Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13

Standaard Hoe snel van hoesten af?

Hoe kom je snel van 't hoesten af? Want ik hoest tot kotsend aan toe en wordt er gek van. Ik ga straks hoestdrank halen maar verder iemand nog tips?
    You're all I hoped I'd find. In every single way. And everything I could give is everything you couldn't take. Cause nothing feels like home, you're a thousand miles away. And the hardest part of living, is just taking breaths to stay.

Standaard

SNoepjes enzo helpen vaak wel omdat je dan bezig bent met zuigen en dan maak je heel veel speeksel aan en is je keel lekker gesmeerd maar hoestdrank idd.. en ga anders echt naar een apotheek voor goede hoestdrank die jouw hoest aanpakt! want de meeste bij de kruidvat enzo, gewoon dikke siroop met een smaakje, doet gewoon hetzelfde als slijm: verzachten en smeren.. En 'echte' is gewoon echt een medicijn dat bijvoorbeeld vastzittend slijm oplost ofzo!
    Dat had je niet gedacht hŔ?

Standaard

Je hebt ook middelen die de hoesprikkel remt, maar die moet je eigenlijk alleen gebruiken als je hoest niet productief is, dus als je geen slijm ophoest maar dat het slechts blijft kriebelen. Dan kun je kiezen voor tabletten (Noscapect van Roter of paracetamol met code´ne) of een drankje (Noscapinestroop).

Er is een Barbapapa, Barbamama, Barbabenno, Barbabella.
    Barbabientje, barbaborre, Barbabob, Barbabee, Barbalalaaaa

Kom op bezoek bij Barbapapa

Standaard

jaa dat heb ik dus ook, alleen hoest ik slijm op (lekkah lekkah)
    Kijk mij eens het gras zien groeien
    En iedereen maar denken dat ik niets doe

Mijn weblog

Standaard

Bij de dokter kan je bepaalde pilletjes halen op recept en die helpen echt enorm...ik had pas ook hoestbuien tot bloedends toe, ben alleen even de naam vergeten....
    Liefs, Milou

Standaard

als ik kriebelhoest heb, neem ik altijd een zoet glas siroop en dan steeds een klein slokje nemen als een kriebel aan voelt komen, uiteindelijk gaat ze kriebel dan weg. Maar na een paar glazen zoete siroop ben je dan ook aardig misselijk, tenminste ik dan
    Tel wat je hebt, niet wat je mist.

Standaard

ik doe met je mee
    ik vreet me al 2 weken dood aan keelsnoepjes en pilletjes en weetikveelwat en liters hoestdrank (serieus 3e flesje in 2 weken)
    en gaat t over? NEE.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door babygotback
    ik doe met je mee
    ik vreet me al 2 weken dood aan keelsnoepjes en pilletjes en weetikveelwat en liters hoestdrank (serieus 3e flesje in 2 weken)
    en gaat t over? NEE.
    Dat had ik ook, dacht dat het wel over ging, maar niet dus
    4 maanden mee gewacht en uiteindelijk eindigde het met een longontsteking..
    Nu is het zo goed als over gelukkig.

Standaard

als je echt te lang bleef hoesten, moet je naar de dokter. Ik bleek bronchitis te hebben. Kreeg ik anti biotica voor. Nu is het bijna over.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zebra*girl
    als je echt te lang bleef hoesten, moet je naar de dokter. Ik bleek bronchitis te hebben. Kreeg ik anti biotica voor. Nu is het bijna over.
    Heb al bronchitis gehad laatst (naja vier maand terug ong).
    You're all I hoped I'd find. In every single way. And everything I could give is everything you couldn't take. Cause nothing feels like home, you're a thousand miles away. And the hardest part of living, is just taking breaths to stay.

Regels voor berichten