Pagina 136 van 201 EersteEerste ... 3686126134135136137138146186 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.351 t/m 1.360 van 2002

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LiveLaughLove Bekijk bericht
    Plus, je kunt niet uitstellen. Nu denk ik steeds, oooh ik heb nog de hele dag. Volgende week můet ik wel in de ochtend sporten, omdat ik er s middags en s avonds geen tijd meer voor heb. En ja, met een beetje discipline is dat te verhelpen, maar dat heb ik niet, dus geef mij dan maar ritme haha.
    Klopt. Je hebt gewoon weer een strak schema dus kun je gewoon niet dingen uitstellen. En ik ben weer voor het grootste gedeelte op mijn kamer dus kan ik weer 's ochtends een filmpje volgen voor sporten en zelf bepalen hoe en wat ik eet. En ik mag ik weer fijn op de fiets naar school.

Dit lijkt mij trouwens een lekker ontbijt voor in de winter. http://www.youtube.com/watch?v=TfyQk2HAfU0
    Every exit is an entry.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SilentMorning Bekijk bericht
    Dit ja. Als ik weer naar school heb ik gewoon weer een vast ritme en dat zo fijn. Al denk ik over een vier maanden 'O, had ik maar vakantie zonder een vast ritme.'
    Haha misschien wel idd! Maar nu zonder ritme word ik heel onrustig ook in m'n hoofd, vooral met eten. Scheelt wel dat het fanatieke trainen nu weer begint!
    Had vandaag nog brownie gemaakt -oeps- maar straks heb ik daar ook eigenlijk nog vrij weinig tijd voor AH excellent met witte chocola erover, echt heerlijk (slechte reclame )

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SilentMorning Bekijk bericht
    Dit lijkt mij trouwens een lekker ontbijt voor in de winter. http://www.youtube.com/watch?v=TfyQk2HAfU0
    Ziet er lekker uit, en heel simpel. Ga ik zeker eens uitproberen!

Standaard

Wat is verstandig om te eten na het avondeten? Ik heb namelijk vaak na het avondeten echt nog honger(ik zou zo een paar boterhammen weg kunnen eten), maar ik wil niet weer te veel eten zeg maar, omdat ik een uurtje later toch mijn bed in ga.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lavender.blush Bekijk bericht
    Ik heb de film niet gezien, maar wat voor vergelijking werd er gemaakt met de holocaust/genocide's? lijkt me nogal ver van elkaar liggen eigenlijk..

ik heb laatst wel die film 'hungry for change' gezien, die gaat ook over de voedselindustrie, maar dan minder extreem. Ik dacht toen ook, dat gaat vooral over Amerika. Maar toen kwam ik laatst high fructose corn syrup tegen in de lijst van ingrediŽnten in een flesje aloŽ veradrink, gewoon in NL dus. Dat was ook 1 van de ingrediŽnten die in die film wordt bekritiseerd.. toen moest ik wel lachten dat ik dat echt tegen kwam. Maar we importeren natuurlijk best veel producten uit het buitenland en dus ook uit Amerika. Dus die film kan wel over Amerika gaan, maar die producten kan je ook hier tegenkomen.
    Het is al een tijdje geleden dat ik de film heb gezien, maar in het begin worden een paar farms met heel veel koeien/varkens op elkaar gepropt gefilmd en dan maakt de voice over een vergelijking met de holocaust... Is toch echt heel wat anders en dat vond ik eigenlijk erg ongepast. Volgens mij wordt er later ook iets gezegd over genocide's maar dat kan ik me niet precies herinneren.

En qua het verschil tussen Amerika en NL bedoelde ik vooral het voedselsysteem zelf, niet per se de ingredienten, omdat in Amerika de meat farms gesubsidieerd worden door de overheid en daardoor maken die farms veel winst en is het dus veel lastiger om de consument op biologisch vlees te krijgen omdat het prijsverschil zo groot is - veel meer als in NL. Daarom zijn fruit en groentes daar ook vrij duur omdat die farms niet gesubsidieerd worden... Je kan bijvoorbeeld bij de Taco Bell af en toe een hele meal eten voor 5 dollar (taco, burger, cola, toetje oid) maar kost 100g broccoli iets van 6 dollar.... Heel scheef systeem!
    You're ever welcome with me any time you like,
    Let's drive to the country side, leave behind some green-eyed look-a-likes

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Now you're just somebody Bekijk bericht
    Wat is verstandig om te eten na het avondeten? Ik heb namelijk vaak na het avondeten echt nog honger(ik zou zo een paar boterhammen weg kunnen eten), maar ik wil niet weer te veel eten zeg maar, omdat ik een uurtje later toch mijn bed in ga.
    Haha ik herken dit probleem heel erg! Vroeger at ik altijd yoghurt met cruesli als toetje na het avondeten, deden mijn broertje & ouders ook altijd dus was een soort routine. Eigenlijk helemaal niet logisch omdat je net al een hele maaltijd op hebt maar ik had inderdaad altijd nog honger... Ik ben toen fruit gaan eten na het avondeten, en een groot deel ervan is ook gewoon zelf discipline! Nu eet ik het liefst mijn "grote maaltijd" als lunch en dan 's avonds wat ik eigenlijk als lunch zou eten. Zo had ik vandaag rond 1u pasta, en als 'avondeten' eet ik zo wat yoghurt met muesli en een kiwi. Nu ik dat heb omgedraaid heb ik eigenlijk heel weinig honger 's avonds.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wappelsap Bekijk bericht
    Haha ik herken dit probleem heel erg! Vroeger at ik altijd yoghurt met cruesli als toetje na het avondeten, deden mijn broertje & ouders ook altijd dus was een soort routine. Eigenlijk helemaal niet logisch omdat je net al een hele maaltijd op hebt maar ik had inderdaad altijd nog honger... Ik ben toen fruit gaan eten na het avondeten, en een groot deel ervan is ook gewoon zelf discipline! Nu eet ik het liefst mijn "grote maaltijd" als lunch en dan 's avonds wat ik eigenlijk als lunch zou eten. Zo had ik vandaag rond 1u pasta, en als 'avondeten' eet ik zo wat yoghurt met muesli en een kiwi. Nu ik dat heb omgedraaid heb ik eigenlijk heel weinig honger 's avonds.
    Ja 's middags eten is eigenlijk ook het beste, 's avonds doen we het minst aan beweging. Ik zou het zelf ook wel eens willen uitproberen om dat af en toe eens om te wisselen, kijken of het verschil maakt.

Standaard

Ik haat de weegschaal!!! Ik mocht me eigenlijk pas over 10 dagen wegen maar had echt het idee dat het goed ging en ik had ook echt het gevoel dat m'n buik dunner was en m'n billen en ik ben gewoon 2(!!) kilo zwaarder en zo zwaar als ik nu ben ben ik ook nog nooit geweest. Ik was heel wat afgevallen en dat zit er nu dus ook weer bij aan. Ik ben toen ook gaan sporten ds waarschijnlijk komt het daar door en moet me ook niet gek laten maken door een getal dat weet ik maar het is zo frustrerend want ik sport 7dagen per week en eet geel gezond en let op alles . Waarom moet ik nou ook zo eigenwijs zijn om toch te gaan wegen sorry depressieve post haha maar ik baal even

TUMBLR

Where does a thought go when itís forgotten?
    - Sigmund Freud

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Melila* Bekijk bericht
    Ik haat de weegschaal!!! Ik mocht me eigenlijk pas over 10 dagen wegen maar had echt het idee dat het goed ging en ik had ook echt het gevoel dat m'n buik dunner was en m'n billen en ik ben gewoon 2(!!) kilo zwaarder en zo zwaar als ik nu ben ben ik ook nog nooit geweest. Ik was heel wat afgevallen en dat zit er nu dus ook weer bij aan. Ik ben toen ook gaan sporten ds waarschijnlijk komt het daar door en moet me ook niet gek laten maken door een getal dat weet ik maar het is zo frustrerend want ik sport 7dagen per week en eet geel gezond en let op alles . Waarom moet ik nou ook zo eigenwijs zijn om toch te gaan wegen sorry depressieve post haha maar ik baal even
    Ik had dat ook gister!
    Maar eigenlijk moet je jezelf niet wegen, maar alleen meten.
    En foto's maken, dat werkt echt goed.
    En een te strakke broek/jurk/rok/shirt hebben, die losser gaat zitten.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XxLauraxX Bekijk bericht
    Ja 's middags eten is eigenlijk ook het beste, 's avonds doen we het minst aan beweging. Ik zou het zelf ook wel eens willen uitproberen om dat af en toe eens om te wisselen, kijken of het verschil maakt.
    Ik merk dat ik het veeeeel fijner vind om 's middags mijn grote maaltijd te hebben, 's avonds voel ik me dan toch vaak zo vol na het eten - en al helemaal omdat ik daarna vaak alleen op de bank zit en ga slapen... Qua gewicht/afvallen etc weet ik niet omdat ik daar op het moment niet mee bezig ben maar ik voel me veel beter als ik 's middags warm eet etc. Doe dat al de laatste vier jaar, tenzij ik bij mijn ouders ben en/of bij vriendinnetjes eet, en het bevalt me heel erg goed!

Regels voor berichten