Pagina 13 van 30 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 291

Standaard

Dat is wel dezelfde hoor. Je hebt 3 soorten lasers; De gefractioneerde niet-ablatieve laser, een gefractioneerde ablatieve laser (deze is ablatief omdat het de huid daadwerkelijk verdampt en dus van een nieuw laagje voorziet oftewel "rejuvenated") en een volledig ablatieve laser (deze verdampt dus de hele opperhuid ipv puntjes, wat meer downtime met zich meebrengt)

Van deze 3 lasers heb je natuurlijk ook allemaal verschillende "merken". De één gaat dieper, de ander heeft een grotere "dotsize", etc.

Ik ben ook bij de Velthuis kliniek behandeld en zie vrij weinig resultaat. Bovendien was de prijs veel te gortig. Ik heb nu een afspraak bij dat lasercentrum van Jessica. Hier is de prijs inderdaad 375 euro en hebben bovendien een betere laser. Met betere laser bedoel ik dat die beter bekend staat, meer gebruikt wordt, de resultaten over het algemeen voor acné littekens beter zijn omdat die dieper gaat en hij in aanschaf prijs ook een stuk duurder is (dit moet toch wel iets zeggen?)

Bij de velthuis kliniek hielden ze een "tussen pose" aan van 1,5 - 2 maanden en waar ik nu ga 3 maanden.

Waar ik nu na zo'n 10 weken nog wel last van heb is roodhuid in m'n huid. Goede foundation doet wonderen, maar als ik in een warme ruimte kom wordt mijn huid nog steeds knalrood.

Succes meiden!!! xx

Standaard

ok dus jij hebt geen goede ervaring met laser rejuvenation bij velthuis?

nou ik zit dus nu thuis te herstellen...ik ga niet negatief denken..mss gaat het wel bij mij werken....

hoe waren jou littekens sanna? heb je geen photo?

Standaard

Ik ben ook echt heel benieuwd naar jullie foto`s van je huid!
    Ik wil ze zelf ook wel posten maar dit lijkt me zoo eng.. Het idee dat mijn huid op internet staat en iedereen t kan zien.......

Standaard

Hello,
    Wat een waardevolle informatie allemaal. Ik snap nu eindelijk het verschil tussen de 3 verschillende lasers! Ook leuk om te zien dat er weer iemand bij is gekomen die haar ervaringen wil delen. Alleen iemand die ervaring heeft met de gewone Co2 laser ontbreekt nog

De roodheid blijft volgens mij altijd wel in enige mate aanwezig. Ook mijn huid is nog steeds iets 'roder/rozer' als het bijv. nat is of bij grote inspanning. Maar het is zeker niet storend. Aangezien ik ook een vrij blanke huid heb heeft het juist wel iets fris. In die zin moet ik wel zeggen dat mijn huid er beter op is geworden na 2 behandelingen met de gewone fractional laser. Waar ik voorheen eigenlijk nooit zonder foundation de deur uitging, kan dat nu wel (ik doe wel altijd een blush op, vanwege het feit dat ik weinig kleur op de wangen heb). Dus ik kan niet zeggen dat de laser helemaal niets voor mijn huid heeft gedaan, alleen de littekens zijn mijns inziens niet minder geworden. De plastisch chirurg die ik onlangs heb gesproken (en die mij dus de dermaroller adviseerde) zei dat de huid op lange termijn juist ouder wordt van de laser. Ze heeft me wel uitgelefd waarlom maar dat heb ik niet kunnen onthouden. Zou een van jullie dat nog eens kunnen voorleggen aan jullie behandelaar?

Standaard

Jessica, lijkt me heel leuk om foto`s te zien van je huid! Ik zou ze zelf ook wel willen plaatsen, maar ik durf dat niet haha

Ik had trouwens een vraagje, mijn huid is nu heel erg aan het vervellen en ik kan al die velletjes gemakkelijk los trekken.. Maar mag dit wel? Is het schadelijk om ze er af te trekken?? Hoe doen jullie dat ?

Standaard

Hoe ziet jou huid er nu na 2,5 week uit Jessica?

Zie je resultaat in vergelijking met voor de behandeling..?

En die van jou Saf?

Standaard

Ziet je huid er nu in principe hetzelfde uit in vergelijking met voor de behandeling (roodheid?)

Dat is wel mooi.. ik heb nu na bijna 3(!) maanden nog steeds roodheid op mijn gezicht.....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jessica84 Bekijk bericht
    Een vraagje voor Sanne, wanneer zou je je behandeling hebben in het lasercentrum?
    Ik ga hier voorlopig geen foto plaatsen, het lijkt mij zinloos omdat het nu nog maar een keer is gebeurd, dus het is beter dat ik dan na mijn tweede behandeling een foto zou plaatsen he...
    Want zoals ik al zei heel veel verschil met voor de behandeling is er echt niet, maar ik denk toch nog altijd dat het normaal is en ik blijf dus volhouden..
    Ondertussen zijn er wel enkele dingen gebeurd in mijn persoonlijk leven waardoor ik al die behandelingen wellicht op de langere baan zal moeten schuiven, heb dus geen vaste job meer en ik hoop van er snel een te vinden...
    Groetjes Jess
    Hier weer even een berichtje van mij
    Nu inmiddels helemaal hersteld van mijn 5e behandeling, geen roodheid meer en alles is mooi glad.. Ik ben voor het eerst echt heel gelukkig met de behandeling, want ik zie gewoon heel duidelijk verschil!! Heel veel littekens zijn al weg en de anderen zijn veeel kleiner en onduidelijker geworden. Dit geeft mij echt moed en hoop om de behandeling gewoon door te zetten, want t wordt wel echt minder.. Hoop dat jullie allemaal ook vol blijven houden (het is duur en pijnlijk, maar persoonlijk heb ik dat ervoor over als het weggaat of minder wordt..).
    Heel heel veel succes iedereen!!!!!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jessica84 Bekijk bericht
    Oh dat lees ik nu eens graag .
    Ik vind het echt leuk voor jou, ik blijf hoe dan ook volhouden, zoals je wel al kon lezen zal ik waarschijnlijk niet om de drie maanden altijd een behandeling kunnen doen (tenzij ik nu wel snel opnieuw werk vind enz)...
    Maar het is zeker goed om dit te lezen, sowieso is de laser dus een goede oplossing, en wie weet zullen we ooit allemaal heel erg tevreden kunnen zijn! Ik hoop het, voor mij weegt het nog elke dag redelijk zwaar, vooral omdat ik nu iets meer hoop had dat het sneller zou weggaan maar doordat ik nu nog even moet wachten op geld om verder te gaan met de behandelingen voelde ik mij weer even niet goed, maar sowieso kan het dus goed komen en moeten wij er allemaal in blijven geloven.
    Ben echt blij voor jou seduction, je lijkt mij een hele toffe meid, dus daarom hoop ik ook dat je er ooit helemaal vanaf bent... of toch zo goed als...
    veel succes met de volgende behandeling dus !!
    Jess
    Awh, wat een super lieve reactie van je!
    Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen overtuigen van dat het wel echt werkt, maar dat je echt moet volhouden! Littekens zijn vaak heel moeilijk te behandelen, dus we moeten al blij zijn met de minimale verbeteringen per behandeling. Zo zul je keer op keer meer resultaat zien en dan krijg je wel meer hoop om door te gaan. Ook kun je je dermatoloog/huidtherapeut vragen om de laser telkens op een hogere stand te zetten, zodat de laser steeds dieper in je huid dringt (waardoor ook de diepe littekens minder zichtbaar worden).
    Ik heb nu inderdaad dat heel veel littekens al weg zijn en sommige minder zichtbaar, er zitten er nog wel een paar, maar ik probeer mezelf gewoon ervan te overtuigen dat ik er op een dag vanaf ben. Nu moet ik even sterk zijn en doorbijten, na een poos (misschien paar maanden, of paar jaar) ben ik er van af en dan zal ik blij zijn dat ik het heb gedaan en volgehouden!
    Zo probeer ik mezelf elke keer weer een beetje hoop/moed in te spreken, misschien helpt dat bij jullie ook wel.
    Jij lijkt mij ook een heel lief meisje, ik gun het je ook onwijs om er vanaf te komen (jullie allemaal overigens).
    Ik hoop dat we na een paar maanden allemaal veel positiever hierop kunnen kijken

Ik maak mezelf er elke dag wel onzeker om, vooral omdat ik voordat ik deze plekjes had echt niet lelijk was (klinkt misschien heel eigendunkerig). Ik werd regelmatig gevraagd voor modellenwerk en ik was gewoon heel zelfverzekerd over mezelf, totdat dit me overkwam. Sindsdien lijkt het gewoon of alles is ingestort voor me, ik beleefde echt nergens meer plezier aan en dacht alleen maar aan hoe lelijk ik was.
    Ik ben allang blij dat de ontstekingen weg zijn, pffff als ik dat nog een keer in mn leven zou moeten doorstaan weet ik niet of ik t zou trekken..
    Maar goed, ik ben er vanaf en heb alleen nog een aantal littekens.. Ik blijf gewoon hopen en geloven dat ik er op een dag vanaf ben en dat ik op een dag weer in de spiegel kan kijken en mezelf weer `mooi` kan vinden.........
    Ik ben wel blij met die forum, want het helpt echt om bepaalde gevoelens kwijt te kunnen.. Heb ook het idee dat jullie me begrijpen, het is moeilijk om er met mijn vriend/vriendinnen over te praten aangezien zij het niet hebben en niet kunnen begrijpen.
    Heel veel succes allemaal, en als er succesverhalen zijn mbt de laser lees ik het graag, hihi!!

Standaard

hoi hoi met mij weer...ik heb woensdag 3maart de C02 fractional laser gedaan..bij het velthuis kliniek. Ik las hier veel negatieve reacties..dat het niet werkt en dat er goekopere betere lasers zijn....nou bij mij heeft het echt gewerkt....

ik heb 900 euro betaald ( sterke laser - maar niet de aller heftigste haha)
    en ik ben echt tevreden.

10 dagen later heb ik nog droge plekken en een roze huid maar mijn littekens zijn zwaar minder geworden. de diepe zijn er nog (3 of zo- maar je iet ze ook bijna niet) en de rest zijn weg. Ik ga nu zelfs zonder make up naar buiten.

ik weet niet hoe erg jullie littekens zijn..ik heb geen last van erge acne gehad maar als ik een puist kreeg kneep ik hem eruit...vandaar dat ik littekentjes had gekregen...

ik zou dan persoonlijk niet aan minder sterke lasers beginnen - want dat moet je herhalen. en uiteindelijk betaal je hetzlefde....

Regels voor berichten