Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 70

Discussie: Prednisolon?

Standaard Prednisolon?

Zijn er hier meiden die Predni(so)lon slikken? En hebben jullie ook zo'n last van de bijwerkingen? Ik slik het nu een aantal maanden en ik word echt gek van de bijwerkingen!
    When reality brings you farther than your own dreams

Standaard

En up. Helemaal niemand?

Standaard

Ik slik het niet, maar van welke bijwerkingen wordt je zo gek dan?
    cYou can't relay on other people to make you happyd

Standaard

Wat is dat?
    Lose yourself in your search
    for the most beautiful fashion finds

www.lostandfoundcollection.com
    www.facebook.com/lostandfoundcollection

Standaard

Mijn vriend is eraan sinds mei 2007. Hij had/heeft een nierziekte.
    Meestal kom je aan van prednisolon maar hij is er echt enorm mager van geworden, en hij heeft voor het eerst last van acne gekregen (vooral op zijn rug). Verder is hij wat lustelozer dan normaal. Wat zijn bij jou de bijwerkingen?
    En waarvoor slik je het als ik vragen mag?
    Sale!
    ASOS crème broderie top, zwarte H&M Trend body, leren slippertjes, zwarte Hunkemöller bikinitop, H&M A-lijn jasje etc.

Hoef er niet veel voor, ik wil er vanaf!

Standaard

Ik slik het omdat ik Colitis Ulcerosa heb, een chronische dikke darm ziekte. Ik heb last van de acne, trillende handen (echt opvallend), ben gewicht bijgekomen, verergerde haargroei (in negatieve zin), en dan ben ik er nog emotioneler door, rustelozer. Noem het maar op en ik heb er wel last van. Door gewichtstoename ben ik gaan scheuren, en dan geen striemen maar echt gewoon alsof het schaafwonden zijn.

Het is echt heel erg irritant, hoewel het natuurlijk fijn is dat het helpt tegen de pijn.

Standaard

Ik heb het een tijdje geslikt, vanwege jeugdreuma. In het begin zo'n 40 mg dacht ik? Mijn hoofd was toen opgezwollen, mijn haar viel uit en ik was altijd hongerig zeg maar, maar volgens mij had ik er verder niet zoveel last van. Later heb ik dexamethason gekregen en dat is pas erg! ALLES gaat opzwellen vooral je hoofd en schouders enz.! Nu ik eraan terugdenk is prednison niks vergeleken met dexamethason. Wat voor bijwerkingen heb jij dan?
    flat line, no pulse, but eyes open

Standaard

Ooh wat kut zeg! Ik ken wel een meisje die dat ook slikt, zij heeft iets aan dr huid. Maar volgens mij heeft zij geen rare bijwerkingen, alleen dat ze heel erg honger krijgt!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door UNdiscovered
    Ik heb het een tijdje geslikt, vanwege jeugdreuma. In het begin zo'n 40 mg dacht ik? Mijn hoofd was toen opgezwollen, mijn haar viel uit en ik was altijd hongerig zeg maar, maar volgens mij had ik er verder niet zoveel last van. Later heb ik dexamethason gekregen en dat is pas erg! ALLES gaat opzwellen vooral je hoofd en schouders enz.! Nu ik eraan terugdenk is prednison niks vergeleken met dexamethason. Wat voor bijwerkingen heb jij dan?

Ja lijkt me ook kut, maar ik ben nu ook echt opgezwollen :P
    Mijn bijwerkingen staan hierboven al vermeld.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vestige
    Ja lijkt me ook kut, maar ik ben nu ook echt opgezwollen :P
    Mijn bijwerkingen staan hierboven al vermeld.
    O ja, ik zie het al. Ik had ook last van erge trillende handen en het 'scheuren' zeg maar. Alsof je zeg maar uit je vel scheurt. Het klinkt gruwelijk, maar zoiets had ik ook ja. Alleen had ik het niet van prednison, maar van dexamethason. Heel raar, maar ik had gewoon niet zoveel last van prednison, terwijl mijn dokter me voor veel dingen had gewaarschuwd...Trouwens, hoeveel slik jij dan?
    flat line, no pulse, but eyes open

Regels voor berichten