Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Standaard hennagekleurd haar verven bij de kapper Amsterdam

Ik heb in het verleden mijn haar altijd gekleurd met henna plus verf. Nu wil ik graag mijn haar verven bij een kapper maar bij veel kan dit niet, dit omdat veel kappers haarverf gebruiken die niet op natuurlijke basis is. Ze willen het dan niet kleuren omdat het haar dan misschien een hele vreemd kleur haar kan krijgen. Nu vroeg ik mij af, zijn er ook kappers in Amsterdam die wel op natuurlijke basis verven?

Standaard

Ik heb daar niet zoveel verstand van maar Beautygloss had onderlaatst een artikel over dat haar haar gekleurd was na ook altijd henna te hebben gebruikt:
    http://www.beautygloss.nl/2013/08/26...-paarsig-rood/

Hoop dat je er iets aan hebt!

Standaard

Was lekker aan het terug bladeren (verveling, haha) en toen kwam ik deze post tegen...

Mijn kapper in Amsterdam verft altijd mijn haar, en ik ben er super tevreden over! Vriendinnen van mij verven hun haar bij dezelfde kapper, day and night hairdressers heet-ie. Ze zijn atijd blij met het resultaat!

ik ga zelf altijd in de pijp, maar er zitten ook filialen van day and night hairdressers in het centrum, dichtbij de dam dacht ik.
    Every time we touch,
    I get this feeling
    And every time we kiss,
    I swear I could fly
    <3

Regels voor berichten