Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Standaard ervaring met directwonen.nl?

Heeft iemand ervaring met directwonen.nl? Ik heb eens gehoord dat je erg snel een huurwoning/kamer krijgt als je je daar inschrijft, zonder puntensysteem enzo .. maar de inschrijfkosten zijn best hoog..
    Heeft iemand ervaring met ze? En hoe snel had je een woonruimte?

-x-

Standaard

upje dan maar !

Standaard

jep moi

woon in enschede, zou een kamer krijgen gewoon via kamernet maar door omstandigheden ging dat niet door. Maar dat huis was van directwonen en normaal ging het ook via direct wonen maar die mensen wouden zelf beslissen , naja vaag gedoe, en toen ben ik naar direct wonen gegaan, en heb me moeten inschrijven zelfde dag nog 3 kamers bezocht en smiddags werd duidelijk dat in hetzelfde huis maar ander gedeelte een kamer vrij kwam en daar kon ik toen in!

Niets wachten ofso maar het was wel wat aan inschrijfkosten en 1ste maand 2 x huur maar dat krijg je 8eraf terug als de kamer weer netjes word achter gelaten
    Y Live the life you love, love the life you live.

Standaard

ja heb via hen een kamer. heel snel ook. je schrijft je in en dan kan je het aanbod online bekijken. als ik jou was zou ik ze bellen dat je met spoed n kamer zoekt en dan bellen ze je steeds als ze wat hebben. ze maken dan een afspraak en dan gaan ze samen met jou en eventueel andere gegadigden kijken naar de kamer. als je echt geinteresseert bent moet je een formulier invullen en de volgende dag bij directwonen inleveren. De verhuurder bekijkt dan de eventuele huurders en beslist adhv inkomen/studie/geslacht enz. wie er in mag wonen. vervolgens word je gebeld door direct wonen.. en dan heb je hem!

stel als je kamer 300 is dan moet je vaak 1 maand borg betalen aan de huurder, 1 maand gewone huur voor de eerste maand en één x 300 euro betalen aan directwonen als bemiddeling. dus de 1e maand kost jou 900 euro maar die borg van 300 krijg je nog terug he

hoop dat ik je hiermee n beetje geholpen heb!

oja.. t aanbod op de site is niet het gehele aanbod. heel veel kamers/appartementen die ze binnen krijgen worden al verhuurd voordat ze erop komen te staan.
    yay ik hou van mn breezernaam.

Standaard

ja is ook echt achterlijk.. kon me er ook boos om maken hoor.. maar ik MOEST gewoon echt n kamer.. ik had gelukkig wat geld achter de hand nog.. maar tis idioot ja. ik werd echt moe van kamernet want had al 102827 kijkavonden gehad en steeds teleurgesteld.. ja wat wil je als je samen met 18 meiden en jongens op 1 avond naar 1 kamer gaat kijken.. gaat ook nergens over.. dus achteraf ben ik er wel blij mee..
    yay ik hou van mn breezernaam.

Standaard

Ja ik moest ook 3x de huur betalen toen ik mijn kamer kreeg (heb nu een eigen huis)..
    Was even veel geld ophoesten, maar ik moest gewoon een kamer hebben..
    Heb het niet via Directwonen gekregen maar via Danwiljewonen (www.danwiljewonen.nl)
    Best wel belachelijk eigenlijk dat ze zoveel aan bemiddelingskosten vragen.. ze verdienen er denk ik goed aan

Heb mijn borg achteraf gewoon terug gekregen
    .
    .

.
    .

Wil je makkelijk geld verdienen?
    Word dan nu lid van Moneymiljonair en verdien daardoor gelijk al €1,25!
    Meld je HIER aan!
    Zelf heb ik al 6 keer een uitbetaling gehad van €12,50, dus in totaal al €75!

Standaard

Dat je borg moet betalen, is heel normaal. Dat is bij vrijwel elke kamer zo en dat is gewoon een zekerheid die de verhuurder heeft, mocht jij die kamer helemaal verwoest hebben. Dan heeft hij teminste nog die extra huur. Maar meestal wordt dat op het moment dat je gaat verhuizen, verrekend met de laatste maand huur (dus dat je die niet hoeft te betalen).
    Bemiddelingskosten moet je inderdaad ook vaak betalen, maar 300 euro vind ik echt belachelijk veel ! Ik heb een keer 125 euro moeten betalen, en dan vond ik al onzin.

Je kunt ook anti-kraak gaan wonen.
    I swear, you look wicked with your panties in your hair.

Regels voor berichten