Pagina 19 van 40 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 190 van 394

Discussie: Genttopic

Standaard

om het topic op te fleuren

http://www.youtube.com/watch?v=1YgwzPhxbsk
    mmm patat

Standaard

Lekker veel beestjes vandaag in Gent..
    Captain Teemo on duty !

Standaard

Ik vind Gent een heeeel mooie stad, maar wel enkel in de zomer
    Tijdens het jaar zijn er veel studenten van kunstscholen en daar zitten veel alternatieve mensen tussen.
    Ik wil alternatieven niet bevooroordelen maar ik vind het gewoon aangenamer zonder hen ...
    en nu met de Gentse Feesten vind ik het zeker top !

Standaard

oei
    volgens mij gaat er leven in dit topic komen

wat studeer jij dan
    mmm patat

Standaard

Ik studeer momenteel in Leuven, was van plan naar Gent te verhuizen en daar Labotechnologie te gaan doen, maar het studentleven in Leuven leek me veel leuker dan in Gent.
    Een van mijn beste vriendinnen studeert interieurarchitectuur in Gent (Sint Lukas) en daar zit ik vaak op kot, ook nu tijdens de GF bleef ik daar de eerste 5 dagen

Studeer jij in Gent dan ?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teemo Bekijk bericht
    Lekker veel beestjes vandaag in Gent..
    jaaaa waar komen die plots vandaan??? echt ambetant! en het zat ook vol vliegende mieren ofzo? ik heb net gedaan met werken, vandaag sla ik het feesten over

Standaard

Die vliegende mieren gingen erover, stond aan Polé Polé, een man stond voor me. Zijn hele rug bedekt met die beesten in zijn haren, op zijn broek.. Ik kwam echt slecht.
    Captain Teemo on duty !

Standaard

Oke, ik verveel mij zowat dood op mijn vakantiejob en toen kwam ik hier terecht. Hoera voor Gent!
    Iemand die politieke wetenschappen studeert? Ik doe een schakeljaar, dus ik heb in alle jaren zowat les

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teemo Bekijk bericht
    Die vliegende mieren gingen erover, stond aan Polé Polé, een man stond voor me. Zijn hele rug bedekt met die beesten in zijn haren, op zijn broek.. Ik kwam echt slecht.
    ja ik krijg er echt de kriebels van! ik heb maar een half uurtje pauze op m'n werk en aangezien ik al constant binnen sta wil ik dan toch even buiten zitten maar ik kon echt niet smakelijk eten zo

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beautyloving Bekijk bericht
    ja ik krijg er echt de kriebels van! ik heb maar een half uurtje pauze op m'n werk en aangezien ik al constant binnen sta wil ik dan toch even buiten zitten maar ik kon echt niet smakelijk eten zo
    Ja echt hé :s hoorde nochtans dat het vandaag al minder was, maar ik geraak niet meer tot in Gent deze avond en moet morgen opnieuw vroeg opstaan dusja..
    Waar werk je?
    Captain Teemo on duty !

Regels voor berichten