Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 67

Discussie: fobieŽn

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *ModePopje* Bekijk bericht
    Heeft iemand hier fobieŽn?

Ik heb een soort van fobie voor organische gaten met iets erin:

Omg als ik er alleen al aan denk krijg ik de rillingen!

Hebben jullie iets waar je echt kippenvel van krijgt?

Dat heb ik ook! echt ik krijg dan echt rillingen en echt gewoon kriebels overal, maar ik heb het ook bij bijvoorbeeld gaatjes in stenen muren ofzo, soms brrr !!

Every bit of reality always starts with a dream.

nieuwe naam

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LoveIsEverything Bekijk bericht
    Dat is nog wel een verschil...
    Op dit forum moet je ook niet alles al te serieus nemen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Worn.out Bekijk bericht
    Sociale fobie.
    Miss raar dat ik het zeg maar het zou goed bij je reactie passen

Standaard

ik ben heeeeeeeeeel erg bang voor slangen, maar om het een fobie te noemen... nee denk t niet

Standaard

Ik heb emetofobie
    En ik ben extreem bang voor spinnen, maar dat vind ik niet echt een fobie, want ik ben dan niet net zo in paniek als wanneer ik misselijk ben/iemand misselijk is ofzo.

Standaard

Miss raar dat ik het zeg maar het zou goed bij je reactie passen

Wat bedoel je precies?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rubbish Bekijk bericht
    Is die laatste foto echt?

Ik heb een fobie voor wonden in mijn mond/keel en voor amandelen en verstandskiezen eruit laten halen/snijden.

Wat fijn dat mijn amandelen er uit moeten!!!!
    deze fobie deel ik met jou, en wat een geluk dat ik een half jaar geleden mijn keelamandelen er ook uit moest,

(mijn verstandskiezen groeien tot dusver recht, maar ik krijg al een hoge hartslag als ik er aan denk dat ze er misschien uit moeten)

trouwens, wat betreft de keelamandelen, de operatie valt echt mee! de wond is kut, maar daar hoef je verder niks mee he, geen hechtingen uit laten halen of wat, (het doet alleen pijn)

Standaard

Ja die laatste foto is nep, dat is gemaakt met die planten van de eerste foto volgens mij..

Ja ik zeg niet dat ik echt een fobie heb maar ik word echt eng van die gaten!

Zelf heb ik niet van DIE gaten
    Omgosh ik ben zooo blij dat jij post dat je daar zo eng van wordt! Ik heb dus precies hetzelfde ik kan ook gewoon echt niet naar die plaatjes kijken, ik zit met kippenvel gelijk en wordt er letterlijk misselijk van. Ik zie soms van die rare gaten ook weleens in stenen ofzo en dan wordt ik ook echt heeelemaal eng, ik kan het gevoel niet eens goed uitleggen, maar ik voel me gewoon zo vreselijk als ik zoiets zie ik heb het weleens gezegd tegen me moeder of een vriendin, maar die kijken me echt aan van waar the fuck heb jij het over? Wat is er met die gaten? En die snappen gewoon niet dat ik helemaal eng daarvan wordt haha.

En ik dacht serieus dat ik weer de enige malle persoon was die hier eng van wordt, maar gelukkig niet hihi.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bedtime Story Bekijk bericht
    Dat heb ik ook! echt ik krijg dan echt rillingen en echt gewoon kriebels overal, maar ik heb het ook bij bijvoorbeeld gaatjes in stenen muren ofzo, soms brrr !!
    Jij dus ook bij gaatjes in stenen muren! Brr krijg nu alweer rillingen als ik eraan denk

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StrawberryLemonCake Bekijk bericht
    ik heb een spinnenfobie, en die heb ik echt, ik krijg het heeel koud als ik er 1 zie, en verstijf helemaal. moet eigenlijk in therapie, want kan soms wel janken om die beesten..
    Dit heb ik PRECIES zo. Ik heb een keer 3 uur snachts huilend en rillend in een halletje gestaan omdat ik niet langs een spin terug naar mn kamer durfde.
    You can have my heart or we can share it like the last slice.

Regels voor berichten