Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16

Question kalmerende homeopathische middelen

Hoi, ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met kalmerende middelen die je gewoon bij de drogist kunt krijgen? Ik weet namelijk niet welke ik moet kiezen, wat het verschil precies is tussen sint-janskruid en valeriaan bijvoorbeeld? xx

Standaard

geen id wat t verschil is, maar valeriaan werkt bij mij erg goed, erg blij met dat spul
    hier wou ik eigenlijk iets vrolijks en filosofisch over het leven neerzetten..maar ik zou niet weten wat

Standaard

het verschil weet ik niet tussen die twee,
    maar wat ik wel weet is dat Sint Janskruid de werking van de anticonceptie pil nadelig kan beinvloeden!!!
    Dus niet gebruiken als je aan de pil bent

Liefs

Standaard

ik gebruik wel eens valeriaan voor het slapen gaan
    I wanna feel the sunshine all the time,

My dream is to fly
    Over the rainbow so high

Standaard

Sint-jans kruid is tegen depressiviteit.. Moet je wel een beetje mee uitkijken, kun je niet zomaar gaan slikken.
    Valeriaan is idd rustgevend
    Verder zou je kunnen gaan voor Melantoine (zorgt voor betere inslaping)
    en Hop, ook rustgevend
    Beste is een combinatie van die 3
    Ik <3 Koekjes

Standaard

Yup sint janskruid is voor depressies

Standaard

Bach rescue spray, kan je bij de meeste drogisten wel kopen. het is alleen wel 15-20euro dacht ik, maar het helpt goed.
    en anders valdispert pilletjes.

-x-

Standaard

ik gebruik zelf nevovit van bional en dat werkt egt super by my.. ik heb zelf een tijdje angstaanvallen gehad en wilde geen sterke medicijnen slikken terwijl de dokter zei dat et wel beter was.. mn moeder kwam met nervovit tegen stress en helpt je op een natuurlijke manier te ontspannen en et werkt super voel me zooo goed en gewoon geen angst of stress aanvallen meer gehad! myn concentratie is zelf ook veel beter geworden egt een aanrader

Voor altijd samen, amen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door # Emmaaa
    ik gebruik zelf nevovit van bional en dat werkt egt super by my.. ik heb zelf een tijdje angstaanvallen gehad en wilde geen sterke medicijnen slikken terwijl de dokter zei dat et wel beter was.. mn moeder kwam met nervovit tegen stress en helpt je op een natuurlijke manier te ontspannen en et werkt super voel me zooo goed en gewoon geen angst of stress aanvallen meer gehad! myn concentratie is zelf ook veel beter geworden egt een aanrader
    Wat is dat dan precies?
    Ik <3 Koekjes

Standaard

Te gebruiken bij
    Stress-situaties en spannende momenten.

Eigenschappen en invloed
    Nervovit® bevat een geconcentreerd extract van de valeriaanwortel. De werkstoffen in dit extract hebben een rustgevende invloed op zwakke zenuwen, waardoor Nervovit® geschikt is bij verschillende vormen van innerlijke onrust en prikkelbare gevoelens. Hierdoor wordt het reactievermogen en het concentratievermogen van de gebruiker bevorderd. Nervovit® is geschikt als natuurlijke rustgever voor tentamens, examens, optredens of wanneer men in het algemeen rustig een goede prestatie wil blijven neerzetten. Men blijft rustig doordat men zich gemakkelijker kan ontspannen. Nervovit® heeft een rustgevende invloed en bevordert en ondersteunt een natuurlijke en gezonde slaap.

Nervovit® wordt geproduceerd volgens de normen van GMP (Good Manufacturing Practices).

Ingrediënten:
    Kruiden extract, suiker, lactose, talk, cellulose, calciumcarbonaat, arabische gom, glucose, stearinezuur, siliciumdioxide, polyacrylaat, polyethyleenglycol, polysorbaat, magnesiumstearaat, azorubine, titaandioxide.

Voor altijd samen, amen.

Regels voor berichten