Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Standaard Goedkoop bellen naar een Nederlands nummer in het buitenland

Weet iemand of en hoe dit mogelijk is? Mijn vriend gaat straks 4 maanden in het buitenland studeren & vroeg me af of het mogelijk is hem ook eens gewoon te bellen in plaats van te skypen. Maar op heel veel websites zie ik staan dat onder mobiel bellen naar het buitenland dan alleen wordt verstaan bellen naar een internationaal nummer, niet naar een Nederlands nummer.
    You'll Follow Me Back
    With The Sun In Your Eyes
    And On Your Own,
    Bedshaped, And Legs Of Stone
    You'll Knock On My door
    And Dark Will Go, In White Light
    I Don't Think So
    But What Do I Know? What Do I Know?
    I Know..

Keane-Bedshaped

Talking

GT mobile..
    Ik heb geen idee hoeveel het per minuut is, maar volgens mijn moeder [die 2x per dag naar afrika belt] is dit naast skype het goedkoopst.
    McDreamy was doing the McNasty with McHottie? That McBastard!

Standaard

Gaat hij daar geen lokale simkaart kopen dan? Lijkt me wel toch? Hij zal daar ook niet 4 maanden lang met zijn nederlandse nummer blijven bellen, wordt hartstikke duur. En met buitenlandse nummers heb je inderdaad van die 0900 nummers waarmee je goedkoper kan bellen.

Standaard

Hai,

Ik heb zelf ook een tijdje in het buitenland (wel europa) gezeten. Mn vriend en ik hadden vodafone onderons hier in nl en daar kon je voor 10euro in de mAand onbeperkt bellen! Toen ik in spanje zat belde hij mij dan betaalde in 79 cent en konden we 3uur lang bellen! Misschien is dat wat?!

Regels voor berichten