar mij willen sturen?
Zou ik erg lief vinden :)
biggirlsdontcry@hotmail.nl

Melila*
30 January 2013, 19:30
Zou iemand mij misschien ook de ebooks kunnen toe sturen (mandy_90@live.nl) ? Als iemand interesse heeft ik heb de fifty shades of grey trilogie ook nog op de pc staan :p! Maar die zal iedereen inmidds al wel hebben

Froukje.
30 January 2013, 19:35
ik heb jullie allemaal gemaild!

MrsCarr
30 January 2013, 19:55
Aah harstikke bedankt Froukje, super lief van je!!! Wow wat veel boeken hier ben ik wel heel jaar zoet mee :o .

SilentMorning
30 January 2013, 20:29
Ik wilde ook iedereen gaan sturen, maar ze staan nu al een halfuur de bijlages te uploaden en het staat nog maar op 4%. Bluuuuuh.

MrsCarr
30 January 2013, 21:28
Maakt niet uit. Het heeft geen haast. Het is sowieso al aardig van jou en Froukje dat jullie het met andere willen delen!

xVisjee
30 January 2013, 21:49
Ik heb sinds kort ook ibooks ontdekt, dus als iemand zo lief wil zijn: sima-@live.nl

Sergeant Pepper.
30 January 2013, 22:47
Ik heb ook redelijk wat e-books op de pc staan. Als je aangeeft wat je leuk vindt om te lezen, wil ik wel wat sturen. Ik heb veel Jill Mansel, en thrillers zoals esther verhoef, suzanne vermeer en zo.

Pynny
30 January 2013, 22:55
Ik ben al heel lang opzoek naar De gelukkige huisvrouw als ePub, alle keer als ik er een download doet ie het niet:( maar andere titels zij ook heel erg welkom:D

Pynny
30 January 2013, 22:56
*zijn

....

LS*
30 January 2013, 23:00
Als iemand zo lief zou kunnen zijn mij ook wat te sturen! mandy_zonnetje90@hotmail.com :)

Australie
30 January 2013, 23:02
Ik heb ook redelijk wat e-books op de pc staan. Als je aangeeft wat je leuk vindt om te lezen, wil ik wel wat sturen. Ik heb veel Jill Mansel, en thrillers zoals esther verhoef, suzanne vermeer en zo.

Jill Mansell en wat andere luchtige dingen vind ik wel leuk! Heb al aardig wat thrillers van Froukje gekregen, wat chicklits erbij is ook wel leuk :)

Joom.
30 January 2013, 23:05
Jaaa ik wil ook weer meer gaan lezen: jomi_921@hotmail.com

Super lief dat jullie dit delen.

Hatsjoe
30 January 2013, 23:05
Hier kun je heel makkelijk nederlandse e-books downloaden, staan er meer dan 6000 op:

http://wilfredp.home.xs4all.nl/Epub%20op%20achternaam%206465%20nederlandse%20EPUB %20boeken%20(zelfde%20als%20starterskit).part01/

Pynny
31 January 2013, 01:25
Oja wel zo slim om m'n email (uit groep 8)? Erbij te zetten mizs_sweet_cynny@hotmail.com, alvast bedankt!!

SilentMorning
31 January 2013, 08:48
Drama dit. Heb m'n laptop de hele nacht aangelaten zodat de bestanden konden uploaden maar het is nog niet opgeschoten en nu moet ik mijn laptop echt uit doen omdat ik ermee ga reizen. Sorry allemaal :(

Australie
31 January 2013, 09:49
Drama dit. Heb m'n laptop de hele nacht aangelaten zodat de bestanden konden uploaden maar het is nog niet opgeschoten en nu moet ik mijn laptop echt uit doen omdat ik ermee ga reizen. Sorry allemaal :(

Ahh, geeft niks hoor, vet lief dat je het hebt geprobeerd!

Die link met 6000 boeken, wow! Ik heb echt boeken gedownload nu, die altijd zijn uitgeleend bij de bieb, superhandig!

LaBellaVita
31 January 2013, 13:15
Zou iemand mij ook wat ebooks kunnen sturen? :o
rock_starss@hotmail.com

Alvast bedankt:D

akkk
31 January 2013, 13:29
iemand nog geintresseerd in 50 tinten reeks, honger spelen?

LaBellaVita
03 February 2013, 13:52
Heeft iemand misschien deze boeken als epub bestand?:)

Jessica Warman - Between
John Green - Een weeffout in onze sterren
Ally Condie - Matched
Lauren Oliver - Delirium amoris
Elizabeth George - Stormgevaar
Sophie Jordan - Firelight boeken
Kerstin Gier - Edelstenen Trilogie
Becca Fitzpatrick - Drift + Dwalen

akkk
04 February 2013, 09:50
heeft iemand de sookie stackhouse boeken als epub, maar wel de nederlandse versie?

Esther-
04 February 2013, 10:13
Ik heb een shitload aan ebooks van tess gerritsen, nicci french, John Grisham, 50 tinten serie, Stephen King, Sophie Kinsella...

Hoelahoepie
04 February 2013, 11:41
Even wat anders, het lijkt me best riskant om je iPad op een backpackreis mee te nemen!

Australie
04 February 2013, 11:45
Even wat anders, het lijkt me best riskant om je iPad op een backpackreis mee te nemen!

Ik ga naar Australie, daar schijnt het veilig te zijn en dus opzich wel te kunnen. Kluisjes in hostels e.d.

Nocturnal
04 February 2013, 13:58
Heeft hier iemand ook Heren van de Thee van Hella S. Haase in ePub? Heb het originele boek wel, maar ik word echt kneiters van die kleine lettertjes...

La_Rouge
05 February 2013, 11:54
Ohh Froukje, zou je mij ook willen mailen asjeblieft?! even een oud basisschool emailadres :P : sugapopje@hotmail.com

Thanks alvast!!!

Australie
05 February 2013, 11:59
Die link die iemand hier op de vorige pagina zette is ook echt goed!

http://wilfredp.home.xs4all.nl/Epub%...rskit).part01/

Heb er echt al iets van 20 boeken gedownload, met 1 klik staan ze op je iPad!

Nana baila
05 February 2013, 17:44
Ik heb een shitload aan ebooks van tess gerritsen, nicci french, John Grisham, 50 tinten serie, Stephen King, Sophie Kinsella...

Zou je mij de 50 tinten serie willen mailen?

Pynny
05 February 2013, 18:46
Melanie nogmaals bedankt voor de boeken!

Jaa Stephan King, heb je toevallig The green mile?

*Milady*
20 May 2013, 18:56
Up voor dit amazing topic :)

*Milady*
20 May 2013, 18:58
Die link die iemand hier op de vorige pagina zette is ook echt goed!

http://wilfredp.home.xs4all.nl/Epub%...rskit).part01/

Heb er echt al iets van 20 boeken gedownload, met 1 klik staan ze op je iPad!

De link werkt bij mij niet. :(

jitsketje
20 May 2013, 20:12
Hier kun je heel makkelijk nederlandse e-books downloaden, staan er meer dan 6000 op:

http://wilfredp.home.xs4all.nl/Epub%20op%20achternaam%206465%20nederlandse%20EPUB %20boeken%20(zelfde%20als%20starterskit).part01/

Hij doet het niet bij mij :(

*Milady*
20 May 2013, 20:30
Ik snap ook niks van die torrents. :P

cookie05
20 May 2013, 21:34
Zou iemand mij wat chicklits van oa jill mansell sturen? En miss ook de sara shepard boeken van pretty little liars?
cookie05elle@gmail.com

Shabri
16 July 2014, 10:01
Mijn dochter van 14 jaar zoekt een book om te lezen op haar tablet.
Ze heeft wel de engelse versie gevonden, maar ze wil heel graag de Nederlandse lezen, is er misschien iemand die deze heeft voor haar: van John Green - Een weeffout in onze sterren.

Als u mij die kan mailen, dan zou dat super zijn: shabri(apenstaartje)planet.nl

Bij voorbaat dank,

Regina :D