Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Standaard Vind-ik-leuks verwijderen (Facebook)

Grrr ik word hier nogal gestoord van.
    Op je profielpagina heb je onder "Activiteiten en interesses" zo'n box met Overige staan waar allerlei pagina's in staan die je (ooit) hebt ge-vind-ik-leuk't
    Nu is dat bij mij een hele waslijst en wil ik er wat domme dingen tussenweg halen, maar dit lukt niet
    Het rare is dat het bij sommige pagina's wel gewoon lukt en bij andere niet...
    Niet via profiel bewerken en ook niet als ik naar de pagina zelf ga en daar op "vind-ik-niet-meer-leuk" klik (linksonder)
    Het vreemde is dat als ik bij zo een pagina dus op vind ik niet meer leuk klik. De "Vind-ik-leuk" button bovenaan wel weer verschijnt, maar de pagina verdwijnt niet uit de lijst op mijn profiel!! En dat is nu juist wat ik wil...

Haha warverhaal, wie begrijpt hier iets van en kan me helpen?
    Thanks!

Standaard

Gewoon naar je interesses gaan en dan klikken op Vind ik niet meer leuk
    toch?
    The only people for me are the mad ones, the ones who are mad to live, mad to talk, mad to be saved, desirous of everything at the same time, the ones that never yawn or say a commonplace thing, but burn, burn, burn like fabulous yellow roman candles exploding like spiders across the stars

Standaard

Je moet dan naar profiel rechtsboven in, dan links naar info, dan zie je al die balkies en dan staat er 'bewerken' en dan links in menu naar 'activiteiten en interesses' en dan blauw iets 'Andere pagina's bewerken' en daar kan je ze verwijderen...
    heb me er vandaag ook al rot naar gezocht!

s6!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lijnedijne Bekijk bericht
    Je moet dan naar profiel rechtsboven in, dan links naar info, dan zie je al die balkies en dan staat er 'bewerken' en dan links in menu naar 'activiteiten en interesses' en dan blauw iets 'Andere pagina's bewerken' en daar kan je ze verwijderen...
    heb me er vandaag ook al rot naar gezocht!

s6!
    Ehm ja zo ver was ik dus al, maar ook dat werkt niet....

Regels voor berichten