1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2 Jaar samen

Discussie in 'Liefde & Relaties' gestart door Hilde-Hilde, 24 nov 2010.

1. Hilde-Hilde

Hilde-Hilde ELLEgirl

Mijn vriend en ik zijn binnenkort 2 jaar samen, nou wou ik graag een dagje weg, maar niet uit waar in nederland als het maar niet heel duur is! mischien een leuke stad waar je leuke dingen kan doen?
    Nou wil ik er ook nog een kado bijgeven max 40/50 euro. maar ik weeet echt niks?
    Iemand tips :)?

2. Hilde-Hilde

Hilde-Hilde ELLEgirl

* maakt niet uit
    excuses moi :rolleyes:

3. *Dior

*Dior Über ELLEgirl

Dat is een goede vraag. Ik ben in Januari ook 2 jaar samen met m'n vriend en heb écht geen idee wat ik ga doen voor hem. Hij vergeet het waarschijnlijk toch..:rolleyes::(

4. Jusdespomme

Jusdespomme Super ELLEgirl

Ik was naar Disneyland toen we 2 jaar samen waren.
    We hadden 1 nacht geboekt en 2 dagen park en we gingen met de auto. Het is wel best prijzig, maar wel heel leuk!

5. Corine88

Corine88 Super ELLEgirl

Kijk eens op millot.nl.
    Daar staan goedkope stedentrip busreizen.
    Misschien vind je er iets tussen.
    Anders is Preston Palace in Almelo ook een aanrader.

6. cherrycherry1

cherrycherry1 Super ELLEgirl

Ik had vorige maand 2 jaar en mijn vriend was het ook vergeten..:(

7. Starbucks#1

Starbucks#1 Super ELLEgirl

Ik heb m'n vriend een middagje Wipe-out -zelf meedoen- gegeven. Moet ie natuurlijk wel van actie houden.

kadopagina.nl staan erg veel dingen, hele rustige en romantische dingen maar ook bijv. zo'n middagje Wipe-out!

Dagje naar Amsterdam - maastricht ofzo is ook altijd leuk denk ik! Tenminste, als het weer een beetje mee zit en je van rondstruinen en terrasjes houd.

8. pops

pops Über ELLEgirl

Ik snap het geven van cadeautjes nooit zo. Dagje samen doen is toch veel leuker.

Dus ik zou die 50 euro ook gewoon gebruiken voor het dagje.

9. Foreverrr_

Foreverrr_ Über ELLEgirl

Ik zou zeggen; Maastricht, Scheveningen, Den Haag, Amsterdam.. Er zijn zoveel leuke steden haha!
    Antwerpen is ook echt een aanrader!

Ik ga eind december met mijn vriend naar Brussel, daar is op dat moment kerst markt met schaatsbaan, reuzerad etc.
    www.boekvandaag.nl
    www.travelbird.nl
    www.vakantieveiligen.nl
    Op deze sites kun je vaak hele leuke hoteletjes boeken voor niet al te veel geld!

10. Sergeant Pepper.

Sergeant Pepper. Über ELLEgirl

vakantieveilingen wilde ik ook zeggen ja. Maar ik vind de stad Zutphen echt een aanrader als je van ouderwetse herenhuizen, kleine schattige koffietentjes en heel veel gezelligheid houdt. Het is alleen niet super groot.

11. da-daRcy

da-daRcy Über ELLEgirl

wij waren in november ook 2 jaar samen, zijn toen naar beekse bergen gegaan en hebben gegeten in humphreys. Cadeaus deden we niet aan .

12. Angelic

Angelic ELLEgirl

We zijn naar disney gegaan, en hebben echt een leuke tijd gehad. We zijn van plan volgend jaar weer te gaan. Gezellig met de kleine samen. Die beleeft dan ook een leuke tijd.

13. xmichelle-x

xmichelle-x Super ELLEgirl

Ik ben een aantal weken terug met mijn vriend naar een hotel in de omgeving van Eindhoven geweest. Erg leuke stad! Het hotel was ook een aanrader!

Heb een 'secret hotel' geboekt via hotelspecials, was erg goedkoop!
    2 nachten voor 40 euro per persoon inclusief ontbijt, en het was echt een heel erg mooi hotel, het NH Koningshof in Veldhoven.

Hier de link: http://www.hotelspecials.nl/hotels/secret_hotel_omgeving_eindhoven.html

14. MJager

MJager Rookie ELLEgirl

Deel Deze Pagina