Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Standaard FB vind-ik-leuks niet meer zichtbaar op prikbord?

Als je een pagina, foto, bericht, whatever leuk vind op facebook komt dat normaal gesproken op je profiel/prikbord te staan. Zo van ... vind ..... leuk.
    Nu heb ik een tijdje terug een keer zo'n bericht verwijderd van mijn prikbord, maar toen heb ik ook per ongeluk aangeklikt dat ik in de toekomst Šlle vind-ik-leuk activiteit van mijn prikbord wilde verbergen. En nu wil ik dat weer terug veranderd hebben, want ik vind het wel leuk als mensen kunnen zien wat ik leuk vind.
    Oke het boeit niet heel veel ofzo, maar ik wil het gewoon weer veranderd hebben dus
    Alleen nu kan ik echt neeeergens vinden hoe ik deze instelling kan terugzetten, echt nergens!
    Iemand die het weet?

Alvast bedankt!

Standaard

Dat komt er bij mij al maanden niet meer op? Wel bij pagina's, maar de rest niet meer.

Standaard

Bij mij gelukkig ook niet
    My father used to say: When you stop dreaming, you're dead.

ik ben een tumblr sletje en ik twitter ook

Standaard

ja ik weet het, helemaal naar onder scrollen op je profiel totdat je niet meer kan en dan komen er ergens instellingen een keer of aanpassen of iets in die richting
    ik moest wel heel lang scrollen want hij maakt de pagina steeds langer

ik had t zelfde probleem

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nox Bekijk bericht
    ja ik weet het, helemaal naar onder scrollen op je profiel totdat je niet meer kan en dan komen er ergens instellingen een keer of aanpassen of iets in die richting
    ik moest wel heel lang scrollen want hij maakt de pagina steeds langer

ik had t zelfde probleem
    Haha, je komt op hetzelfde scherm uit als je gewoon op 'meest recent' drukt en daarna op 'Opties bewerken'

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lisztomania Bekijk bericht
    Haha, je komt op hetzelfde scherm uit als je gewoon op 'meest recent' drukt en daarna op 'Opties bewerken'
    oh wist ik niet, is dat nieuw? ik had dit ooit gevonden toen ik ging googlen

Regels voor berichten