Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 30

Discussie: Borduren

Standaard Borduren

Zijn er nog meer mensen hier die borduren? En met welk project zijn jullie nu bezig?

Ik ben nu bezig met deze:

Ik heb eigenlijk alleen nog maar de hoek rechts onderin gedaan. Werk aan de winkel
    Every exit is an entry.

Standaard

Ik heb in de kerstvakantie een Hummeltje afgemaakt. Daar ben ik echt jaren mee bezig geweest.
    Nu ben ik bezig met iets van winnie de poeh, met alle maanden. Ik mag geen nieuwe projecten beginnen, moet eerst dit afmaken.
    Maar ik kan alleen bij mn ouders borduren, op mijn kamer heb ik vaak niet genoeg licht en te weinig tijd, dus het schiet niet op
    You cannot do it all together by yourself;
    But all together we can do it.

Standaard

Leuk al die creatieve onderwerpen
    Borduren doe ik niet zo vaak meer, ik heb nog van die setjes liggen die half af zijn. Ik vind het wel leuk om te doen, 's avonds op de bank of zo, je hoeft er niet zo bij na te denken.

Standaard

Ik ben al heel lang bezig met kikkers die op elkaar gestapeld zijn En met een plaatje van Kikker en Eend.
    Lieve mensen, voor verwijderverzoekjes en andere vragen verwijs ik jullie door naar het Ask modboard. Dus geen berichtjes op mijn profiel achterlaten, die lees ik nooit.
    In het Ask Modboard zijn de meest gestelde vragen antwoorden te vinden.

Standaard

Ik ben met deze ´bezig´

ofja bezig is een groot woord, in de zomer op vakantie heb ik een stuk in het midden gedaan en daarna beetje vergeten ook omdat ik met mijn studie begon. eigenlijk doe ik het alleen op vakantie, maar ik wil hem nu wel afmaken eigenlijk. het is ook maar een kleintje, niet zo´n grote afbeelding zegmaar.
    Hij is wel lastig opzich want de 2 draadjes zijn vaak andere kleuren, dat ben ik niet gewend haha.

het is van hetzelfde merk als die van jou TS, ik kwam die van jou tegen toen ik die van mij zocht haha

Vroeger borduurde ik altijd van die kussen(dus echt hele grove draden), maar nu wil ik toch wel echt een 'echt' setje afmaken.

Standaard

Wat een lieve! Hoe groot is hij ongeveer dan? Die van mij wordt echt enorm. Als ik morgen tijd heb maak ik wel even een foto van wat ik nou 'al' heb gedaan.

Ik heb trouwens ook heel veel stukken die met twee kleurtjes moeten worden geborduurd. Ik snapte het eerst niet helemaal, maar nu vind ik dat juist leuk. Maar het is wel wat lastig te bewaren. Altijd goed het icoontje erbij schrijven, want anders weet je niet meer welke het nou was.
    Every exit is an entry.

Standaard

ja alles wat ik tot nu toe heb geborduurd zijn katten/tijgers
    deze is maar 13x18 cm dus haha is echt niet veel. maar ik moet het echt meer doen want opzich vind ik het wel leuk en het brengt wel rust.

Standaard

ooh en bij mij staan de icoontjes er al overal bij bij de draadjes! Echt superhandig. ik hoef alleen maar te zorgen dat de draadjes op de goede plek blijven te zitten en dan gaat het prima ik weet nog wel als dat er niet bij stond dat het dan zo'n rotzooitje werd altijd haha.

Standaard

Ik heb drie van de kaarten met gaatjes erin om de draadjes doorheen te doen. Maar daar moet ik zelf alle icoontjes en nummertje bijzetten ;P Maar het is tot nu toe nog geen rommel, dus dat gaat goed =)

Ik heb ook een prachtig borduurpakket gezien die ik wil maken voor mijn kleine neefje, voor op z'n kamer. Maar ik heb er nu geen tijd voor en ik heb mijn vuurtoren eerst ook. Ik denk dat ik die ga kopen in de volgende zomervakantie.
    Every exit is an entry.

Standaard

http://www.borduurpakkettenwinkel.nl...rode-roos.html

Dit vind ik wel heel erg tof! Zou ik wel eens willen doen.
    Buffalo's are cool too. They're like bad-ass cows.

Regels voor berichten