Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 24

Discussie: Dagboek...

Standaard Dagboek...

Houdt iemand hier een dagboek bij?

Zo ja, hoe lang al? Wat schrijf je er allemaal in? Lees je soms na wat je erin hebt geschreven? Plak je er ook foto's, kaartjes en andere leuke dingen in of is het strikt schrijven?

Ps. Weet er iemand waar je een mooie volwassen dagboek met slot kan kopen? De meeste dagboeken met slotjes zijn voor kinderen en tsja...ik wil een mooie volwassen dagboek met slot gezien er nogal wat mensen in mijn omgeving zijn die het nodig vinden om door mijn spulletjes te neuzen

Standaard

Ik niet. Ik wou het altijd heel graag en ben ook wel een paar keer begonnen in een dagboek maar het werkt gewoon niet voor mij ofzo hoe jammer ik het ook vind

geen idee ook waar je dat kan kopen, boekhandel misschien?

Standaard

ik heb een notitieboek met harde kaft waar ik altijd dingen in schrijf, neit echt een dagboek maar meer als ik me verveel en dingen kwijt wil, werkt wel relaxed. sommige dagen schrijf ik 10 pagina's vol en soms een week niet maar is wel handig om dingen van me af te schrijven

Standaard

bij mij is het niet echt een dagboek ofzo maar ik heb wel een schrift waar ik bijv. zinnen in schrijf die ik mooi vind en waar ik zelf ook een beetje teksten in probeer te schrijven, maar dat heeft dus dan wel te maken met wat ik op dat moment voel zeg maar haha
    let it be

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L0esjah Bekijk bericht
    Ik heb ook een notitieblok waar ik dingen in schrijf wat ik mee heb gemaakt die dag en over jongens ofzo. Vroeger plakte ik foto's van jongens erin enzo waar ik een crush op had, denk dat ik dat weer ga doen, wat is echt leuk om te zien zo na een tijdje Zo vond ik ook weer een kaartje van mn ex weer, die heb ik ook in mn dagboek geplakt. Was namelijk super lief kaartje en zo raak ik hem niet kwijt

Denk dat ik er 1 keer per week in schrijf.
    dat had ik ookg edaan ja!
    toen het uit was met mijn vriend had ik een dagboek waar ik heeel veel in schreef, ook brieven in gedaan en kaartjes van films en mijn vliegticket van toen we samen op vakantie gingen enzo en een kaart die ik van hem had gekregen waarop stond i love you forever and ever and ever and ever

hihihi omdat terug te lezen is zo leuk

Standaard

Vroeger had ik wel een dagboek maar dat hield ik altijd maar 1 week vol.
    Ik heb wel soms dat ik ergens mee zit en dat ik het dan allemaal opschrijf. en dan kan ik er afstand van nemen. maar soms is dit forum ook een soort van dagboek dus dan hoef ik het niet meer echt op te schrijven

en ik vind het stom om alles terug te lezen, want ik vind mezelf dan altijd kinderachtig.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snoesje89 Bekijk bericht
    Houdt iemand hier een dagboek bij?

Zo ja, hoe lang al? Wat schrijf je er allemaal in? Lees je soms na wat je erin hebt geschreven? Plak je er ook foto's, kaartjes en andere leuke dingen in of is het strikt schrijven?

Ps. Weet er iemand waar je een mooie volwassen dagboek met slot kan kopen? De meeste dagboeken met slotjes zijn voor kinderen en tsja...ik wil een mooie volwassen dagboek met slot gezien er nogal wat mensen in mijn omgeving zijn die het nodig vinden om door mijn spulletjes te neuzen
    ja, al zo'n 4 jaar onafgebroken. vroeger als kind ook wel maar dan schreef ik een week, daarna vijf maanden niet meer haha. ik schrijf over belangrijke gebeurtenissen - voor mij dan, in mijn leven - ik plak er veel krantenknipsels en foto's uit tijdschriften in, foto's van vrienden maar ik schrijf vooral. nog meer dagboekbijhouders?
    believe nothing

Standaard

Ik heb een soort van dagboek. Er zit geen slotje op, ik heb het gewoon heel goed verborgen . haha ben best bang dat mensen lezen wat ik allemaal opschrijf. Heb niet zon gezellige tijd achter de rug, en momenteel gaat het niet zo lekker. Dan is het wel fijn als je alles gewoon van je af kan schrijven.

Ik ben nooit van de dagboeken geweest, maar in deze tijden helpt het me juist heel erg. Ik verplicht mezelf iig elke zondag even een update te schrijven over wat er allemaal is gebeurd en hoe ik me voel. Alles wat ik op overige dagen inschrijf is extra.

Voordat ik met een papierenversie van mijn dagboek begon heb ik nog een tijdje een privedagboek op mydairy.org gehad. Dit is te beveiligen met een wachtwoord, en daar kan niemand bij. Alleen ben ik hopeloos met wachtwoorden en wilde niet mijn staandaard wachtwoord gebruiken.
    there is nothing to fear except fear itself

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sinaasappelsap Bekijk bericht
    ja, al zo'n 4 jaar onafgebroken. vroeger als kind ook wel maar dan schreef ik een week, daarna vijf maanden niet meer haha. ik schrijf over belangrijke gebeurtenissen - voor mij dan, in mijn leven - ik plak er veel krantenknipsels en foto's uit tijdschriften in, foto's van vrienden maar ik schrijf vooral. nog meer dagboekbijhouders?
    Ja ik dus

Als kind heel intensief een dagboek bij gehouden en toen ik ouder werd, werd dat wat minder maar ik ben het altijd blijven doen. Ik kan dingen veel beter doorzien, door ze op te schrijven. Dan krijg ik alles op een rijtje voor mijzelf en maak ik makkelijker keuzes doordat ik weet wat ik wel, en niet wil. (beetje slechte uitleg!)

En nu wil ik dat dus weer gaan doen, alleen mijn dagboek is vol en ik wil er echt één met een slotje. Dingen die ik soms in mijn dagboek schrijf zijn vaak heftig, en ik zou niet willen dat iemand dat leest, dat iemand weet wat ik allemaal doormaak en hoe ik daar over denk en op reageer.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wokkie Bekijk bericht
    Ik heb een soort van dagboek. Er zit geen slotje op, ik heb het gewoon heel goed verborgen . haha ben best bang dat mensen lezen wat ik allemaal opschrijf. Heb niet zon gezellige tijd achter de rug, en momenteel gaat het niet zo lekker. Dan is het wel fijn als je alles gewoon van je af kan schrijven.

Ik ben nooit van de dagboeken geweest, maar in deze tijden helpt het me juist heel erg. Ik verplicht mezelf iig elke zondag even een update te schrijven over wat er allemaal is gebeurd en hoe ik me voel. Alles wat ik op overige dagen inschrijf is extra.

Voordat ik met een papierenversie van mijn dagboek begon heb ik nog een tijdje een privedagboek op mydairy.org gehad. Dit is te beveiligen met een wachtwoord, en daar kan niemand bij. Alleen ben ik hopeloos met wachtwoorden en wilde niet mijn staandaard wachtwoord gebruiken.
    Online een dagboek lijkt me niks. Ik wil het opschrijven, en met foto's erbij en alles wat op dat moment in mijn leven belangrijk is

Regels voor berichten