Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 43

Discussie: kleding en uitgaan

Standaard kleding en uitgaan

Wat doen jullie aan met het uitgaan? Ik heb inspiratie nodig

Standaard

meestal een skinnyjeans of shortje met een strakke tanktop of t-shirt (heel basic dus maar daar voel ik me lekker in)
    of een jurkje maar das ook maar sinds de laatste tijd
    in ieder geval nooit een shirt met lange mouwen of echt bij hoge uitzondering een blouse, want ik krijg het altijd super warm aangezien ik meestal de hele avond sta te dansen (soms zie ik ook echt mensen met truien en dan denk ik echt wtf)

en nooit pumps! daar kan ik geen hele avond op staan, draag altijd cowboylaarzen.
    ihr seid alle richtig korrekt

Standaard

ik wil ook echt geen hakken aan, maar dan voel ik me weer zo lomp en niet vrouwelijk ha!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door i.said.get.out.the.car Bekijk bericht
    ik wil ook echt geen hakken aan, maar dan voel ik me weer zo lomp en niet vrouwelijk ha!
    ja kan ik me wel ergens voorstellen, voel me ook altijd meer vrouwelijk met hoge hakken maar ik heb dat er nooit voor over haha want ik blijf sowieso 99% van de tijd nuchter (anders kon het nog wel, als je bezopen bent voel je die pijn niet haha)
    ihr seid alle richtig korrekt

Standaard

gewoon eigenlijk bijna hetzelfde als dat ik overdag draag alleen dan altijd zonder vestje

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nox Bekijk bericht
    gewoon eigenlijk bijna hetzelfde als dat ik overdag draag alleen dan altijd zonder vestje
    wat voor schoenen?

Standaard

Ja eh, sowieso hempie of iets in die richting en bijna altijd zwart.
    Niet altijd wat ik doordeweeks ook draag. Met uitgaan wil ik meestal nog wel eens in zo'n nepleren legging ofzo rondlopen, maar doordeweeks draag ik die nooit. Te geks voor op werk

Standaard

Oh van alles. alleen een blazer etc doe ik dan weer niet omdat ht dan echt te warm wordt, als ik gewoon de kroeg inga dan kan het wel.
    En echt op pumps ga ik ook nooit , wel op sleehakken en laarsjes met een kleine hak
    If you don't know honey, then you don't

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door i.said.get.out.the.car Bekijk bericht
    wat voor schoenen?
    uhm als ik echt zelf uit ga gewoon vans of laarzen of hakken of zo

maar kom meestal van mn werk af of zo als ik uitga dus dan heb ik gewoon zwarte platte enkellaarsjes aan

moet er wel bij zeggen dat het er wel aan ligt waar ik naartoe ga, in de kroeg heb ik gewoon echt doodsaaie kleren aan haha

Standaard

Altijd platte schoenen/laarzen

sowieso (vraag me niet waarom) vind ik het niet passend om op hakken op een technofeest te staan..

Regels voor berichten