Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Standaard Te blonde highlights

Hoi meiden,

Gisteren heb ik bij de kapper blonde highlights in mijn (blonde) haar laten zetten. Ze haalde behoorlijk veel plukjes door de muts wat ik eigenlijk hartstikke leuk vond. Hoewel, nu iets minder... Ze heeft het net iets te lang laten zitten waardoor het nu HEEL blond is.

Wie van jullie heeft er tips om deze blonde lokken iets minder 'wit' te maken? Ik vind het nu echt te licht. Verven is geen optie, dat wil ik niet. Ik zou blij zijn dat als je iets weet, het even tikt in dit topic! Alvast suuuuper bedankt!

Groetjes
    Ik kan je niet laten gaan... Al zeg ik dat het beter is, alleen en zůnder jou! Ik kan het gewoon niet aan... Ik mis je armen om je heen, nee ik leef niet in een wereld zonder jou...!

Standaard

anti-roosshampoo, dan gaat verf eerder vervagen als het goed is

Prohibition never stood a chance against exhibition. Itís human to be free.
    And no matter how long you try to be good, you canít keep a bad girl down.

Ik zoek een kamer in Nijmegen!
    mail

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rockstar* Bekijk bericht
    anti-roosshampoo, dan gaat verf eerder vervagen als het goed is
    Dat werkt niet bij geblondeerd haar.
    For Ibiza style jewellery Sugar and Spice

infinity - neon - studs - frienship - hamsa - karma -
    peace - bow - cross - skull - pastel - wishbone - lÝve

SALE SALE SALE

Standaard

Ja dat had ik eerst dus ook! Alleen was het bij alleen voor, dus dat zag er helemaal raar uit. Maar toen zei een vriendin van mij dat het vervaagt door het licht/zon. Ik deed namelijk gelijk een haarband in of iets om het te bedekken. Dus niet doen! Het duurt even maar (ook mede door het wassen) zijn de strepen gaan vervagen en ziet het er heel natuurlijk uit. Het is wel even balen, dat wel..
    Love

Standaard

Zilvershampoo gebruiken? Daar heb ik mijn haar ook 5 keer mee gewassen toen het blonderen totaal was mislukt, het was veels te licht en oranje/gelig geworden. Daarna werd het al beter

Standaard

Zilvershampoo en Head&Shoulders helpen niet! Je haar is gebleekt door de blonde plukjes. Deze shampoos helpen alleen als je haar is geverfd in een donkerder tint. Wat je kunt doen is een shampoo en conditioner (in de kleur honingblond bijvoorbeeld) kopen voor gekleurd haar, die de kleur opfrist/inkleurt. Of een schuim kopen die je lichte plukjes inkleurt. Anders moet je even informeren bij een kappersgroothandel of kapsalon. Succes iig!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *KOOkAi* Bekijk bericht
    Zilvershampoo en Head&Shoulders helpen niet! Je haar is gebleekt door de blonde plukjes. Deze shampoos helpen alleen als je haar is geverfd in een donkerder tint. Wat je kunt doen is een shampoo en conditioner (in de kleur honingblond bijvoorbeeld) kopen voor gekleurd haar, die de kleur opfrist/inkleurt. Of een schuim kopen die je lichte plukjes inkleurt. Anders moet je even informeren bij een kappersgroothandel of kapsalon. Succes iig!
    Zilvershampoo helpt trouwens je haar alleen wat matter van kleur te maken (minder geel). Dus in jou geval is dat denk ik niet nodig.

Regels voor berichten