Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 41

Standaard Dansen technofeestjes

Iedereen danst een beetje op de zelfde manier altijd he met van die technofeestjes, maar ik moet daar een beetje op oefenen haha Okee, voel me beetje dom nu, maar heeft dat een naam (kan ik ff youtube zoeken) of heeft iemand al beetje voorbeeldfilmpje?

Standaard

hahaha ik wil niet weten hoe ik dans. beetje met mn handjes in de lucht :')
    volgens mij heeft het ook niet echt een naam?
    Don’t waste your whole life trying
    To get back what was taken away

Standaard

hahahaha je danst toch zoals je zelf wilt
    hahahaha sorry ik vind dit heel grappig, ik was gister naar een dubstep feestje en dan denk ik van tevoren ook; hoe de fuck ga ik hier op dansen maar om dan maar een instructiefilmpje te kijken??
    maar je moet gewoon los gaan joh, doen wat je zelf wilt
    Il est très simple: on ne voit bien qu'avec le cœur. L'essentiel est invisible pour les yeux.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stns Bekijk bericht
    wat een baas
    Il est très simple: on ne voit bien qu'avec le cœur. L'essentiel est invisible pour les yeux.

Standaard

wow die vogel is echt geniaal haha!

Standaard

Toen ik voor het eerst naar een technofeestje ging was ik ook bang dat ik uit de toom zou vallen. Ik was gewend heel erg met mijn heupen te dansen en techno is dat juist niet. Ik ga eigenlijk alleen nog maar naar technofeestjes maar ik heb het volgens mij nog steeds niet onder de knie. Ik dans uit de maat. Er is niemand die dat erg vind. Doe gewoon je handen in de lucht en geniet van de muziek.
    Mijn vriend gaat ook vaak mee naar die feestjes en die kan echt heel goed 'techno' dansen. Vol overgave zeg maar. Er komen dan altijd mensen naar hem toe die vragen of ze het hem willen leren. Haha
    Instagram

Oh Captain, my captain

Standaard

Kijk gewoon een beetje om je heen en dans die mensen na haha. Het chille van techno is dat het echt niet uit maakt wat je doet, gewoon lekker genieten!
    IK DANS NOG MEER DAN VROEGER
    EN MIJN HAREN ZIJN NU LANGER.

Lucht mijn hart.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZEEROVER Bekijk bericht
    Toen ik voor het eerst naar een technofeestje ging was ik ook bang dat ik uit de toom zou vallen. Ik was gewend heel erg met mijn heupen te dansen en techno is dat juist niet. Ik ga eigenlijk alleen nog maar naar technofeestjes maar ik heb het volgens mij nog steeds niet onder de knie. Ik dans uit de maat. Er is niemand die dat erg vind. Doe gewoon je handen in de lucht en geniet van de muziek.
    Mijn vriend gaat ook vaak mee naar die feestjes en die kan echt heel goed 'techno' dansen. Vol overgave zeg maar. Er komen dan altijd mensen naar hem toe die vragen of ze het hem willen leren. Haha
    Ik houd van jou handtekening
    My father used to say: When you stop dreaming, you're dead.

ik ben een tumblr sletje en ik twitter ook

Standaard

dankjewel
    Instagram

Oh Captain, my captain

Regels voor berichten