Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 87

Discussie: Afknappers..

Standaard

Afknapper:
    Aso gedrag
    Slecht voor zichzelf zorgen
    Dommigheid (en dan bedoel ik niet laag/niet opgeleid zijn, maar sociaal laag intelligent zijn, sommige laag opgeleiden zijn erg sociaal en maken daarmee alles goed)
    Raar vrouwbeeld
    Geen/heel raar soort humor hebben
    Die rare afgezakte spijkerbroeken vind ik niks, waar de boxer er bovenuit komt

Must have:
    Fijnbesnaard (wat P.unt ook al uitlegde)
    Zorgt goed voor zichzelf
    Sociaal intelligent
    Lief

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door P.unt Bekijk bericht
    Haha ik herken heel veel dingen hier. Ik vind het heel erg als mannen niet luisteren en om zich heen kijken als je tegen ze praat... Dus gewoon onbeschoft en ongeinteresseerd zijn dus. Verder vind ik verzorging belangrijk, moet een man tafelmanieren hebben -uberhaupt manieren-, goed Nederlands spreken, geen Gaastra/ Jack & Jones/ A&F etc dragen, van lekker eten houden (als hij niet van kazen/ vis houdt knap ik al zo af haha), goede SCHOENEN is belangrijk. Iemand zei hier als hij z'n pasta snijdt, ik vind dat ook een afknappert.

Wat ik ook HEEL belangrijk vind, is moeilijk om uit te leggen, dat een man fijnbesnaard is. Zo verwoordde mijn opa dat altijd iig. Dat wil zeggen niet lomp zijn, als hij op de trap loopt niet keihard stampen, niet te hard praten/ lachen, rustig je stoel optillen en aanschuiven als je gaat zitten, niet keihard een deur dichtgooien etc.

En dingen als humor, respectvol, hygiene etc vind ik vanzelfsprekend dat ie dat heeft anders val ik er al niet op.
    fijnbesnaard! haha geweldig woord..

Ik knap af op domme mannen waarmee je geen normaal gesprek kan voeren, te vrouwelijke mannen (qua uiterlijk en innerlijk) ,, mannen die geen vragen stellen.. mannen die kinderachtig doen, de hele tijd grapjes lopen maken , niks serieus nemen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeg Elsker Dig Bekijk bericht
    ik vind het een afknapper als ie rookt
    ik vind het een afknapper als ie slecht nederlands spreekt, dus dat ik bijv. woorden moet gaan uitleggen. helaas komt dit ook voor bij nederlandse jongens
    ik moest een keer aan een vriend het woord 'initialen' uitleggen uh ja sorry dan is het voor mij al gelijk schluss
    oh ja en ik vind een vies of stinkend gebit of andere stank dingen zoals zweetlucht ook een afknapper
    Ja woorden moeten uitleggen vind ik ook echt een afknapper, ik moest een keer het woord kapsones uitleggen..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stowaway Bekijk bericht
    huh neee ik vind niet dat jij amsterdams praat eigenlijk!
    nu ik er over nadenk snap/hoor ik het juist wel haha, maar is meer de intonatie van woorden bij haar ofzo? ik kan het niet zo goed uitleggen
    ihr seid alle richtig korrekt

Standaard

haha aw
    mijn vriend heeft ook zo'n typische naam die uit de koran komt, maar ik (en iedereen eigenlijk, weinig mensen noemen hem bij zijn echte naam) kort het altijd af tot een soort bijnaam
    Haha ja ik zeg altijd Mo want dat vind ik wel weer leuk Jammer is wel dat als mensen vragen naar de naam van me vriend ze gelijk zeggen: Oh is het een buitenlander? Of dat ze heel raar kijken als ik zijn naam zeg

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door P.unt Bekijk bericht
    Haha ik herken heel veel dingen hier. Ik vind het heel erg als mannen niet luisteren en om zich heen kijken als je tegen ze praat... Dus gewoon onbeschoft en ongeinteresseerd zijn dus. Verder vind ik verzorging belangrijk, moet een man tafelmanieren hebben -uberhaupt manieren-, goed Nederlands spreken, geen Gaastra/ Jack & Jones/ A&F etc dragen, van lekker eten houden (als hij niet van kazen/ vis houdt knap ik al zo af haha), goede SCHOENEN is belangrijk. Iemand zei hier als hij z'n pasta snijdt, ik vind dat ook een afknappert.

Wat ik ook HEEL belangrijk vind, is moeilijk om uit te leggen, dat een man fijnbesnaard is. Zo verwoordde mijn opa dat altijd iig. Dat wil zeggen niet lomp zijn, als hij op de trap loopt niet keihard stampen, niet te hard praten/ lachen, rustig je stoel optillen en aanschuiven als je gaat zitten, niet keihard een deur dichtgooien etc.

En dingen als humor, respectvol, hygiene etc vind ik vanzelfsprekend dat ie dat heeft anders val ik er al niet op.
    jouw afknappers/denkwijze vind ik naar.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geurkaarsje Bekijk bericht
    Haha ja ik zeg altijd Mo want dat vind ik wel weer leuk Jammer is wel dat als mensen vragen naar de naam van me vriend ze gelijk zeggen: Oh is het een buitenlander? Of dat ze heel raar kijken als ik zijn naam zeg
    mensen zijn heel erg bevooroordeeld. helaas. ze doen wel alsof het niet zo is maar toch is het zo.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spaceshizzle Bekijk bericht
    jouw afknappers/denkwijze vind ik naar.
    oke dat van die kleding ivnd ik persoonlijk vergaand en dat van die pasta snijden boeit me ook niet maar zulke rare dinges zegt ze toch niet? ik wil later ook geen lompe hond als man

Standaard

oke dat van die kleding ivnd ik persoonlijk vergaand en dat van die pasta snijden boeit me ook niet maar zulke rare dinges zegt ze toch niet? ik wil later ook geen lompe hond als man
    Ik krijg er wel een beetje zo'n chique/kakker gevoel bij. Alsof je helemaal niet gewoon rustig, ontspannen kunt zijn bij haar. Maar nu ik het zo terug lees, heb ik mss teveel tussen de regels door gelezen haha
    And I'm rollin my eyes
    When I look down at my thighs
    They might as well tape everything that I eat,
    To my legs.
    I am too broke for the knife
    Too lazy to excercise
    But if I had hazel eyes
    Maybe I could be fly.

Help mij deze maand door!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elle Varner Bekijk bericht
    Ik krijg er wel een beetje zo'n chique/kakker gevoel bij. Alsof je helemaal niet gewoon rustig, ontspannen kunt zijn bij haar. Maar nu ik het zo terug lees, heb ik mss teveel tussen de regels door gelezen haha
    haha nou ik hou totaal NIET van kakkers en dat gevoel kreeg ik er dus niet bij

Regels voor berichten