Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Discussie: lesgeven

Standaard lesgeven

Ik moet morgen met gym les geven(les voorbereiden)
    We(ik & vriendin) moeten een warming-up & een spel bedenken.
    En ik heb totaal geen inspiratie
    Weten jullie mischien iets leuks?

Standaard

Doe tikkertje met een touw in je broek!
    I'm the dirty spaceman

flaflip Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Curious
    Doe tikkertje met een touw in je broek!
    dat wilde ik ook gaan zeggen

Standaard

Keep it cool. dat is echt zon gaaf spel
    dan heb je aan de ene kant van de zaal 3 palen staan. dan heb je dus eigenlijk 3 kleine goals. aan de andere kant doe je precies tzelfde. je hebt dus in totaal 6 goals. 3 aan de ene kant, 3 aan de andere kant. in elke goal staat iemand. je brnegt 2 ballen in t spel.. je mag maar tot een beapalde lijn komen * het midden dus * en je moet proberen in de goal van een van de 3 tegenstanders te gooien. is dat gelukt, dan moet diegene eruit en komt er een nieuwe in. je mag gewoon vangen enzo en afweren.. maakt niks uit. als ie maar NIET in je goal gaat.. en als er een paal omgaat gaan die 2 mensen waartussen die paal staat die moeten eruit.. echt een heel vet spel!

Standaard

gehandicapten tikkertje

een tikker die tikt iemand en waar je getikt bent dat mag je niet meer gebruiken ofzoiets, hm ik ben het eigenlijk vergeten

Of volleybal , en dan met 4 velden en de bal mag naar iedereen geslagen worden en als de bal op de grond komt heeft die ploeg waarbij dat gebeurt een strafpunt ,diegene met de minste strafpunten wint. Ik heb een hekel aan volleybal maar dat is heel leuk omdat je gewoon alles kan doen en het maakt niet uit hoevaak hij overgespeelt word en zo
    I fell in love with the seaside

rawrr

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klein-kaboutertje
    gehandicapten tikkertje

een tikker die tikt iemand en waar je getikt bent dat mag je niet meer gebruiken ofzoiets, hm ik ben het eigenlijk vergeten

Of volleybal , en dan met 4 velden en de bal mag naar iedereen geslagen worden en als de bal op de grond komt heeft die ploeg waarbij dat gebeurt een strafpunt ,diegene met de minste strafpunten wint. Ik heb een hekel aan volleybal maar dat is heel leuk omdat je gewoon alles kan doen en het maakt niet uit hoevaak hij overgespeelt word en zo
    ziekenhuistikkertje noemden wij dat altijd!
    Dream yourself along another day

If every time you crossed my mind,
    a drop of rain should fall
    we could swim forever in the greatest ocean of them all <3

Standaard

apenkooien
    Dr. Cox...
    -----------------------
    Newbie, if the next two words out of your mouth aren't 'See ya' then the third word will be 'Oh my god. My crotch. You've punched me in my crotch.'.
    -----------------------
    See ya.

Standaard

doe een yoga les!! Dat heb ik ook gedaan met een klasgenootje, en dat was echt ontzettend leuk. Leg van tevoren 30 matjes klaar, ver genoeg uit elkaar en laat iedereen eerst in de ´dood´ houding liggen. Vertel met rustige stem dan een paar oefeningen, en de ander doet die dan voor op een matje voor de klas. Steek wat lekker ruikende wierrook aan, en zet een rustig muziekje op. Heel origineel, en makkelijk uitvoerbaar!
    met oranje daken en blote benen[/URL]

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss # Innocent
    Keep it cool. dat is echt zon gaaf spel
    dan heb je aan de ene kant van de zaal 3 palen staan. dan heb je dus eigenlijk 3 kleine goals. aan de andere kant doe je precies tzelfde. je hebt dus in totaal 6 goals. 3 aan de ene kant, 3 aan de andere kant. in elke goal staat iemand. je brnegt 2 ballen in t spel.. je mag maar tot een beapalde lijn komen * het midden dus * en je moet proberen in de goal van een van de 3 tegenstanders te gooien. is dat gelukt, dan moet diegene eruit en komt er een nieuwe in. je mag gewoon vangen enzo en afweren.. maakt niks uit. als ie maar NIET in je goal gaat.. en als er een paal omgaat gaan die 2 mensen waartussen die paal staat die moeten eruit.. echt een heel vet spel!
    Die ga ik denk doen Dankje!!
    Alleen 1 vraagje: Staan er dus alleen 6 mensen in het veld/tussen de palen?

Standaard

trefbal met de dikke mat!
    $

Regels voor berichten