Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11

Discussie: WW uitkering?

Standaard WW uitkering?

Hi,

Zitten er hier toevallig nog mensen die ook ingeschreven staan bij het UWV en een WW uitkering ontvangen?
    Ik ben sinds afgelopen vrijdag werkloos, en zag vandaag dat mijn taak om 4 sollicitaties door te geven afgelopen maand verlopen is, en ik heb dit dus niet gedaan omdat ik pas sinds 15 maart zonder werk zit. Was nog te druk met werken daar en dingen afronden.
    Nu stond er onder dat dit gevolgen kan hebben voor mijn uitkering?
    Weet iemand hoe streng ze hierin zijn bij het UWV? Maak me best druk nu..

Weet dat dit beter bij studie&werk past, maar gok dat het hier meer gelezen word .

Dank jullie wel alvast.

Standaard

waarom bel je niet naar het uwv? Zij kunnen een betere antwoord geven op je vraag dan wij

Standaard

Ja dat heb ik ook gedaan. Maar moest een mail sturen naar mijn werkcoach en nu wacht ik op reactie en zit ik me al druk te maken dus hoopte dat iemand me er al wat over kon vertellen hier .

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schavuit Bekijk bericht
    Ja dat heb ik ook gedaan. Maar moest een mail sturen naar mijn werkcoach en nu wacht ik op reactie en zit ik me al druk te maken dus hoopte dat iemand me er al wat over kon vertellen hier .
    Oke, dan begrijp ik het . Ik hoop dat je een positief mail ontvangt van je werkcoach!

Standaard

Haha dankje, hoop het ook. Zou echt zuur zijn als ik meteen de eerste maand geen uitkering ontvang door een klein foutje!

Standaard

Je krijgt hem sowieso, ze checken pas achteraf.
    The darkest hour is just before the dawn

Standaard

Haha dankje, hoop het ook. Zou echt zuur zijn als ik meteen de eerste maand geen uitkering ontvang door een klein foutje!
    Het valt allemaal wel mee hoor! Natuurlijk zijn ze streng om misbruik te voorkomen, maar met uitleg kom je al snel een heel eind!

Wel een tip; zorg bij afspraken altijd dat jij zwart op wit hebt staan dat je aanwezig was want ik ben dus een keer niet genoteerd en bewijzen dat je dan bent geweest is moeilijk.
    Est comme une fondue de fromage, mais prêt-à-porter

Standaard

Oke thanks voor de tip .
    Heb toevallig vandaag een gesprek gehad en laatst ook een informatiebijeenkomst waar je op basis van geschiktheid werd uitgenodigd, en van die laatste heb ik inderdaad nu dus geen bewijs van aanwezigheid.
    Controleren ze dit heel streng dan?

Standaard

Oke thanks voor de tip .
    Heb toevallig vandaag een gesprek gehad en laatst ook een informatiebijeenkomst waar je op basis van geschiktheid werd uitgenodigd, en van die laatste heb ik inderdaad nu dus geen bewijs van aanwezigheid.
    Controleren ze dit heel streng dan?
    Nouja je moet je melden en dan wordt je naam afgekruist, hier is toen bij mij iets mis gegaan. Toen kreeg ik een brief dat ik werd uitgeschreven omdat ik me niet aan de afspraken hield.

Allemaal goed gekomen hoor, maar koste toen een hoop tijd die ik ook in solliciteren had kunnen steken.
    Est comme une fondue de fromage, mais prêt-à-porter

Standaard

Oh zo, ja dat hebben ze toen wel gedaan inderdaad.
    Maar hun controleren dat helemaal dan, je aanwezigheid bij dat soort informatieavonden etc?

Regels voor berichten