Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Standaard gezocht: mooie, doorzichtige maillot/panty!

Ik ben op zoek naar een mooie doorschrijnende, panty of maillot!
    Hij moet wel van goede kwaliteit zijn en me door de winter heen helpen!

Waar halen jullie de jouwe vandaan?

Enkele voorbeelden;

Standaard

door de winter heen helpen lijkt me wel een lastig criteria met zulke dunne panties!
    ik heb meestal die van h&m, maar echt goede kwaliteit kun je dat natuurlijk ook niet noemen

Standaard

zulke panty´s zijn echt veeeel te koud voor de winter!
    maar ik heb altijd panty´s van de action van het merk boa. heel goedkoop en ze blijven veel langer mooi (naar mijn ervaring) dan die van bv de hema/v&d/h&m

tip: ze verkopen bij de action ook termo-panty's. ziet er aan de buitenkant uit als een panty (niet doorschijnend) en is vanbinnen gevoerd. heerlijk warm

Standaard

Bij van die speciale panty winkels heb je altijd heel veel keus en ze zijn ook goed van kwaliteit! Wel ietsje prijziger, je betaald zo rond de €10 voor een panty, maar daar doe je dan ook wel lang mee.
    Mijn blog

www.myownvogueworld.com

Over mijn liefde voor mode, interieur en cultuur

Standaard

Zulke pantys heb ik gewoon van de primark voor 3 euro ofzo, en ik vind die kwaliteit ook best goed (gaan lang mee, denk zo'n 2/3 maanden terwijl ik bijna dagelijks panties draag)..

Maar hoe doorschijnender hoe dunner en mij dus veel te koud voor in de winter!! Ik ben de mijne nu zelfs aan het proberen af te dragen haha zodat ik weer ruimte krijg voor mijn dikke panties want daar zal ik binnenkort echt weer aan moeten beginnen, begint me nu al vrij koud te worden met die doorschijnende.
    Flor Accessoires
    handgemaakte unieke items

ook op Instagram en Facebook

Regels voor berichten